• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
4 φωτογραφίες »

Audi e-tron 55: Ηλεκτρίζει σε όλα του

61.979 Επισκέψεις στο άρθρο (26/8/2021)

To e-tron έκανε την αρχή στην ηλεκτρική εποχή για την Audi,  προσφέροντας ένα τεχνολογικά προηγμένο και πολυτελές πακέτο με SUV χαρακτήρα.

Μαγικό χαλί θυμίζει το  Audi e-tron κυρίως με τον τρόπο που κυλάει τους τροχούς του στο δρόμο και την ησυχία που προσφέρει. Oι επιδόσεις του είναι εξαιρετικές και η οδηγική του αίσθηση πολύ καλή.

Μαγικό χαλί θυμίζει το Audi e-tron κυρίως με τον τρόπο που κυλάει τους τροχούς του στο δρόμο και την ησυχία που προσφέρει. Oι επιδόσεις του είναι εξαιρετικές και η οδηγική του αίσθηση πολύ καλή.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η Audi «κατεβαίνει» στα ηλεκτρικά µε το e-tron, το οποίο είναι µεγαλύτερο από το συµβατικό Q3 και µικρότερο από το Q5. Σχεδιαστικά το e-tron εκφράζει άµεσα την σχεδιαστική ταυτότητα της Audi, διαθέτοντας ως κύρια γνωρίσµατα αυτών, την οκταγωνική singleframe µάσκα µε τα ενεργά πτερύγια στο εµπρός µέρος και τη µυώδη σχεδίαση σε όλες τις υπόλοιπες επιφάνειές του.

Premium και ιδιαίτερα high-tech και στο εσωτερικό του
Το εσωτερικό του e-tron χαρακτηρίζεται αντίστοιχο των νέων µοντέλων της Audi µε την αίσθηση της ποιότητας να ξεπερνά κάθε προσδοκία. Η πολυεπίπεδη διαµόρφωση των οθονών του συστήµατος MMI και το Virtual Cockpit µε τον ψηφιακό πίνακα οργάνων κλέβουν την παράσταση, µαζί µε τα ακριβά στην όψη και αφή υλικά, το τέλειο φινίρισµα και την κορυφαία συναρµογή. Η πολυτέλεια και το high-tech ύφος του εκφράζεται παντού ενώ highlight αποτελούν οι κάµερες σ.σ. δεν είναι τόσο εργονοµικές) αντί για καθρέφτες που ενσωµατώνει. Την εικόνα συµπληρώνουν και οι άπλετοι χώροι για επιβάτες και αποσκευές µε όγκο 660 λίτρων πίσω και 60 λίτρων στο εµπρός καπό.

Με 300+ χλµ.πραγµατικής αυτονοµίας & καταιγιστικές επιδόσεις
Για την κίνηση του e-tron φροντίζουν δύο ηλεκτροκινητήρες: Αυτός που κινεί τους εµπρός τροχούς είναι τοποθετηµένος εγκάρσια και αποδίδει 170 ίππους, ενώ ο πίσω είναι διαµήκης µε 190 ίππους. Η συνδυαστική ισχύς των 360 ίππων φτάνει στους 408 µε τη λειτουργία boost ενώ η ροπή φτάνει από τα 561 Nm στα 664 Nm σε αυτή την περίπτωση. Παρά το βάρος του, το e-tron επιταχύνει δαιµονισµένα και συνεχόµενα, προσφέροντας καταιγιστικές επιδόσεις. Στη διάρκεια του γύρου, η µέση κατανάλωση που είδαµε ήταν περίπου στις 32-35 kWh/100 χλµ. ενώ µε το πρόγραµµα Efficient κυµάνθηκε κοντά στα 25 kWh/100 χλµ χάρη και στο έξυπνο σύστηµα ανάκτησης. Αυτό σηµαίνει πως η µπαταρία των 95 kWh του χαρίζει πραγµατική που ξεπερνά τα 320 χλµ. πραγµατικής αυτονοµίας. Το e-tron φορτίζει µε 2,3 kW σε οικιακή πρίζα και µε 11/22 kW σε wallbox. Σε αυτή την περίπτωση χρειάζεται 8,5/4,5 ώρες για µία πλήρη φόρτιση ενώ από ταχυφορτιστή 150 kW, το 80% της φόρτισης, µπορεί να γίνει σε µόλις 30 λεπτά.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »