Με 150 άλογα και 240 Nm ροπής από τον 1,5 EcoBoost κινητήρα το Ford Kuga έχει το πάνω χέρι στις επιδόσεις.

    Κινητήρες: Πιο αποδοτικό & πιο απαιτητικό το Kuga

    172.225 Επισκέψεις στο άρθρο (27/7/2018)

    Με 150 άλογα και 240 Nm ροπής από τον 1,5 EcoBoost κινητήρα είναι λογικό το Ford Kuga να έχει το πάνω χέρι στις επιδόσεις (9,7ΆΆ για τα 0-100 χλμ./ώρα σύμφωνα με την Ford). Πολιτισμένος και εύρωστος από χαμηλά (όπως τον έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα της Ford) κινεί με άνεση το βαρύ αμάξωμα, ενώ την κατάσταση βοηθά και το πολύ καλά κλιμακωμένο 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, με τον ακριβή και ευχάριστο σε κούμπωμα επιλογέα. Η κατανάλωση «τσιμπάει» όμως και όσο τον πιέζεις τόσο πιο εύκολα βλέπεις διψήφια νούμερα. Αυξημένα είναι και τα επίπεδα των ρύπων 143 γρ./χλμ., γεγονός που δεν του επιτρέπει την ελεύθερη είσοδο στο δακτύλιο.

    Το C-HR έχει τον 1,2 λτ. turbo κινητήρα του Auris, ο οποίος αποδίδει 116 άλογα και 185 Nm ροπής (1.500-4.000 σ.α.λ.), ξεχωρίζοντας για την απόλυτα γραμμική και πολιτισμένη λειτουργία του. Ωστόσο, η μακριά κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου με τον πολύ καλό επιλογέα αμβλύνει την αίσθηση της επιτάχυνσης εν κινήσει και σε ωθεί να κατεβάζεις σχέσεις, που τελικά επιβαρύνει την κατανάλωση (7,6 λτ./100 χλμ.). Από την άλλη όμως οι στροφές στο ταξίδι διατηρούνται χαμηλά και κατά συνέπεια ο θόρυβος. 

    Στα ίδια επίπεδα κατανάλωσης (7,6 λτ./100 χλμ.), αλλά ελαφρώς γρηγορότερος, είναι ο επίσης 1,2 λτ. κινητήρας του Qashaqai με απόδοση 135 ίππων. Στην προκειμένη περίπτωση η αύξηση της ιπποδύναμης μέσω κιτ κρίνεται επιτυχημένη. Τόσο τα 20 άλογα, όσο και τα 15 σχεδόν Nm ροπής έρχονται λίγο πιο ψηλά, ενώ η λειτουργία του κινητήρα παραμένει πολιτισμένη και γραμμική. Υπάρχει μετά τις 2.000 σ.α.λ. ένα πιο έντονο τράβηγμα, όμως αυτό είναι ευπρόσδεκτο. Μοιάζει δηλαδή να έχει δοθεί προσοχή στην καμπύλη της ροπής, γεγονός που μετρά πολύ θετικά στη λειτουργία.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    ELASTIKA 2024
    moto