Το Panda έχει καλή ποιότητα κύλισης και χάρη στο μικρό κύκλο στροφής είναι ιδιαίτερα ευέλικτο.

Το Hyundai i10 είναι προσανατολιζόμενο προς την παροχή πολύ καλών επιπέδων άνεσης και ποιότητας κύλισης.

Το μίνι της Toyota αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις χάρη στον ασφαλή και ιδιαίτερα προβλέψιμο τρόπο με τον οποίο κινείται.

Στο δρόμο: Δαίμονες της πόλης

63.861 Επισκέψεις στο άρθρο (30/12/2017)

Οι μικρές διαστάσεις και η σούπερ ευελιξία χάρη στα τιμόνια, που «κόβουν», καθιστούν τα 3 μίνι ιδανικούς συντρόφους για την πόλη. Το Panda έχει καλή ποιότητα κύλισης, αλλά όταν τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν, ο πίσω άξονας δείχνει ελαφρώς νευρικός πάνω από τα εγκάρσια σαμαράκια. Από την άλλη, το τιμόνι έχει καλή αίσθηση, είναι το μόνο με έξτρα υποβοήθηση (επιλογή City), ενώ έχει και τον πιο μικρό κύκλο στροφής με 9,3 μ. 

Το μίνι της Toyota αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις χάρη στον ασφαλή και ιδιαίτερα προβλέψιμο -για τα δεδομένα τη κατηγορίας- τρόπο με τον οποίο κινείται, ακόμα και σε μεγαλύτερες ταχύτητες, χωρίς ευπάθεια σε πλευρικούς ανέμους ή αστάθεια. Παράλληλα προτάσσει και σημαντική ευελιξία κατά την κίνηση στα στενά όρια της πόλης (πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα και μικρό κύκλο στροφής). 

Το  ανανεωμένο Hyundai i10 δεν έχει αλλαγές στην ανάρτηση (σε σχέση με το προ-ανανέωσης μοντέλο) όντας προσανατολιζόμενο προς την παροχή πολύ καλών επιπέδων άνεσης και ποιότητας κύλισης και με στόχο να κρατήσει σε χαμηλά επίπεδα τον θόρυβο που περνάει στην καμπίνα. Το ηλεκτρικό τιμόνι του «κόβει» αρκετά και σε συνδυασμό με την υψηλή θέση οδήγησης και την άριστη περιφερειακή ορατότητα, το μίνι της Hyundai είναι ιδιαίτερα βολικό στην πόλη. Εκτός πόλης –όπως και πριν- είναι απολύτως σταθερό και ασφαλές, με την υποστροφή να κάνει την εμφάνισή της μόνο στις πλέον οριακές καταστάσεις.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
citroen