Μοντέρνο εσωτερικό για το Ford Fiesta ST με τα μπάκετ καθίσματα να κάνουν τη μεγάλη διαφορά.
Ξεχωρίζουν στο εσωτερικό του Fiesta τα μπάκετ καθίσματα της Recaro.
Tο flat bottom τιμόνι, με την ST λεπτομέρεια στο κάτω μέρος.
Το νέο Ford Fiesta ST θα προσφέρει τις περισσότερες από ποτέ δυνατότητες εξατομίκευσης.
Το εσωτερικό του Yaris GRMN ξεχωρίζει κυρίως μέσω του σπορ διακόσμου που διαθέτει. Αυτός είναι ιδιαίτερα έντονος, ενώ κατά τα άλλα παραμένει ένα ευρύχωρο, πρακτικό και ποιοτικό Yaris.
Στο εσωτερικό του Yaris GRMN θα βρει κανείς μπάκετ καθίσματα Boshoku.
Μεταλλικός λεβιές με δερμάτινες επενδύσεις για το Yaris GRMN.
Ο πίνακας οργάνων έχει μαύρο φόντο και κόκκινες βελόνες, ενώ τραβά την προσοχή το λογότυπο της Gazoo Racing.
Καλαίσθητο εσωτερικό για το Polo GTI με χαρακτηριστικές λεπτομέρειες και έμφαση στην ποιότητα η οποία εκφράζεται και με την τοποθέτηση αφρώδους υλικού σε μεγάλο τμήμα του ταμπλό.
Κοινή διαμόρφωση έναντι των απλών Polo σε ότι αφορά τη γενική δομή του ταμπλό, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και τη μεγάλη κεντρική οθόνη αφής.
Ευρεία χρήση λεπτομερειών που έχουμε συνηθίσει από το Golf GTI όπως κόκκινες ραφές και flat bottom τιμόνι.
Το χαρακτηριστικό καρό μοτίβο στα σπορ καθίσματα του Polo GTI.
Eσωτερικά: Ειδικών αποστολών
14.477 Επισκέψεις στο άρθρο (13/3/2018)
Βασισμένο στην πιο πλούσια εξοπλιστικά έκδοση του Yaris, το εσωτερικό του GRMN εκφράζει τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου: Mαύρες επενδύσεις σε όλα τα σημεία του, πίνακας οργάνων με μαύρο φόντο και κόκκινες βελόνες, μικρότερης διαμέτρου τιμόνι που παραπέμπει στο GT86, μπάκετ καθίσματα Boshoku και σετ αλουμινένιων πεντάλ-επιλογέα.
Γνώριμη εικόνα και στο εσωτερικό του Polo GTI. Όχι μόνο λόγο της ουσιαστικά κοινής διαμόρφωσης έναντι των απλών Polo σε ότι αφορά τη γενική δομή του ταμπλό, όσο χαρη στην ευρεία χρήση λεπτομερειών που έχουμε συνηθίσει από το Golf GTI: Kαρό μοτίβο στα σπορ καθίσματα, κόκκινες ραφές, flat bottom τιμόνι, χρωμιωμένες λεπτομέρειες, (έξτρα) ψηφιακός πίνακας οργάνων στο Polo. Μαλακό υλικο σε μεγάλο τμήμα του ταμπλό έρχεται να ενισχύσει την αίσθηση ποιότητας.
Όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες, τη μεγάλη διαφορά στην καμπίνα του Ford Fiesta ST κάνουν τα μπάκετ καθίσματα της Recaro, το flat bottom τιμόνι και τα αλουμινένια πεντάλ. Το νέο Ford Fiesta ST θα προσφέρει τις περισσότερες από ποτέ δυνατότητες εξατομίκευσης, 8 ιντσών έγχρωμη οθόνη αφής, high-end ηχοσύστημα της B&O, ενώ για πρώτη φορά ο οδηγός θα έχει στη διάθεσή του κουμπί για την επιλογή ενός από τα 3 προγράμματα λειτουργίας: Normal, Sport και Track.
Το polo και το fiesta θα οδηγηθεί από κάποιους τυχερούς εντός των συνόρων. Το δε yaris διατέθηκε με online προπαραγγελίες σε ελάχιστα κομμάτια σε χώρες του εξωτερικού. Άλλωστε, ποιος θα έπαιρνε ένας yaris των 35.000€ στην Ελλάδα;
Νίκο αυτό που θέλω να πω είναι ότι όποιος έχει σήμερα 30-35.000€ θα προτιμήσει να πάρει μια bmw 3, c class, A4, Q3 κλπ κ όχι κάποιο από αυτή την κατηγορία. Προσωπική άποψη με βάση αυτά που βλέπω στο δρόμο κάνοντας 30.000χλμ/χρόνο.
...autotriti... ως συγκριτική παρουσίαση συμφωνώ... προσωπικά δεν το αντιλήφθηκα όπως το θέτετε...
Κ.Nikosbuffon σαν τι να με συμφέρει για να γράψω την προσωπική μου κρίση και μου λες να κάνω και κωλοτούμπα;
Άσε πες τα πουθενά αλλού... ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΠΟΔΟΣΗ, κ.τ.λ. και τα γράφω στην προηγούμενη απάντηση μου... ως συγκριτική παρουσίαση οκ... MEXΡΙ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ... το τι θα αγοράσει, κ.τ.λ. καθείς ...
...λίγο ότι να ΄ναι η σύγκριση... δεν συγκρίνονται το 1500άρι, το 1800άρι, το 2λιτρο... το 3κύλινδρο, τα 4κύλινδρα... τα turbo με το compressor...
Πάντως στην Ελλάδα ΟΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ... Η ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ...
Απάντηση: Η συγκριτική παρουσίαση αφορά 3 νέα μοντέλα που κάνουν την εμφάνισή τους μέσα στο 2018, ανήκουν στην ίδια κατηγορία (μικρά) και έχουν παρόμoια ιπποδύναμη και χαρακτήρα.
Το polo και το fiesta θα οδηγηθεί από κάποιους τυχερούς εντός των συνόρων. Το δε yaris διατέθηκε με online προπαραγγελίες σε ελάχιστα κομμάτια σε χώρες του εξωτερικού. Άλλωστε, ποιος θα έπαιρνε ένας yaris των 35.000€ στην Ελλάδα;
Νίκο αυτό που θέλω να πω είναι ότι όποιος έχει σήμερα 30-35.000€ θα προτιμήσει να πάρει μια bmw 3, c class, A4, Q3 κλπ κ όχι κάποιο από αυτή την κατηγορία. Προσωπική άποψη με βάση αυτά που βλέπω στο δρόμο κάνοντας 30.000χλμ/χρόνο.
...autotriti... ως συγκριτική παρουσίαση συμφωνώ... προσωπικά δεν το αντιλήφθηκα όπως το θέτετε... Κ.Nikosbuffon σαν τι να με συμφέρει για να γράψω την προσωπική μου κρίση και μου λες να κάνω και κωλοτούμπα; Άσε πες τα πουθενά αλλού... ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΠΟΔΟΣΗ, κ.τ.λ. και τα γράφω στην προηγούμενη απάντηση μου... ως συγκριτική παρουσίαση οκ... MEXΡΙ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ... το τι θα αγοράσει, κ.τ.λ. καθείς ...
Διονύση yaris θα επερνε αυτος που ηθελε το καλύτερο στην κατηγορία και το ποιο αξιόπιστο
Λουκια οτι μας συμφέρει λες καυε φορα κωλοτουμπα σε καθε σου τοποθέτηση
...λίγο ότι να ΄ναι η σύγκριση... δεν συγκρίνονται το 1500άρι, το 1800άρι, το 2λιτρο... το 3κύλινδρο, τα 4κύλινδρα... τα turbo με το compressor... Πάντως στην Ελλάδα ΟΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ... Η ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ...
Απάντηση: Η συγκριτική παρουσίαση αφορά 3 νέα μοντέλα που κάνουν την εμφάνισή τους μέσα στο 2018, ανήκουν στην ίδια κατηγορία (μικρά) και έχουν παρόμoια ιπποδύναμη και χαρακτήρα.