• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ford Focus Vs Honda Civic Vs VW Golf

Διαβάστηκε από 23120 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/1/2018

Με ισχυρούς κινητήρες στα 1,5 λίτρα, τα τρία αυτοκίνητα του συγκριτικού ξεπερνούν τον εαυτό τους και αποτελούν τον συνδετικό κρίκο μεταξύ των απλών και των κορυφαίων εκδόσεων των μικρομεσαίων στα οποία βασίζονται.

 
Τα σύγχρονα μικρομεσαία αυτοκίνητα, ακολουθώντας την λογική του downsizing διαθέτουν στη βάση της γκάμας τους μικρούς σε χωρητικότητα, αλλά ικανούς βενζινοκινητήρες. Αυτές οι εκδόσεις αποτελούν τις πιο δημοφιλείς εκδόσεις, ικανές να αποτελέσουν το καθημερινό αυτοκίνητα μιας οικογένειας που θέλει να κινηθεί σβέλτα και οικονομικά παράλληλα. Μετά από αυτές τις εκδόσεις όμως υπάρχουν και οι εκδόσεις που διατηρούν τον οικογενειακό προσανατολισμό τους μαζί με πιο ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά και πιο «καυτές» επιδόσεις, γεφυρώνοντας το χάσμα που δημιουργεί η απόδοση των 300+ ίππων των κορυφαίων τους εκδόσεων πλέον. Η Ford άνοιξε τον χορό με τον 1,5 λτ. EcoBoost κινητήρα των 150 και 180 ίππων του Focus, ενώ η VW άφησε πίσω της τους 1,4 λτ. κινητήρες με διπλή υπερσυμπίεση, και προσφέρει σε αυτούς που θέλουν το κάτι παραπάνω, τον νέο TSI EVO κινητήρα των 130 και 150 ίππων. Η Honda που πέρασε στην turbo εποχή έστω και καθυστερημένα, τοποθετεί ανάμεσα στο βασικό Civic των 129 ίππων και το πανάκριβο Type R των 320 ίππων, την έκδοση με 1,5 λτ. κινητήρα απόδοσης 182 ίππων. Εμείς συγκρίνουμε τις μεγαλύτερες από άποψης απόδοσης εκδόσεις αυτών των μοντέλων και αναφέρουμε.
 
Eμφάνιση: Συμβατικό το Golf, σπορ η έκδοση ST-Line του Focus, ξεχωριστό το Civic 
Ανάλογα με την έκδοση του καθενός, ο υποψήφιος μπορεί να συνοδεύσει τις επιδόσεις που χαρίζουν σε κάθε περίπτωση οι κινητήρες, με την ανάλογα σπορτίφ εμφάνιση. Το Honda Civic είναι διαθέσιμο με αυτό τον κινητήρα αποκλειστικά σε έκδοση Sport, γεγονός που συμπληρώνει την ούτως ή άλλως δυναμική και ξεχωριστή του εικόνα, με σπορτίφ στοιχεία, όπως για παράδειγμα οι δύο μπούκες των εξατμίσεων που βρίσκονται στο κέντρο του πίσω προφυλακτήρα. Το Focus στην έκδοση με τους 180 ίππους του EcoBoost είναι διαθέσιμο από την έκδοση ST-Line, μια έκδοση που ξεχωρίζει από τα σπορ στοιχεία της όπως οι δυναμικής σχεδίασης προφυλακτήρες, τα πλαϊνά μαρσπιέ, η αεροτομή στο πίσω μέρος και οι όμορφες 18άρες ζάντες αλουμινίου. Το VW Golf αντίθετα, στην έκδοση Generation που διατίθεται, δεν προβάλει κάποιο σπορ στοιχείο ενώ και η έκδοση με αυτό τον κινητήρα είναι ίδια με τις μικρότερες εκδόσεις του, παραμένοντας έτσι συμβατικό αλλά καλαίσθητο μέσω του εκλεπτυσμένου χαρακτήρα του. 

Value for money: Ξεχωρίζει το Focus 
H έκδοση ST-Line του Focus με τον κινητήρα των 180 ίππων είναι σημαντικά φθηνότερη έναντι των άλλων δύο, με τον εξοπλισμό να μην είναι ωστόσο σημαντικά πιο φτωχός. Το Civic είναι το πιο πλήρες πάντως με όλα τα σύγχρονα στοιχεία άνεσης και ασφάλειας στον εξοπλισμό της έκδοσης Sport, ενώ το Golf έχει και εκείνο πλούσιο εξοπλισμό στην έκδοση Generation και προσφέρει επιπλέον high tech στοιχεία στον προαιρετικό εξοπλισμό του.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Λογικος

    Το Honda Civic θα το συνεκρινα μονο με τα Mazda 3, Mercedes Α Class, Audi Α3 και BMW 1 αφου η ολη του κατασκευη παραπεμπει σε ανωτερη κλαση. Αρα ακυρο το εν λογω συγκριτικο καθως αντικειμενικα το Civic ειναι με διαφορα το καλυτερο. Πιο σωστη επιλογη για το αρθρο θα ηταν το Nissan Pulsar αντι του Civic.

      49
  • France

    Δεεεεν πέρασε καθυστερημένα η Honda στην εποχή των τούρμπο όπως αναφέρετε απλώς σα γιαπωνέζικη εταιρεία όπου βάζει τη σφραγίδα της προσφέρει αξιοπιστία θέλησε δηλ. να περάσει αξιόπιστα κι όχι ότι να'ναι αρκεί να πουλήσουμε

      24
  • panosl1

    Η φωτογραφία δείχνει ακριβώς όπως έχουν τα πράγματα, Focus και Civic είναι οι κορυφαίες επιλογές της κατηγορίας, σε ποιότητα, οδική συμπεριφορά, αξιοπιστία και νεανικό προφίλ(υποκειμενικά πάντα αυτό). Τώρα για Opel δε το συζητώ καν, ήμουν κάτοχος vectra για 2 χρόνια και είχα φτύσει αίμα κάθε μήνα συνεργείο...

      12
  • Jimmys

    Πάρα πολύ εύκολο για μένα...Civic! Βέβαια θα το προτιμούσα στην 2πορτη κουπέ έκδοσή του, η οποία δυστυχώς, όπως και όλες οι προηγούμενες, δεν έρχεται Ευρώπη.

      12
  • geoval1

    Πανάκριβες και οι 3 εκδόσεις.Aν επιλέξεις focus η έκδοση business 1,5 150 ps ,περίπου 19500 ευρώ,είναι η καλύτερη επιλογή.Εναλλακτικά Οpel astra 1.5 150ps dynamic ή giulietta sprint δίνοντας 1000 ευρώ παραπάνω.

      5
  • Τasos

    Λογικέ,καλή χρονιά!Θα συμφωνήσω μαζί σου.Το Civic είναι πολύ καλό και καλύτερο από το Golf.Το Golf είναι καλό και σε αυτή την έκδοση φοράει και τους πολλαπλούς,αλλά παίζει σε χωράφια δύσβατα.. Αν είχε πιο εύπεπτη εμφάνιση θα ήταν ένα ιδανικό πακέτο.Το Focus από την άλλη τερματίζει την πορεία του φέτος οπότε εν αναμονή για το καινούργιο.

      2
  • Τακης

    Ειναι γραφικο να λετε για αξιοπιστια της χοντα. Απο τις πιο προβληματικες μαρκες και απο προσωπικη εμπιρεια και απο οσους ξερω. Ειναι μια μαρκα πολυ κατωτερη και απο την κια.

     

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα