• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Συγκρίνουμε τρία από τα πιο ευρύχωρα μίνι της αγοράς, στις βασικές, αλλά πολύ ολοκληρωμένες εκδόσεις τους.

Τετράγωνη λογική για την εξωτερική σχεδίαση του Fiat Panda, από όποια γωνία και αν το κοιτάξεις. Χαρακτηριστικό, επίσης το αυξημένο ύψος του.

Τετράγωνη λογική για την εξωτερική σχεδίαση του Fiat Panda, από όποια γωνία και αν το κοιτάξεις. Χαρακτηριστικό, επίσης το αυξημένο ύψος του.

Το δυναμικό μπροστιννό μέρος του i10 με την πολυγωνική μάσκα και τα μεγάλα φανάρια κερδίζει τις εντπώσεις.

Το δυναμικό μπροστιννό μέρος του i10 με την πολυγωνική μάσκα και τα μεγάλα φανάρια κερδίζει τις εντπώσεις.

Αιχμηρή είναι η σχεδίαση του ισπανικού μίνι. Μάλιστα, το Mii είναι και το μικρότερο σε διαστάσεις, κάτι που φαίνεται στο μάτι.

Αιχμηρή είναι η σχεδίαση του ισπανικού μίνι. Μάλιστα, το Mii είναι και το μικρότερο σε διαστάσεις, κάτι που φαίνεται στο μάτι.

Βενζινοκίνητα μίνι μοντέλα

47.822 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/7/2015

Είναι εξαιρετικά μικρά σε εξωτερικές διαστάσεις, όμως έχουν εσωτερικό για «γίγαντες», αφού μπορούν να φιλοξενήσουν με άνεση τέσσερις ενήλικες επιβάτες και ταυτόχρονα να μεταφέρουν τις αποσκευές τους.

 
Συγκρίνουμε τρία από τα πιο ευρύχωρα μίνι της αγοράς,
στις βασικές, αλλά πολύ ολοκληρωμένες εκδόσεις τους.

Fiat Panda 1,2
• Κοστίζει 8.654 ευρώ
• Είναι 1,2 λτ. με 69 PS
• Καίει 5,2 λτ./100 χλμ.
• Πληρώνει 108 ευρώ τέλη

SEAT Mii 5d 1,0 60 PS
• Κοστίζει 8.155 ευρώ
• Είναι 1,0 λτ. με 60 PS
• Καίει 4,5 λτ./100 χλμ.
• Πληρώνει 94,5 ευρώ τέλη

• Κοστίζει 9.290 ευρώ
• Είναι 1,0 λτ. με 66 PS
• Καίει 4,7 λτ./100 χλμ.
• Πληρώνει 97,2 ευρώ τέλη

Εμφάνιση: Χαριτωμένα 
Το γεγονός και μόνο ότι τα τρία αυτά μοντέλα απευθύνονται κατά βάση στο νεανικό κοινό, επιβάλλει ώστε η εμφάνισή τους να είναι μοντέρνα, ελκυστική, παιχνιδιάρικη και ταυτόχρονα δυναμική. Έτσι, και οι τρεις πρωταγωνιστές της συγκριτικής αυτής παρουσίασης καταφέρνουν να κερδίσουν τις εντυπώσεις, το καθένα με τη δική του σχεδιαστική λογική.

Αρχικά, λοιπόν, το μίνι της Fiat ξεχωρίζει με τη χαρακτηριστική ψηλόλιγνη φιγούρα του, οι γραμμές της οποίας διαθέτουν ένα τετραγωνισμένο μοτίβο, που είναι εμφανές παντού, από τα φώτα και τις ζάντες, μέχρι τα φινιστρίνια στα πίσω παράθυρα και τους θόλους των τροχών. Όπως και το Hyundai i10 είναι διαθέσιμο μόνο με 5θυρο αμάξωμα.

Το SEAT Μii από την άλλη προβάλλει μία πιο «αιχμηρή» σχεδίαση, με κύρια χαρακτηριστικά τα εμπρός φώτα, τα οποία έχουν επιθετική σχεδίαση και πλαισιώνονται από έναν ευμεγέθη προφυλακτήρα, που καταλήγει στη σύγχρονη μάσκας της SEAT.

Μάλιστα, το Mii είναι και το μικρότερο μοντέλο σε εξωτερικές διαστάσεις, κάτι που γίνεται αντιληπτό στο μάτι, όχι όμως και σαν αίσθηση στο εσωτερικό, όπως θα αναφερθούμε στη συνέχεια.

Τέλος, το Hyundai i10 διαθέτει την πιο επιθετική σχεδίαση, η οποία ακολουθεί την «ρέουσα γλυπτική» λογική της Hyundai. Το αμάξωμα διαθέτει αρκετές νευρώσεις και όμορφες καμπύλες συνθέτωντας ένα μοντέρνο και όμορφο αποτέλεσμα.

Σε κάθε περίπτωση ξεχωρίζουμε την πολυγωνική γρίλια που κατεβαίνει χαμηλά στον προφυλακτήρα και τα μεγάλα φανάρια μπροστά.
Μάλιστα, το μίνι της Hyundai είναι το πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά και στο πίσω μέρος όπου οι έντονες καμπύλες και ο τονισμένος προφυλακτήρας τονίζουν τη νεανικότητά του.