• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
4 φωτογραφίες »

DS 3 Crossback E-Tense: H Avant garde των ηλεκτρικών B-SUV

61.976 Επισκέψεις στο άρθρο (26/8/2021)

Όταν η γαλλική φινέτσα συνάντησε τη σύγχρονη ηλεκτρική τεχνολογία γεννηθηκε το DS 3 E-Tense, το πρώτο premium ηλεκτρικό B-SUV.

Το DS 3 Crossback κινείται σβέλτα και έχει αυτονομία περίπου 300 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες με μέση κατανάλωση στις 16,5 kWh.

Το DS 3 Crossback κινείται σβέλτα και έχει αυτονομία περίπου 300 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες με μέση κατανάλωση στις 16,5 kWh.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

H DS άνοιξε το χορό στην κατηγορία των µικρών ηλεκτρικών premium crossover µε το DS 3 Crossback E-Tense, την αµιγώς ηλεκτρική έκδοση του B-SUV της. Το compact διαστάσεων crossover εκφράζει άµεσα τον εκλεπτυσµένο του χαρακτήρα µέσω της συνολικής του σχεδίασης την οποία και συνδυάζει µε δυναµικές λεπτοµέρειες, διατηρώντας τον φρέσκο και νεανικό του αέρα στο ακέραιο.

Εντυπωσιακό, ξεχωριστό & ποιοτικό
Το εσωτερικό της έκδοσης E-Tense του DS 3 Crossback παραµένει ίδιο σε µεγάλο βαθµό µε τις συµβατικές εκδόσεις και κερδίζει τις εντυπώσεις µε την ξεχωριστή του σχεδίαση, τον ποιοτικό του διάκοσµο και την ξεχωριστή του εικόνα. Μάλιστα οι προαιρετικές λευκές δερµάτινες επενδύσεις σε ταµπλό, καθίσµατα και στο εσωτερικό των θυρών, απογειώνουν το αισθητικό αποτέλεσµα και την premium αύρα.

Με αυτονοµία κοντά στα 300 χλµ.
Κάτω από το καπό του κοµψού αµαξώµατος βρίσκεται το ηλεκτρικό σύστηµα κίνησης 136 ίππων που έχουµε γνωρίσει και σε άλλες εφαρµογές του οµίλου, όπως τα Peugeot e-208 και Opel Μοκκa-e και το οποίο εφοδιάζεται µε µπαταρία 50 kWh. Η συνολική του πραγµατική αυτονοµία αγγίζει τα 285 χλµ. και φυσικά ως ηλεκτρικό, το DS 3 E-Tense παρουσιάζει πολύ καλό τράβηγµα από στάση µέχρι και λίγο πάνω από τα 100 χλµ./ώρα, ενώ ανάλογα µε την επιλογή λειτουργίας (ECO, Normal, Sport) ο κινητήρας προσαρµόζεται ως προς της απόκρισή του. Οδηγικά το DS 3 Crossback E-Tense διαθέτει ελαφρώς πιο σκληρό setup ανάρτησης από τις συµβατικές εκδόσεις, περιορίζοντας ελαφρώς το επίπεδο της άνεσης κυρίως στο πέρασµα έντονων ανωµαλιών, όµως και πάλι παραµένει ένα άνετο οδηγικά αυτοκίνητο της γαλλικής σχολής.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »