• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Με 150 άλογα και 240 Nm ροπής από τον 1,5 EcoBoost κινητήρα το Ford Kuga έχει το πάνω χέρι στις επιδόσεις.

    Κινητήρες: Πιο αποδοτικό & πιο απαιτητικό το Kuga

    Διαβάστηκε από 148988 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/7/2018
     

    Με 150 άλογα και 240 Nm ροπής από τον 1,5 EcoBoost κινητήρα είναι λογικό το Ford Kuga να έχει το πάνω χέρι στις επιδόσεις (9,7ΆΆ για τα 0-100 χλμ./ώρα σύμφωνα με την Ford). Πολιτισμένος και εύρωστος από χαμηλά (όπως τον έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα της Ford) κινεί με άνεση το βαρύ αμάξωμα, ενώ την κατάσταση βοηθά και το πολύ καλά κλιμακωμένο 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, με τον ακριβή και ευχάριστο σε κούμπωμα επιλογέα. Η κατανάλωση «τσιμπάει» όμως και όσο τον πιέζεις τόσο πιο εύκολα βλέπεις διψήφια νούμερα. Αυξημένα είναι και τα επίπεδα των ρύπων 143 γρ./χλμ., γεγονός που δεν του επιτρέπει την ελεύθερη είσοδο στο δακτύλιο.

    Το C-HR έχει τον 1,2 λτ. turbo κινητήρα του Auris, ο οποίος αποδίδει 116 άλογα και 185 Nm ροπής (1.500-4.000 σ.α.λ.), ξεχωρίζοντας για την απόλυτα γραμμική και πολιτισμένη λειτουργία του. Ωστόσο, η μακριά κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου με τον πολύ καλό επιλογέα αμβλύνει την αίσθηση της επιτάχυνσης εν κινήσει και σε ωθεί να κατεβάζεις σχέσεις, που τελικά επιβαρύνει την κατανάλωση (7,6 λτ./100 χλμ.). Από την άλλη όμως οι στροφές στο ταξίδι διατηρούνται χαμηλά και κατά συνέπεια ο θόρυβος. 

    Στα ίδια επίπεδα κατανάλωσης (7,6 λτ./100 χλμ.), αλλά ελαφρώς γρηγορότερος, είναι ο επίσης 1,2 λτ. κινητήρας του Qashaqai με απόδοση 135 ίππων. Στην προκειμένη περίπτωση η αύξηση της ιπποδύναμης μέσω κιτ κρίνεται επιτυχημένη. Τόσο τα 20 άλογα, όσο και τα 15 σχεδόν Nm ροπής έρχονται λίγο πιο ψηλά, ενώ η λειτουργία του κινητήρα παραμένει πολιτισμένη και γραμμική. Υπάρχει μετά τις 2.000 σ.α.λ. ένα πιο έντονο τράβηγμα, όμως αυτό είναι ευπρόσδεκτο. Μοιάζει δηλαδή να έχει δοθεί προσοχή στην καμπύλη της ροπής, γεγονός που μετρά πολύ θετικά στη λειτουργία.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

     
    Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

    Ford EcoSport VS Peugeot 2008

    Έρχεται το πρώτο Pick-Up της Lada;

    Οδηγήσαμε με το Top ελαστικό για όλα τα Top SUV

    Δοκιμή: Honda Jazz με 102 άλογα

    Η κίνηση στους δρόμους

    Ανανέωση στόλου: Θα αντέξει το κράτος τη χασούρα;

    Δερμάτινο σαλόνι ή κάτι άλλο;

    Αll about Σύστημα Μετάδοσης

    H μοναδική παγίδα του LPG!

    Dent Genie: «To PDR είναι το μέλλον»

    Δοκιμή: Nissan Navara N-Guard

    Στα σκαριά η νέα Mercedes C-Class

    Το κύκνειο άσμα του Mitsubishi Pajero

    To Toyota Mark X μας «αποχαιρετά» (+vid)

    ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

    Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

    Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

    NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

    CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

    MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

    MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

    SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

    Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

    περισσότερα »