
Δείτε ΕΔΩ το θέμα και σε μορφή περιοδικού!
Όταν το 1.000άρι Focus τα πήρε όλα παραμάζωμα και έστρωσε το δρόμο για ολόκληρη την αγορά να κάνει το ίδιο, ακόμη και οι «δύσκολοι» πείσθηκαν. Τα 1.000 κυβικά είναι μόνο το όνομα. Η ουσία είναι ότι τραβάει καλύτερα από ατμοσφαιρικό 1.600άρι, καίει τα μισά, και πάει «αέρα». Ναι, ακόμη και φορτωμένο στον ανήφορο με τη σχάρα, την πεθερά και το αρνί για το Πάσχα. Αμάν με τα κλισέ.
Λοιπόν αυτό το 1.000άρι μόλις έγινε καλύτερο. Όχι μόνο στη Ford, αλλά και σε άλλες μάρκες όπως η Fiat και η Kia και η Hyundai και προσεχώς και άλλες. Αλλά ρώτα το. Είναι το 1.000άρι που θα αγοράσεις 48V;
Ναι, μιλάμε για την μπαταρία του, που αυξάνει βολτ, και έτσι μπορεί να έχει στη διάθεσή της ένα σύστημα εναλλάκτη-φορτιστή, και όλα τα περιφερειακά πάνω του (κλιματισμό και ότι άλλο εύκολο). Που σημαίνει ότι το αμάξι τα ξεφορτώνεται όλα αυτά στην μπαταρία, και έτσι το τούρμπο φουσκώνει πιο γρήγορα, το μοτέρ σβήνει (με το σύστημα start/stop) σε χαμηλές ταχύτητες (βλέπε κίνηση) να μην καις στο πρώτη-δευτέρα και καίει συνολικά λιγότερο.
Ακόμη καλύτερα επιβαρύνει τα φρένα πολύ λιγότερο αφού όταν αφήνεις το γκάζι ο φορτιστής περνάει το ρολάρισμα στη μπαταρία που έτσι ανακτά ενέργεια. Και το καλύτερο, όταν τα δίνεις όλα, η ενέργεια αυτή πάει στο μοτέρ, με μια αύξηση κοντά 15% στη ροπή, που σε συνδυασμό με την όλη λειτουργία του συνόλου, κάνει την οδήγηση πιο όμορφη, άνετη, σβέλτη, και οικονομική.
Νέο Kamiq το απόλυτο compact SUV από 16.500€
Mε τιμή κάτω από 20.000 ευρώ το νέο Renault 5
Στις 18/2 κάνει ντεμπούτο το νέο Honda HR-V
Δοκιμή: To Plug-in Jeep Compass 4xe με 190 PS
Ford bonus με επιτόκιο 0.99% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.
Tesla Model 3 «τελικιάζει» στα 260+ km/h από στάση
12 νέες κάμερες στις λεωφορειολωρίδες της Αθήνας
Εκπτώσεις από την Mazda έως και 4.000€
Η Ford βάζει τέλος στο θόλωμα του παρμπρίζ
Δεν τους έφτανε η τούμπα, «έφαγαν» και το χώμα
Αυτό σημαίνει στο χείλος του γκρεμού!
Kόκορας προκαλεί ζημιά χιλιάδων ευρώ σε muscle car
Μας έχεται κουράσει με τα τούρμπο. Τα τούρμπο μοτέρ είναι τόσο διαδεδομένα στις μέρες μας λόγω των περιορισμών κατά της ρύπανσης. Μόνο με τούρμπο, υβριδικά και ηλεκτρικά μπορούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες να ανταποκριθούν στους περιορισμούς. Δεν λέτε τίποτα για τις ακριβές επισκευές στους τούρμπο κινητήρες. Ακόμα και εταιρείες όπως η Porsche, παραδοσιακά κολημμένες στα κυβικά (ok. η Porsche εχει απο ανέκαθεν μερικά μοντέλα με τούρμπο) το γύρισαν στο τούτμπο.λόγω των περιορισμών στη ρύπανση. Για κάντε ενα τέστ μεταξύ μικρών μεταχειρησμένων αυτοκινήτων με τούρμπο και χωρίς κινητήρες και 150.000 νχιλ.. να δούμε πια είναι πιο συμφέρουσα επιλογή.
Χιλιάρι τούρμπο και τρικύλινδρο.....Μετά από 5 χρόνισ βρες κορόιδο νατο πουλήσεις,αν τα καταφέρεις.Δεν είμαστε ευρώπη να αλλάζουμε αυτοκίνητο κάθε 4-5 χρόνια..