
Ηλεκτρικά με χειροκίνητο κιβώτιο γίνεται;
Τα ηλεκτρικά δεν χρειάζονται κιβώτιο, και μία σχέση μόνο αρκεί. Πότε όμως μας ένοιαζε το αν κάτι χρειάζεται, όταν αυτό το κάτι απλά το θέλουμε;
autotriti team
Αν το θέλουμε γίνεται και ας είναι.... άχρηστο!
Τι δουλειά έχει ένα χειροκίνητο κιβώτιο σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο; Καμία. Απολύτως καμία. Και λοιπόν; Αν το θέλουμε εμείς, γιατί να μην το έχουμε;
Πότε μας ένοιαξε αν όλα όσα έχει ένα αυτοκίνητο, πραγματικά τα χρειάζεται; Χρειάζεται ένα σεντάν οικογενειακό τετρακίνηση; Ένα χάτσμπακ, χρειάζεται την κίνηση πίσω; Ένα μικρομεσαίο οικογενειακό, έχει λόγο να είναι ψηλό σαν εκτός δρόμου;
Αν κάτι μας αρέσει, το έχουμε άσχετα αν ένα αυτοκίνητο το χρειάζεται ή όχι. Δηλαδή ποιός χρειάζεται 0-100 σε 3 δλ.; Και όμως τόσα ηλεκτρικά οικογενειακά μοντέλα το έχουν. Επειδή το χρειάζονται; Όχι επειδή το θέλουμε.
Και έτσι θέλουμε, και θα θέλουμε χειροκίνητα κιβώτια. Όσο υπάρχει ζήτηση, θα υπάρχει και προσφορά. Και ναι, γίνεται να έχεις ηλεκτρικό με χειροκίνητο κιβώτιο. Δεν είναι και κανένα θαύμα της φύσης. Περιττό; Ναι. Αδύνατο; Όχι.
Και έτσι η ζήτηση αυτή θα δημιουργήσει και την αντίστοιχη προσφορά. Σε μία αγορά που ακόμη κανείς δεν ξέρει προς ποιά κατεύθυνση θα πάει, το να έχεις στη γκάμα σου και την δυνατότητα επιλογής του κατά τα άλλα περίεργου, ξένου, αδιάφορου ή και μισητού ηλεκτροκινήτρα με ένα χειροκίνητο κιβώτιο, δεν είναι κακή ιδέα.
Κάποιες εφαρμογές θα είναι απλά «ψέμα». Δηλαδή ο λεβιές θα είναι εκεί, αλλά οι σχέσεις θα είναι απλά επιλογές σε κάποιο πρόγραμμα λειτουργίας του ηλεκτροκινητήρα. Στα «απλά» μοντέλα κάτι τέτοιο είναι πολύ πιθανό.
Δεν είναι εξάλλου η πρώτη φορά που κάποια τεχνολογία θα προσφέρεται σε πιο «φθηνή» έκδοση. Θυμήσου τα «ηλεκτρονικά ελεγχόμενα διαφορικά». Φυσικά το διαφορικό δεν είχε τίποτα το «ηλεκτρονικά ελεγχόμενο», απλά φρενάροντας τον έναν τροχό η ροπή υποχρεωτικά περνούσε στον άλλο. Δούλευε; Αρκετά καλά ώστε να είναι «αρκετό» για πολύ κόσμο.
Το ίδιο θα γίνει και μετα κιβώτια αυτά. Ας έχει λεβιέ, ας αλλάζει το φάσμα λειτουργίας του μοτέρ, και το αν είναι πραγματικό κιβώτιο ή όχι δεν απασχολεί. Απασχολεί όμως η οικειότητα και η εμπειρία που θα προσφέρει στον οδηγό.
Και φυσικά κάποια, πολύ λιγότερα και πολύ πιο ειδικά μοντέλα, θα έχουν και κανονικά μηχανικά κιβώτια. Τα σπορ μοντέλα ίσως. Ήδη η Ford έδειξε την Mustang με ηλεκτροκινητήρα και 6άρι μηχανικό κιβώτιο. Αντίστοιχα και η Toyota πατέντες για προσαρμογή ενός «ψευτο – κιβωτίου» που θα μπαίνει προεραιτικά και σε ηλεκτρικά οχήματα.
Η δυνατότητα υπάρχει. Το θέλουμε; Και τελικά δεν είναι καλύτερα να υπάρχει ως έκδοση, από το να μην υπάρχει καθόλου; Και ας είναι «ψέμα». Τι λες;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »