Το Kuga παρουσιάζει πολύ θετικό πάτημα γεμίζοντας τον οδηγό του και παρακινώντας τον να κινηθεί σβέλτα παρά το crossover της «κατασκευής».

Το Qashqai απορροφά αποτελεσματικά τις έντονες ανωμαλίες και περιορίζει τις κλίσεις του αμαξώματος.

Το C-HR διακρίνεται για την άνεση που προσφέρει στο δρόμο, με το άκαμπτο πλαίσιο και το πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι να σε παρακινούν να ανεβάσεις ρυθμό.

Στο δρόμο: Πιο απολαυστικό εντός & εκτός το Κuga

172.255 Επισκέψεις στο άρθρο (27/7/2018)

Ξεδιπλώνοντας τις αρετές τους στο δρόμο, αντιλαμβάνεσαι πως τα 3 μοντέλα έχουν διαφορετικό προφίλ, με το Ford Kuga να κυνηγά την οδηγική απόλαυση εvτός και εκτός δρόμου, το Qashqai να επικεντρώνεται στην ποιότητα κύλισης, ενώ το C-HR συμφιλιώνεται περισσότερο με τις αστικές ανάγκες και ισορροπεί ανάμεσα σε άνεση και απόλαυση. 

Οδηγικά λoιπόν το Kuga παρουσιάζει πολύ θετικό πάτημα γεμίζοντας τον οδηγό του και παρακινώντας τον να κινηθεί σβέλτα παρά το crossover της «κατασκευής». Θα στρίψει ουδέτερα με μικρές κλίσεις χάρη στο «επικοινωνιακό» τιμόνι του και την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων που το ευνοεί, τόσο στον τρόπο που μεταφέρει τον όγκο του και απορροφούνται οι πιέσεις, όσο και στις εκτός δρόμου εξορμήσεις του. Εκεί βέβαια καθοριστικό ρόλο παίζουν και τα 201 χλστ. απόστασης από το έδαφος. Το τίμημα ωστόσο της σπορτίφ συμπεριφοράς του είναι να «χάνει» σε άνεση. 

Σε αυτό τον τομέα διακρίνονται τα άλλα δύο μοντέλα του θέματος. Το Qashqai με τη νέα πιο σφιχτή ανάρτησή και το βελτιωμένο σύστημα διεύθυνσης, απορροφά αποτελεσματικά τις έντονες ανωμαλίες και περιορίζει τις κλίσεις του αμαξώματος. Σύμμαχος του οδηγού το ασφαλές πάτημα και η πολύ καλή δουλειά που έκαναν οι μηχανικοί στην εξάλειψη των θορύβων, τα οποία ορίζουν μια πολύ καλή ποιότητα κύλισης. 

Αντίστοιχα και το C-HR διακρίνεται για την άνεση που προσφέρει στο δρόμο, με την ανάρτηση να αποσβένει καλά τις ανωμαλίες του δρόμου και χωρίς να αφήνει το αμάξωμα να παίρνει μεγάλες κλίσεις, ενώ το άκαμπτο πλαίσιο και το πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι σε παρακινούν να ανεβάσεις ρυθμό. Παράλληλα το set-up του είναι διαμορφωμένο κυρίως για ασφάλτινες διαδρομές και αστικά περιβάλλοντα με το μικρότερο κύκλο στροφής (10,4 δλ.). Τέλος εξαιρετικά αποδείχτηκαν και τα φρένα του (100-0 χλμ./ώρα σε 35,5 μ.).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Hyundai
OPEL