• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
4 φωτογραφίες »

Hyundai Kona Electric 204 PS: Ο χιλιοµετροφάγος

61.973 Επισκέψεις στο άρθρο (26/8/2021)

Το ηλεκτρικό Hyundai Kona διαθέτει αυτονοµία σαν να είναι βενζινοκίνητο, αποδεικνύοντας πως τα ηλεκτρικά δεν είναι αποκλειστικά για αστικές µετακινήσεις.

Γυρίσαμε όλη την Αττική και διασχίσαμε σχεδόν όλη την Αττική οδό, ωστόσο η μπαταρία του Kona άντεχε για ακόμα τόσα χιλιόμετρα.

Γυρίσαμε όλη την Αττική και διασχίσαμε σχεδόν όλη την Αττική οδό, ωστόσο η μπαταρία του Kona άντεχε για ακόμα τόσα χιλιόμετρα.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Να κάνεις κύκλους σε όλη την Αττική, να διασχίζεις σχεδόν όλη την Αττική οδό και η ένδειξη της µπαταρίας να βρίσκεται στη µέση, ε δεν το λες και λίγο για ηλεκτρικό µοντέλο και φυσικά δεν είναι ο κανόνας.

Για το Kona Electric δεν ήταν έκπληξη φυσικά, καθώς από τη δοκιµή του µοντέλου ξέραµε ότι έχει πραγµατική αυτονοµία περίπου 400 χλµ., η οποία οφείλεται στην µεγάλη µπαταρία των 64 kWh -υπάρχει και η «µικρή» των 39 kWh µε αυτονοµία 305 χλµ.- καθώς επίσης και στο πολύ καλό σύστηµα ανάκτησης που φέρει το µοντέλο.

Ρυθµίζεις την ανάκτηση και απολαµβάνεις τις επιδόσεις
Η λειτουργία Brake Regeneration διαθέτει τέσσερα διαφορετικά επίπεδα ανάκτησης, τα οποία επιλέγεις από paddles πίσω από το τιµόνι, µε το τέταρτο επίπεδο να σου επιτρέπει να εκµεταλλευτείς την επιβράδυνση του κινητήρα και να οδηγείς χωρίς σχεδόν να πατάς φρένο. Επιπλέον τραβώντας παρατεταµένα το αριστερό paddle το Kona ακινητοποιείται πλήρως.

Μάλιστα όλα αυτά χωρίς να στερείται επιδόσεων, µε τον ηλεκτροκινητήρα των 204 ίππων και 395 Nm ροπής, να επιταχύνει εκρηκτικά ανά πάσα στιγµή. Το 0-100 χλµ./ώρα έρχεται σε µόλις 7,2 δλ., ενώ ακόµα πιο εντυπωσιακές είναι οι ρεπρίζ, όπως βλέπετε στον πίνακα, µε το 60-100 χλ./ώρα να έρχεται σε 3,5 δλ..

Αρκετά διαφοροποιηµένο µέσα & έξω
Το Kona Electric παρόλο που βασίζεται στις συµβατικές εκδόσεις διαφοροποιείται σχεδιαστικά, έχοντας αντί της γρίλιας, µια ενιαία επιφάνεια και διαφορετική σχεδίαση στα φώτα. Ακόµα πιο αισθητές είναι η αλλαγές στην καµπίνα, όπου η κεντρική κονσόλα πλέον αποκτά δύο ορόφους, µεγιστοποιώντας τους χώρους για µικροαντικείµενα και το πορτ-µπαγκάζ έχει µειωθεί στα 332 λτ. από 361 λτ. χωρητικότητας.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »