Γαλλική αντεπίθεση στα μικρά;

2.824 Επισκέψεις στο άρθρο (13/4/2020)

Μπορούν νέο 208 και νέο Clio να προσπεράσουν τα γερμανικά μικρά στις πωλήσεις;


Αν αφήσεις το Yaris στην πρώτη θέση, και δεις τις άλλες πωλήσεις, η Ελλάδα είναι παραδοσιακός πελάτης των Γερμανών όταν μιλάμε για μικρά. Μπορούν οι Γάλλοι με το νέο 208 και το νέο Clio να τους προσπεράσουν;
 
Όταν λέμε «Γερμανούς» φυσικά εννοούμε ολόκληρο τον όμιλο VW, ενώ πιθανώς, παρότι η Opel είναι αμιγώς γερμανική, το νέο Corsa, ως το πρώτο μοντέλο παραγωγής μέσα στον όμιλο Peugeot,  μπορεί να μετρηθεί και ως γαλλικό.
 
Ακόμη και έτσι όμως οι Έλληνες οδηγοί, με εξαίρεση το Yaris που απολαμβάνει παραδοσιακά την προτίμηση της μεγαλύτερης μερίδας αγοραστών, φαίνεται να έχουν σημαντική προτίμηση στα Γερμανικά. Το 2019 έκλεισε με τα Corsa και Polo να αφήνουν πίσω τα C3, 208 και Clio, αν και τα νούμερα ήταν κοντά μεταξύ τους.
 
Οι Γάλλοι αντεπιτίθενται όμως με το ολοκαίνουργιο 208 και τη νέα γενιά του Clio. Από τη μία το μικρό Peugeot έρχεται με ένα εκπληκτικό πακέτο σχεδίασης μέσα και έξω. Λίγο ρετρό, περισσότερο premium, φουλ high-tech και σίγουρα αρεστό από πολύ κόσμο, το Peugeot αναμένεται να έχει σημαντικά καλύτερη σταδιοδρομία από το μοντέλο που αντικαθιστά.
 
Για το Clio τα πράγματα είναι περισσότερο εξελικτικά, αφού η Renault έφερε την δική της επανάσταση στην κατηγορία με την προηγούμενη γενιά του μικρού της μοντέλου. Το νέο Clio διατηρεί την πολύ όμορφη σχεδίαση, ενώ έχει ακόμη στο ρόστερ του, την οδηγική συμπεριφορά που το κάνουν να ξεχωρίζει στην άσφαλτο, αλλά και την προχωρημένη πρακτικότητα, λόγω του μεγάλου μεγέθους του.
 
Για το C3 τα πράγματα είναι πιο γνωστά, αφού το μικρό Citroen κυκλοφορεί εδώ και μερικούς μήνες, και έχει κάνει αισθητή την παρουσία του με την σχεδίασή του που παραμένει μοναδική ως προς την συγγένειά της με αντικείμενα τεχνολογίας πέρα του αυτοκινήτου. Κάτι που κάνει το C3 να δείχνει οικείο και προηγμένο, χωρίς να μπορεί κανείς να εντοπίσει ποια σχεδιαστικά του χαρακτηριστικά το καταφέρνουν αυτό.
 
Αρκούν όμως αυτά τα στοιχεία για να στρέψουν την ελληνική αγορά μακριά από τους Γερμανούς και προς τους Γάλλους; Τι λέτε; Εσείς θα προτιμήσετε ένα γαλλικό μικρό; ή παραμένετε πελάτης των Γερμανών;

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto