• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
4 φωτογραφίες »

Skoda Enyaq iV 60 180 PS: Level up

61.967 Επισκέψεις στο άρθρο (26/8/2021)

Μοντέρνο, high-tech µε super ποιότητα και άπλετους χώρους µεσαίο SUV, µε καλή αυτονοµία και σχεδόν ίδια τιµή µε αντίστοιχο συµβατικό. Το Skoda Enyaq iV βάζει δύσκολα ακόµα και σε premium επιλογές.

Το Enyaq ακολουθεί πιστά την οδηγική γραμμή που έχεις επιλέξει με συγκρατημένη κλίση και χαρακτηριστική ουδετερότητα.

Το Enyaq ακολουθεί πιστά την οδηγική γραμμή που έχεις επιλέξει με συγκρατημένη κλίση και χαρακτηριστική ουδετερότητα.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το Skoda Enyaq προβάλλει ένα νέο πρόσωπο για τη Skoda παίζοντας γερά τόσο ανάµεσα στα ηλεκτρικά, όσο και σε αντίστοιχες βενζινοκίνητες προτάσεις, αφού τα 29.942 ευρώ για τη βασική έκδοση των 148 ίππων και την 55άρα µπαταρία (από 34.898 το µοντέλο που είχαµε µε 204 ίππους και 62 kWh µπαταρία) είναι τιµή πρόκληση για ηλεκτρικό SUV 4,69 µ..

Top ποιότητα και super πρακτικότητα
Σχεδιαστικά κάνει ξεκάθαρο πως πρόκειται για ένα υπερσύγχρονο µοντέλο, µε ρέουσες γραµµές και ένα αεροδυναµικό σχήµα. Βέβαια αυτό που θα σε εντυπωσιάσει είναι το εσωτερικό του, µε τον high-tech διάκοσµο και τον πολυτελή αέρα. Tα υλικά αγγίζουν τα όρια του premium, όπως και το φινίρισµα µε τις δερµάτινες ενθέσεις, ενώ τεχνολογικά το τέµπο δίνουν η οθόνη αφής 13ΆΆ, o ψηφιακός πίνακας οργάνων και το Head Up Display επαυξηµένης πραγµατικότητας. Όσο για χώρους, 5 υπερµεγέθης φαντάζουν φιτ και τα 585 λτ. του πορτ-µπαγκάζ υπεραρκετά για µια οικογένεια.

Με 380 χλµ. αυτονοµία, ήσυχο και ευέλικτο
Κατά τη διάρκεια της δοκιµής µας, ο κινητήρας των 180 ίππων επιτάχυνε ζωηρά το µοντέλο τόσο στην πόλη όσο και στην Αττική Οδό και µάλιστα µε καλά επίπεδα αυτονοµίας, αφού αυτή µπορεί να φτάσει έως και τα 380 χλµ.. Κατά τα άλλα, στο δρόµο, από τη στιγµή που θα κυλίσουν οι τροχοί του Enyaq δεν µπορεί παρά να µείνεις εντυπωσιασµένος από την ησυχία που επικρατεί στην καµπίνα και την ικανότητα της ανάρτησης (µε πολλαπλούς συνδέσµους πίσω) να σιδερώνει τις ανωµαλίες. Ένας ακόµη άσος στο µανίκι του Enyaq είναι η κίνηση στους πίσω τροχούς. Διαµορφώνει σούπερ ευελιξία (κύκλος στροφής 9,3 µ., που είναι µικρότερος και από της Fabia) και µια πολύ καλή εικόνα του Enyaq σε επίπεδο οδικής συµπεριφοράς.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »