Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η Hyundai πάει για το ρεκόρ στο Pikes Peak με το Ioniq 5 N

 Σχολιάστε 
2.619 Επισκέψεις στο άρθρο (10/4/2024)
Η Hyundai πάει για το ρεκόρ στο Pikes Peak με το Ioniq 5 N
5 Φωτογραφίες »

- Θέλουν το ρεκόρ στην κατηγορία ηλεκτρικών SUV/crossover παραγωγής.
- Τέσσερα Ioniq 5 N πάνε στο Pikes Peak.
- Καμία αλλαγή στο κινητήριο σύνολο του Ioniq 5 N για το Pikes Peak.

Θέλουν το ρεκόρ στην κατηγορία ηλεκτρικών SUV/crossover παραγωγής

Η Hyundai επιστρέφει στη διασημότερη ανάβαση, αυτή του Pikes Peak, για να πάρει το ρεκόρ και σήμερα αποκάλυψε το αυτοκίνητο το οποίο θα τη βοηθήσει σε αυτή την προσπάθεια. Ο λόγος για το Hyundai Ioniq 5 N, με τέσσερα ειδικά μοντέλα να πηγαίνουν στις ΗΠΑ για το ρεκόρ στα ηλεκτρικά SUV/crossover παραγωγής.

Τέσσερα Ioniq 5 N πάνε στο Pikes Peak

Δύο από τα τέσσερα Hyundai Ioniq 5 N του Pikes Peak, προδιαγραφών παραγωγής, οδηγούνται από τον Paul Dallenbach και τον Ron Zaras και θα κυνηγήσουν το ρεκόρ, ενώ δύο τροποποιημένα Ioniq 5 N θα «πιλοτάρονται» από τον Dani Sordo και τον Robin Shute, τον πρώην οδηγό WRC της Hyundai Motorsport. Και τα τέσσερα οχήματα θα διαγωνιστούν στην κατηγορία Exhibition. Στην κατηγορία ηλεκτρικών SUV/crossover παραγωγής δεν υπάρχει τρέχον ρεκόρ στην πιο διάσημη ανάβαση στον κόσμο, επομένως η Hyundai θα προσπαθήσει να θέσει εκείνη το χρόνο ρεκόρ.

Καμία αλλαγή στο κινητήριο σύνολο του Ioniq 5 N για το Pikes Peak

Για τις ανάγκες της ανάβασης, οι μηχανικοί της Hyundai προχώρησαν σε κάποιες μετατροπές σε σχέση με το Ioniq 5 N παραγωγής. Μιλώντας για τα δύο μοντέλα που θα κυνηγήσουν το ρεκόρ διαθέτουν καθίσματα οδηγού Recaro Pro Racer SPA Hans, αγωνιστικές ζώνες Sabelt έξι σημείων, ενώ έχουν αφαιρεθεί τα πίσω καθίσματα. Επιπλέον, έχουν εγκατεστημένο roll cage και σύστημα πυρόσβεσης. Μηχανικά, δεν υπάρχουν αλλαγές, οπότε τα αυτοκίνητα των Paul Dallenbach και Ron Zaras συνεχίζουν να εξοπλίζονται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε άξονα. Το μοτέρ μπροστά αποδίδει 226 ίππους και αυτό πίσω 383. Συνδυαστικά τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ προσφέρουν 609 ίππους, ισχύς που αυξάνεται στα 650 άλογα στη λειτουργία Boost και 740 Nm ροπής. Ως αποτέλεσμα το Ioniq 5 N  κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 260 χλμ./ώρα.      

«Το Ioniq 5 N παραγωγής θα δείξει τι μπορεί να περιμένει ο κόσμος»

«Επιστρέφουμε στο βουνό πιο δυνατοί από ό,τι το έχουμε αφήσει, με ένα κορυφαίο ηλεκτρικό SUV της κατηγορίας, το Ioniq 5 N», δήλωσε ο επικεφαλής της Hyundai N Brand & Motorsport, Till Wartenberg. «Η Hyundai έχει ιστορία στην απόδειξη νέων τεχνολογιών και προϊόντων στο Pikes Peak που ξεκινά από το 1992 και το Ioniq 5 N φέρνει αυτή την ιδέα σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα υψηλής απόδοσης. Η προδιαγραφή παραγωγής Ioniq 5 N θα δείξει τι μπορούν να περιμένουν οι πελάτες από τα οχήματά τους».

Toyota
Autotriti.gr