Τιμές με Leasing
Επαγγελματικά

Nissan LEAF e+: Ο πρωτοπόρος των ηλεκτρικών στην Ελλάδα

97.726 Επισκέψεις στο άρθρο (26/8/2021)
Nissan LEAF e+: Ο πρωτοπόρος των ηλεκτρικών στην Ελλάδα
4 Φωτογραφίες »

Η ισχυρότερη έκδοση του Nissan LEAF, µε τη µεγάλη µπαταρία, προσφέρει εξαιρετική αυτονοµία, ανεβάζοντας αισθητά την ανταγωνιστικότητά του απέναντι στις ηλεκτρικές λύσεις της αγοράς.
Η Nissan ήταν η πρώτη εταιρεία που λάνσαρε στη χώρα µας ένα ηλεκτρικό, προσιτό και οικογενειακό µοντέλο, µε τη δεύτερη γενιά του LEAF, το οποίο µην λησµονούµε πως πρόκειται για το παγκόσµιο ηλεκτρικό Best Seller. Το ιαπωνικό µοντέλο των 4,49 µ. ξεχωρίζει για την αιχµηρή σχεδίαση µε το σφηνοειδές εµπρός µέρος και τον πολύ καλό αεροδυναµικό συντελεστή (cd 0,28), στοιχείο σηµαντικό για τα ηλεκτρικά.

Το LEAF είναι εύκολο στο χειρισμό και διαμορφώνει ένα σχετικά άνετο προφίλ, χάρη στην «αφωνία» του κινητήρα και την αξιοπρόσεχτη ποιότητα κύλισης.
4 Φωτογραφίες »

Το LEAF είναι εύκολο στο χειρισμό και διαμορφώνει ένα σχετικά άνετο προφίλ, χάρη στην «αφωνία» του κινητήρα και την αξιοπρόσεχτη ποιότητα κύλισης.

 
Με καλούς χώρους
Περνώντας στην καµπίνα του LEAF, η σχεδίαση διατηρεί µια συµβατική προσέγγιση µε λιτό διάκοσµο και καλοσυναρµολογηµένα µέρη µε µια φάσα µε µαλακή επένδυση. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και ο πίνακας οργάνων, µε µεγάλο αναλογικό ταχύµετρο στα δεξιά και µία ψηφιακή οθόνη 7 ιντσών στα αριστερά. Σχετικά µε την ευρυχωρία, τρεις ενήλικοι θα βολευτούν σχετικά άνετα, ενώ πολύ καλός είναι ο χώρος αποσκευών µε 435 λτ..

Ευκολοδήγητο και µε πολύ καλό νούµερο αυτονοµίας
Η ψηλότερη θέση οδήγησης, συγκριτικά µε οποιοδήποτε άλλο χάτσµπακ, η πολύ καλή περιµετρική ορατότητα και ο εύκολος χειρισµός διαµορφώνει ένα άνετο και ευκολοδήγητο προφίλ για το LEAF, µε καλή ποιότητα κύλισης και οµαλές αντιδράσεις της ανάρτησης όταν συναντά κακοτεχνίες. Στην άνεση παίζει ρόλο και η «αφωνία» του κινητήρα φυσικά, ο οποίος µπορεί να µην θορυβεί, αλλά µε 217 άλογα και 340 Nm ροπής έχει εξαιρετικές ενδιάµεσες επιταχύνσεις. Αντίστοιχα και η µεγαλύτερη µπαταρία των 62 kWh (η βασική έκδοση έχει µπαταρία 36 kWh και αποδίδει 153 ίππους) δίνει µια πραγµατική αυτονοµία 355 χλµ., µε χρήση του προγράµµατος Eco και της λειτουργίας e-pedal, που επιτρέπει οδήγηση µε το ένα πόδι και επιφέρει τη µέγιστη δυνατή ανάκτηση.

Σελίδα 1Mega Test: Με 15 ηλεκτρικά σε πόλη & αυτοκινητόδρομο
Σελίδα 2Audi e-tron 55: Ηλεκτρίζει σε όλα του
Σελίδα 3Citroen e-C4 C-Cross: Διαφέρει & ξεχωρίζει και ως ηλεκτρικό
Σελίδα 4DS 3 Crossback E-Tense: H Avant garde των ηλεκτρικών B-SUV
Σελίδα 5Ford Mustang Mach-E RWD Extended Range 292 PS: Mε το δεξί…
Σελίδα 6Honda e Advance 154 PS: Ξέρει να κερδίζει τις εντυπώσεις
Σελίδα 7Hyundai Kona Electric 204 PS: Ο χιλιοµετροφάγος
Σελίδα 8Kia e-Niro & e-Soul Long Range 204 PS: Πρωταθλητές αυτονομίας
Σελίδα 9Lexus UX 300e 204 PS: Ξεχωρίζει µε τη µοναδικότητά του
Σελίδα 10Mercedes EQA 250: Ξέρει να ξεχωρίζει
Σελίδα 11Nissan LEAF e+: Ο πρωτοπόρος των ηλεκτρικών στην Ελλάδα
Σελίδα 12Opel Mokka-e 136 PS: Φωνάζει µοντέρνο από µακριά
Σελίδα 13Peugeot e-208: Ο αθόρυβος λέων
Σελίδα 14Skoda Enyaq iV 60 180 PS: Level up
Σελίδα 15VW ID.3: To Golf του 21ου αιώνα
test center
elk test