• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το Kuga παρουσιάζει πολύ θετικό πάτημα γεμίζοντας τον οδηγό του και παρακινώντας τον να κινηθεί σβέλτα παρά το crossover της «κατασκευής».

Το Qashqai απορροφά αποτελεσματικά τις έντονες ανωμαλίες και περιορίζει τις κλίσεις του αμαξώματος.

Το C-HR διακρίνεται για την άνεση που προσφέρει στο δρόμο, με το άκαμπτο πλαίσιο και το πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι να σε παρακινούν να ανεβάσεις ρυθμό.

Στο δρόμο: Πιο απολαυστικό εντός & εκτός το Κuga

Διαβάστηκε από 148676 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/7/2018
 

Ξεδιπλώνοντας τις αρετές τους στο δρόμο, αντιλαμβάνεσαι πως τα 3 μοντέλα έχουν διαφορετικό προφίλ, με το Ford Kuga να κυνηγά την οδηγική απόλαυση εvτός και εκτός δρόμου, το Qashqai να επικεντρώνεται στην ποιότητα κύλισης, ενώ το C-HR συμφιλιώνεται περισσότερο με τις αστικές ανάγκες και ισορροπεί ανάμεσα σε άνεση και απόλαυση. 

Οδηγικά λoιπόν το Kuga παρουσιάζει πολύ θετικό πάτημα γεμίζοντας τον οδηγό του και παρακινώντας τον να κινηθεί σβέλτα παρά το crossover της «κατασκευής». Θα στρίψει ουδέτερα με μικρές κλίσεις χάρη στο «επικοινωνιακό» τιμόνι του και την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων που το ευνοεί, τόσο στον τρόπο που μεταφέρει τον όγκο του και απορροφούνται οι πιέσεις, όσο και στις εκτός δρόμου εξορμήσεις του. Εκεί βέβαια καθοριστικό ρόλο παίζουν και τα 201 χλστ. απόστασης από το έδαφος. Το τίμημα ωστόσο της σπορτίφ συμπεριφοράς του είναι να «χάνει» σε άνεση. 

Σε αυτό τον τομέα διακρίνονται τα άλλα δύο μοντέλα του θέματος. Το Qashqai με τη νέα πιο σφιχτή ανάρτησή και το βελτιωμένο σύστημα διεύθυνσης, απορροφά αποτελεσματικά τις έντονες ανωμαλίες και περιορίζει τις κλίσεις του αμαξώματος. Σύμμαχος του οδηγού το ασφαλές πάτημα και η πολύ καλή δουλειά που έκαναν οι μηχανικοί στην εξάλειψη των θορύβων, τα οποία ορίζουν μια πολύ καλή ποιότητα κύλισης. 

Αντίστοιχα και το C-HR διακρίνεται για την άνεση που προσφέρει στο δρόμο, με την ανάρτηση να αποσβένει καλά τις ανωμαλίες του δρόμου και χωρίς να αφήνει το αμάξωμα να παίρνει μεγάλες κλίσεις, ενώ το άκαμπτο πλαίσιο και το πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι σε παρακινούν να ανεβάσεις ρυθμό. Παράλληλα το set-up του είναι διαμορφωμένο κυρίως για ασφάλτινες διαδρομές και αστικά περιβάλλοντα με το μικρότερο κύκλο στροφής (10,4 δλ.). Τέλος εξαιρετικά αποδείχτηκαν και τα φρένα του (100-0 χλμ./ώρα σε 35,5 μ.).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

Εσύ τι ξέρεις για την υπερσυμπίεση;

Τι αμορτισέρ να βάλω;

Βάλε LPG «χωρίς» λεφτά!

Πως θα αγοράσεις καινούρια ανταλλακτικά

Η κίνηση στους δρόμους

Το Audi Q7 facelift;

Δοκιμή: Νέο Kia ProCeed

Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

Ζήσε περισσότερα με τη νέα A-Class. It is time.

Δοκιμή: Νέο Kia ProCeed

Νέο Kia Stinger GTS

Ford Fiesta Vignale VS Audi A1 Sportback

Nέο Subaru Outback

Τουρκική αυτοκινητοβιομηχανία: Αστείο ή πραγματικότητα;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MERCEDES: Ζήσε περισσότερα με τη νέα A-Class. It is time.

OPEL: 120 χρόνια με 120 SUV σε μοναδικές τιμές!

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »