Τιμές με Leasing
Επαγγελματικά

DS 3 Crossback E-Tense: H Avant garde των ηλεκτρικών B-SUV

97.733 Επισκέψεις στο άρθρο (26/8/2021)
DS 3 Crossback E-Tense: H Avant garde των ηλεκτρικών B-SUV
4 Φωτογραφίες »

Όταν η γαλλική φινέτσα συνάντησε τη σύγχρονη ηλεκτρική τεχνολογία γεννηθηκε το DS 3 E-Tense, το πρώτο premium ηλεκτρικό B-SUV.

Το DS 3 Crossback κινείται σβέλτα και έχει αυτονομία περίπου 300 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες με μέση κατανάλωση στις 16,5 kWh.
4 Φωτογραφίες »

Το DS 3 Crossback κινείται σβέλτα και έχει αυτονομία περίπου 300 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες με μέση κατανάλωση στις 16,5 kWh.

H DS άνοιξε το χορό στην κατηγορία των µικρών ηλεκτρικών premium crossover µε το DS 3 Crossback E-Tense, την αµιγώς ηλεκτρική έκδοση του B-SUV της. Το compact διαστάσεων crossover εκφράζει άµεσα τον εκλεπτυσµένο του χαρακτήρα µέσω της συνολικής του σχεδίασης την οποία και συνδυάζει µε δυναµικές λεπτοµέρειες, διατηρώντας τον φρέσκο και νεανικό του αέρα στο ακέραιο.

Εντυπωσιακό, ξεχωριστό & ποιοτικό
Το εσωτερικό της έκδοσης E-Tense του DS 3 Crossback παραµένει ίδιο σε µεγάλο βαθµό µε τις συµβατικές εκδόσεις και κερδίζει τις εντυπώσεις µε την ξεχωριστή του σχεδίαση, τον ποιοτικό του διάκοσµο και την ξεχωριστή του εικόνα. Μάλιστα οι προαιρετικές λευκές δερµάτινες επενδύσεις σε ταµπλό, καθίσµατα και στο εσωτερικό των θυρών, απογειώνουν το αισθητικό αποτέλεσµα και την premium αύρα.

Με αυτονοµία κοντά στα 300 χλµ.
Κάτω από το καπό του κοµψού αµαξώµατος βρίσκεται το ηλεκτρικό σύστηµα κίνησης 136 ίππων που έχουµε γνωρίσει και σε άλλες εφαρµογές του οµίλου, όπως τα Peugeot e-208 και Opel Μοκκa-e και το οποίο εφοδιάζεται µε µπαταρία 50 kWh. Η συνολική του πραγµατική αυτονοµία αγγίζει τα 285 χλµ. και φυσικά ως ηλεκτρικό, το DS 3 E-Tense παρουσιάζει πολύ καλό τράβηγµα από στάση µέχρι και λίγο πάνω από τα 100 χλµ./ώρα, ενώ ανάλογα µε την επιλογή λειτουργίας (ECO, Normal, Sport) ο κινητήρας προσαρµόζεται ως προς της απόκρισή του. Οδηγικά το DS 3 Crossback E-Tense διαθέτει ελαφρώς πιο σκληρό setup ανάρτησης από τις συµβατικές εκδόσεις, περιορίζοντας ελαφρώς το επίπεδο της άνεσης κυρίως στο πέρασµα έντονων ανωµαλιών, όµως και πάλι παραµένει ένα άνετο οδηγικά αυτοκίνητο της γαλλικής σχολής.

Σελίδα 1Mega Test: Με 15 ηλεκτρικά σε πόλη & αυτοκινητόδρομο
Σελίδα 2Audi e-tron 55: Ηλεκτρίζει σε όλα του
Σελίδα 3Citroen e-C4 C-Cross: Διαφέρει & ξεχωρίζει και ως ηλεκτρικό
Σελίδα 4DS 3 Crossback E-Tense: H Avant garde των ηλεκτρικών B-SUV
Σελίδα 5Ford Mustang Mach-E RWD Extended Range 292 PS: Mε το δεξί…
Σελίδα 6Honda e Advance 154 PS: Ξέρει να κερδίζει τις εντυπώσεις
Σελίδα 7Hyundai Kona Electric 204 PS: Ο χιλιοµετροφάγος
Σελίδα 8Kia e-Niro & e-Soul Long Range 204 PS: Πρωταθλητές αυτονομίας
Σελίδα 9Lexus UX 300e 204 PS: Ξεχωρίζει µε τη µοναδικότητά του
Σελίδα 10Mercedes EQA 250: Ξέρει να ξεχωρίζει
Σελίδα 11Nissan LEAF e+: Ο πρωτοπόρος των ηλεκτρικών στην Ελλάδα
Σελίδα 12Opel Mokka-e 136 PS: Φωνάζει µοντέρνο από µακριά
Σελίδα 13Peugeot e-208: Ο αθόρυβος λέων
Σελίδα 14Skoda Enyaq iV 60 180 PS: Level up
Σελίδα 15VW ID.3: To Golf του 21ου αιώνα
test center
elk test