ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Λευτεριά στα δίλιτρα!

Λευτεριά στα δίλιτρα!

11.329 Επισκέψεις στο άρθρο (7/1/2023)

Συνεχίζεται η υπερφορολόγηση των δίλιτρων χωρίς λόγο με αποτέλεσμα να έχουν γίνει απαγορευμένος καρπός στη χώρα μας. Μήπως έφτασε η στιγμή να τελειώσει αυτό το παραμυθάκι;

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Φόρος για 2.000 κ.εκ

Όταν η αγορά αυτοκινήτου βράζει από διαφορετικότητα, όταν στην ίδια έκθεση βρίσκεις από ηλεκτρικό μέχρι αεριοκίνητο, και η τεχνολογία σήμερα δεν έχει καμία σχέση με αυτή πριν 10-12 χρόνια, η υπερφορολόγηση με βάση τον κυβισμό είναι άδικη, άτοπη και ζημιογόνα.
 
Τα κυβικά έχουν πάψει να αποτελούν σημείο αναφοράς ενός μοντέλου εδώ και πολύ καιρό. Όχι στην Ελλάδα φυσικά, που οι κυβερνήσεις επιμένουν να διατηρούν ξεπερασμένες ορολογίες, μέτρα και σταθμά, αλλά σε όλη την Ευρώπη. Κανείς δεν ενδιαφέρεται για το μέγεθος του κινητήρα.
 
Αυτό που απασχολεί είναι η απόδοση και η κατανάλωση σε συνδυασμό με τους ρύπους. Αν μπεις σε έναν ευρωπαϊκό ιστότοπο μιας μάρκας να «χτίσεις» το μοντέλο που θες, ο κυβισμός, αν δεν απουσιάζει τελείως, θα είναι στα ψιλά γράμματα.
 
Και τι σημασία θα μπορούσε να έχει άλλωστε, όταν θες να συγκρίνεις μοντέλα σε μια γκάμα, ή από διάφορους κατασκευαστές, και όλα έχουν διαφορετικές τεχνολογίες κίνησης. Τι σημασία έχει ο κυβισμός, όταν συγκρίνεις ένα βενζινοκίνητο με ένα ντίζελ, ή με ένα υβριδικό ή ηλεκτρικό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>
ford
ford
Cupra