Βασιλιάς της άνεσης το C3 Aircross, δύσκολα για Crossland και Vitara

31.323 Επισκέψεις στο άρθρο (15/2/2022)
Βασιλιάς της άνεσης το C3 Aircross, δύσκολα για Crossland και Vitara
4 Φωτογραφίες »

Η εξαιρετική άνεση από τη μαλακή ανάρτηση του Citroen C3 Aircross (είναι το κορυφαίο μοντέλο σε αυτόν τον τομέα στην κατηγορία του, όπως έχει προκύψει από το Test Ανάρτησης/Ανεσης που διεξάγουμε εδώ στο AutoΤρίτη Test Center) έχει επίπτωση στην ταχύτητα εισόδου, που ήταν τα 70 χλμ./ώρα. Πάντως το C3 Aircross κατάφερε να περάσει με ευκολία το τεστ παρά την αισθητή κλίση και την έντονη επέμβαση του ESP.


Η άνετη ανάρτηση δε βοηθά το Citroen C3 Aircross να σημειώσει κάποια σημαντική ταχύτητα εισόδου στο διάδρομο της δοκιμασίας αποφυγής κινδύνου. Οι αντιδράσεις του όμως είναι ομαλές και απόλυτα ελεγχόμενες, σε αντίθεση με αυτές των Crossland και Vitara, που απαιτούν έντονη παρέμβαση του ESP (φωτό από το προ ανανέωσης μοντέλο, με το τρέχον να μην έχει μηχανικές διαφορές).
4 Φωτογραφίες »

Η άνετη ανάρτηση δε βοηθά το Citroen C3 Aircross να σημειώσει κάποια σημαντική ταχύτητα εισόδου στο διάδρομο της δοκιμασίας αποφυγής κινδύνου. Οι αντιδράσεις του όμως είναι ομαλές και απόλυτα ελεγχόμενες, σε αντίθεση με αυτές των Crossland και Vitara, που απαιτούν έντονη παρέμβαση του ESP (φωτό από το προ ανανέωσης μοντέλο, με το τρέχον να μην έχει μηχανικές διαφορές).


Ίδια ταχύτητα εισόδου και για το Opel Crossland, το οποίο και ελαφρύ τιμόνι έχει, και εμφανίζει έντονη υποστροφή με ταυτόχρονη έντονη παρέμβαση του ESP μόλις ξεπεράσει το χαμηλό όριο του που είναι στα 70 χλμ./ώρα επίσης. Από την άλλη, το Suzuki Vitara έχει την ίδια ταχύτητα εισόδου, αλλά σε καμία περίπτωση δεν εμπνέει την ίδια σιγουριά στον οδηγό του μιας και το ESP δεν μπήκε σχεδόν καθόλου. Η ανάρτηση είναι καλή, αλλά σε συνδυασμό με το ελαφρύ τιμόνι, ο οδηγός «ιδρώνει» έστω και στην ταχύτητα εισόδου των 70 χλμ./ώρα. Για αυτό άλλωστε και το ιαπωνικό μοντέλο πήρε τη χειρότερη βαθμολογία στην αίσθηση του οδηγού και των επιβατών.

Σελίδα 1Mega Test: Όλα τα B-SUV στο τεστ αποφυγής κινδύνου του AutoΤρίτη
Σελίδα 2Εξαιρετική οδηγική αίσθηση & ρεκόρ χλμ./ώρα από το Ford Puma
Σελίδα 3Εξαιρετική επίδοση ρεκόρ και από το νέο VW Taigo
Σελίδα 4Θέση στο βάθρο και για το νέο Peugeot 2008
Σελίδα 5Captur, Juke, Kamiq και Bayon με 74 χλμ./ώρα
Σελίδα 673 χλμ./ώρα από Yaris Cross & Stonic
Σελίδα 74 μοντέλα στο club της μέτριας επίδοσης
Σελίδα 8Βασιλιάς της άνεσης το C3 Aircross, δύσκολα για Crossland και Vitara
Σελίδα 9Τελική κατάταξη
peugeot
test center