• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στο μικροσκόπιο του AutoTρίτη μπαίνουν τα Ford Kuga και Τοyota CH-R. Ποιο crossover υπερισχύει σε επιδόσεις και ποιο σε ασφάλεια και τεχνολογία;

Ford Kuga Vs Toyota CH-R

Διαβάστηκε από 20354 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/9/2017

Πάρε θέση! Δύο από τα πιο οδηγοκεντρικά crossover της αγοράς αναμετρούνται πρόσωπο με πρόσωπο. Εσύ τι θα επιλέξεις; Την σχεδίαση και την τεχνολογία του CH-R ή τις επιδόσεις και την οδηγική ευχαρίστηση του Kuga;

 
Με την πρώτη ματιά, oι έννοιες «οδηγική ευχαρίστηση» και «crossover χαρακτήρας» δεν δείχνουν και τόσο συμβατές: Η μεν πρώτη μεταξύ άλλων απαιτεί χαμηλό κέντρο βάρους, σφιχτή και με μικρή διαδρομή ανάρτηση, ενώ η δεύτερη ακριβώς τα αντίθετα. Πως μπορούμε λοιπόν να μιλάμε για crossover, που βάζουν τον οδηγό σε ρόλο πρωταγωνιστή; Και όμως υπάρχουν προτάσεις στην αγορά, που καταφέρνουν τη χρυσή τομή: Ford Kuga και Toyota C-HR καταρρίπτουν τον μύθο, που θέλει τα crossover αδιάφορα στην οδήγηση, ειδικά στις βασικές βενζινοκίνητες εκδόσεις τους. Το ανανεωμένο Kuga μάλιστα έχει και το πλεονέκτημα των 150 ίππων από τον 1,5 EcoBoost κινητήρα και το οποίο δικαιολογεί την πιο τσιμπημένη τιμή του (από 22.095 ευρώ) ενώ το Toyota C-HR με τον 1,2 λτ. turbo κινητήρα των 116 ίππων ξεκινάει από χαμηλά με τιμή 20.520 ευρώ. Στην Ευρώπη η κατηγορία των crossover/SUV είναι τα τελευταία χρόνια από τις πιο δημοφιλείς, μάλιστα πέρσι ήταν η πρώτη κατηγορία σε πωλήσεις! Αλλά και στην Ελλάδα δεν πάνε πίσω. 

Εμφάνιση: Το C-HR βγάζει μάτι!
Η κατηγορία δεν μας έχει συνηθίσει σε ριζοσπαστικά σχήματα, αλλά όπως φαίνεται το C-HR (Coupe High-Rider) ήρθε για να αλλάξει τα δεδομένα, ξεφεύγοντας από τα καθιερωμένα και ξεχωρίζοντας με την μοναδική του σχεδίαση, που σύμφωνα με τους Ιάπωνες, είναι εμπνευσμένη από το σχήμα και τις ακμές του διαμαντιού. Κακά τα ψέμματα, σχεδιαστικό «διαμάντι» το C-HR, που δείχνει πως όταν θέλουν οι Ιάπωνες μπορούν. Οι περισσότεροι το χαζεύουν, υπάρχουν όμως και πολλοί, που το θεωρούν υπερβολικά φαντεζί, ειδικά στο πίσω μέρος με τα εντυπωσιακά φώτα και την απόλυτα coupe σχεδίαση της οροφής. Σε κάθε περίπτωση το C-HR δείχνει στο μάτι πολύ πιο compact από ότι είναι (4.360 χλστ.), ενώ το Ford Kuga, η δεύτερη γενιά του οποίου έχει δεχθεί ανανέωση, ξεχωρίζει κυρίως χάρη στην νέα τραπεζοειδή μάσκα, αλλά και τις πιο επιβλητικές του διαστάσεις (μήκος 4.531 χλστ.). Ας τα δούμε όμως πιο αναλυτικά.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Λογικος

    Mr Right το CHR φτιαχνεται Αγγλια αλλα και Τουρκια να φτιαχνοταν δεν εχει καμμια σημασια απο τη στιγμη που ολες οι μαρκες εχουν εργοστασια σε ολο τον πλανητη! Οι Ιαπωνες και οι Κορεατες ειναι το ιδιο αξιοπιστοι οπως ηταν παντα και οι Ευρωπαιοι ειναι το ιδιο αναξιοπιστοι οπως ηταν παντα γιατι η ποιοτητα της κατασκευης και των υλικων των αυτοκινητων κανονιζεται απο τα κεντρικα των εταιρειων.

      38
  • petros

    Επειδή τα εχω δει και τα δυο επειδη ενδιαφερομαι για αγορα , το kuga ειναι καλυτερο πακετο. Και οι τεσσερις επιβατες χαιρονται τις διαδρομες, ενω με το toyota το χαιρονται μονο οι μπροστινοι, οι πισινοι αισθανονται κλειστοφοβία. Το μοναδικο μειονεκτημα του kuga ειναι οτι η σχεδιαση του ταμπλο ειναι μια γενια πισω, ισως και τα πλαστικα. Σε ολα τα υπολοιπα ειναι καλυτερο απο το CH-R. To CH-R ειναι για πιτσιρικαδες, οι υπολοιποι ας αγορασουν kuga.

      12
  • Λογικος

    Κυριε Ραϊτ τα ιαπωνικα οπου και να κατασκευαζονται ΔΕΝ βγαζουν ζημιες. Απλα αποδεξου το γιατι αυτο ισχυει οσο και να μην σου αρεσει. Οσον αφορα την Ford ενω ηταν σε καλυτερη φαση σε οτι αφορα την αξιοπιστια (σε σχεση με τον ευρωπαικο ανταγωνισμο παντα οχι με τον ιαπωνικο/κορεατικο οπου υπερτερουσε και υπερτερει κατα κρατος εναντι ολων), ακουγονται εντονα τον τελευταιο καιρο πολλα σοβαρα προβληματα εκ των οποιων καποια προκαλουν σοκ! Οπερ σημαινει κακη μηχανολογια, χαμηλης ποιοτητα υλικα και κατασκευη γενικοτερα.

      8
  • Right

    Λογικέ αν ήσουν σχετικός με το χώρο θα ήξερες ότι φτιάχνεται στην Τουρκία και μάλιστα από τουρκικό εργοστάσιο με χαμηλά στάνταρ παραγωγης. Το kuga απ την αλλη φτιάχνεται στην Ισπανία απείρως βιομηχανικά ανώτερη χώρα αλλά επίσης φτιάχνεται σε εργοστάσιο της ford. Και ναι παιζει τεράστιο ρόλο που φτιάχνεται ένα αυτοκίνητο. Όλα τα corolla που έχουν φτιαχτεί Τουρκία πχ βγάζουν προβλήματα.

      1
  • panosl1

    Πιστεύω ότι μεταξύ των δυο υπερτερεί το Kuga, μπορεί να μην είναι τόσο νεανικό αλλά προσφέρει πολλά περισσότερα. Οσο για την αξιοπιστία της Ford, πιστεύω ότι είναι Νο1 στα ευρωπαικά αυτοκίνητα. Πχ το νέο Fiesta με 8 χρόνια εγγύηση, ενώ τα υπόλοιπα μοντέλα της Ford είχαν ανέκαθεν 5 χρόνια και μάλιστα το 2002 είχαν 5 χρόνια ΟΛΙΚΗ εγγύηση, έχω Ford του 2002 και ξέρω...και το έχω ακόμη εννοείται αφου δουλεύει άψογα.

      1
  • panos

    Κάνετε πολύ εμπεριστατωμένη παρουσίαση των δύο μοντέλων και επισημαίνετε τα υπέρ και κατά των αυτοκινήτων που παρουσιάζετε. Όμως, καλό θα ήταν να παίρνατε σαφή θέση υπέρ του ενός ή του άλλου μοντέλου και όχι να κρατάτε ουδέτερη θέση. Γιατί το κάνετε αυτό, υπάρχει κάποιος ειδικός λόγος;

     
  • Τασος Ορφανος

    Θα διαλεγα το ΤΟΥΟΤΑ για το after sales περισσοτερο, αν ηταν Made in Japan.Τωρα δεν ειναι...

     
  • vg

    Το toyota προορίζεται ξεκάθαρα για 2 επιβάτες, κακά τα ψέματα, ο πίσω χώρος είναι μόνο για τιμωρημένους, το αυτό ισχύει και για το χώρο αποσκευών, οπότε αν θες και καλά να πουλήσεις... μούρη παίρνεις το ιαπωνέζικο, αν θες να καλύψεις περισσότερες μεταφορικές ανάγκες (λογικό για τέτοιου μεγέθους και κατηγορίας αυτοκίνητο) μονόδρομος το ford. Το έγραψα κι αλλού, προβλέπω το ch-r να έχει την πορεία του urban-cruiser.

     
  • Right

    Kuga dagkwto mias kai einai ftiagmeno sthn Ispania. To chr einai ftiagmeno sthn tourkia apo tourkiko ergostasio kai oxi ths toyota kai opws kai ta corolla pou einai ftiagmena ekei einai olo problhmata.