Η τρέχουσα γενιά του VW T-Roc.
3 Φωτογραφίες »

Η τρέχουσα γενιά του VW T-Roc.

Η δεύτερη γενιά του VW T-Roc εντοπίστηκε να δοκιμάζεται για πρώτη φορά

7.650 Επισκέψεις στο άρθρο (23/2/2024)

- Αποτελεί το τελευταίο μοντέλο εσωτερικής καύσης της VW στην Ευρώπη
- Αντλεί έμπνευση από το Tiguan, διατηρώντας το ίδιο στυλ αμαξώματος
- Θα διαθέτει την ίδια γκάμα υβριδικών κινητήρων με το ανανεωμένο Golf
- Η πλήρη παρουσίαση του μοντέλου θα γίνει το 2025

Αποτελεί το τελευταίο μοντέλο εσωτερικής καύσης της VW στην Ευρώπη

Το Volkswagen T-Roc είναι ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της αρκετά εκτεταμένης γκάμας της Volkswagen, παρότι έχει κλείσει επτά χρόνια ζωής. Τον περασμένο Απρίλιο, η Volkswagen αποκάλυψε ότι η δεύτερη γενιά του T-Roc θα είναι το τελευταίο της μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης που θα προσφέρεται στην Ευρώπη. Αυτό συμβαίνει διότι με τη νέα νομοθεσία για τις εκπομπές ρύπων «Euro 7», που θα εφαρμοστούν από το 2025, η εξέλιξη ενός νέου κινητήρα εσωτερικής καύσης θα είναι πολύ δαπανηρή ακόμη και για τη Volkswagen.

Αντλεί έμπνευση από το Tiguan, διατηρώντας το ίδιο στυλ αμαξώματος

Το επερχόμενο T-Roc καταφθάνει σύντομα και ένα πρωτότυπο μοντέλο με καμουφλάζ εντοπίστηκε πρόσφατα να κάνει χειμερινές δοκιμές στην Ευρώπη. Από την πρώτη ματιά της επόμενης γενιάς του T-Roc δεν μπορούμε να καταλάβουμε πολλά λόγω του καμουφλάζ. Τα αυτοκόλλητα καλύπτουν το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου δοκιμής, με αποτέλεσμα να μην έχουμε καλή αίσθηση του πώς θα μοιάζει η μάσκα, αλλά ούτε πώς έχουν διαμορφωθούν τα φωτιστικά σώματα. Ωστόσο, μπορούμε να υποθέσουμε ότι θα έχει αντλήσει σχεδιαστική έμπνευση από το Tiguan, διατηρώντας όμως το ίδιο στυλ αμαξώματος. Προχωρώντας προς το πίσω μέρος του αμαξώματος, παρατηρούμε σχεδιαστικές αλλαγές που προσδίδουν μια πιο crossover-coupe εμφάνιση σε σχέση με το σημερινό μοντέλο, όπως για παράδειγμα το πίσω τζάμι που απέκτησε πιο «απότομες» γωνίες.

Θα διαθέτει την ίδια γκάμα υβριδικών κινητήρων με το ανανεωμένο Golf

Δεν είναι ακόμη σαφές τι κινητήρια σύνολα θα προσφέρει η VW στο νέο T-Roc, αλλά επειδή πρόκειται για το τελευταίο μοντέλο εσωτερικής καύσης και πιθανότατα θα λάβει την εξελιγμένη πλατφόρμα MQB Evo, είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι η γκάμα των κινητήρων θα είναι παρόμοια με αυτή που προσφέρεται στο πρόσφατα ανανεωμένο Golf. Αναμένεται λοιπόν να δούμε έναν ήπια υβριδικό 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων απόδοσης 150 ίππων, αλλά ενδεχομένως και ένα plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο απόδοσης 272 ίππων και ηλεκτρική αυτονομία 100 χιλιομέτρων. Τέλος, η επιστροφή του T-Roc R δεν μοιάζει απίθανη και, αν επιστρέψει, πιθανότατα θα μοιράζεται το ίδιο σύστημα κίνησης με το επερχόμενο Golf R.

Η πλήρη παρουσίαση του μοντέλου θα γίνει το 2025

Όσον αφορά το εσωτερικό του επόμενου T-Roc είναι πολύ πιθανό να διαθέτει μια διάταξη ταμπλό με φυσικά χειριστήρια, αφού η η VW βρίσκεται σε διαδικασία αντικατάστασης της τεχνολογίας κουμπιών αφής λόγω ευαισθησίας. Σε κάθε περίπτωση, επειδή το υφιστάμενο μοντέλο δέχτηκε facelift μόλις πέρυσι, δεν περιμένουμε την πλήρη παρουσίαση του νέου T-Roc πριν από το 2025.

Mercedes
skoda