Peugeot e-208: Ο αθόρυβος λέων

96.488 Επισκέψεις στο άρθρο (26/8/2021)
Peugeot e-208: Ο αθόρυβος λέων
4 Φωτογραφίες »

Το Peugeot e-208 µπορεί να µην «βρυχάται» από πλευράς θορύβου, όµως παραµένει λιοντάρι και είναι από τις κορυφαίες επιλογές για ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης.

Το e-208 διακρίνεται για την εξαιρετική ποιότητα κύλισης, την ευχάριστη οδηγική αίσθηση που αφήνει στον οδηγό, αλλά και την ικανοποιητική του αυτονομία.
4 Φωτογραφίες »

Το e-208 διακρίνεται για την εξαιρετική ποιότητα κύλισης, την ευχάριστη οδηγική αίσθηση που αφήνει στον οδηγό, αλλά και την ικανοποιητική του αυτονομία.

H ηλεκτρική έκδοση του Peugeot 208 έρχεται κοντά στα συµβατικά µας στάνταρ και φαντάζει πως θα µπορούσε να αποτελεί το µελλοντικό µας καθηµερινό αυτοκίνητο. Βασισµένο στις συµβατικές εκδόσεις είναι ιδιαίτερα ξεχωριστό σχεδιαστικά, µε το 5θυρο αµάξωµα να εκφράζει δυναµισµό χάρη στις έντονες ακµές και τις όµορφες επιφάνειές του, αλλά κυρίως µε την µεγάλη του µάσκα και τα φώτα-χαυλιόδοντες.

Ελκυστικό και τεχνολογικά προηγµένο
Ακόµα πιο όµορφο είναι το εσωτερικό του, το πιο εντυπωσιακό της κατηγορίας, µε το προηγµένο τεχνολογικό προφίλ να ταιριάζει γάντι στην ηλεκτρική του φύση. Ο λόγος είναι τα ψηφιακά στοιχεία, όπως ο τρισδιάστατος ψηφιακός πίνακας οργανών 12,3 ιντσών και η µεγάλη έγχρωµη οθόνη αφής µε 3D navigation. Και φυσικά µην ξεχνάµε πως πρόκειται για ένα ποιοτικό εσωτερικό µε άψογα φινιρισµένα µαλακά πλαστικά στο ταµπλό και µοντέρνο, ικανό να φιλοξενήσει µε άνεση τέσσερις ενήλικους.

Το φορτίζεις σχεδόν µια φορά τη βδοµάδα
Υπεύθυνο για την κίνηση είναι φυσικά το ηλεκτρικό σύστηµα κίνησης του PSA απόδοσης 136 ίππων µε 260 Nm ροπής, το οποίο αντλεί ενέργεια από µπαταρία 50 kWh. Η συνολική του πραγµατική αυτονοµία αγγίζει τα 300 χλµ., ενώ µε δεδοµένο πως πρόκειται για αυτοκίνητο πόλης, εντός αυτής παρουσιάζει ακόµα µεγαλύτερα περιθώρια ανάλογα φυσικά και µε το πρόγραµµα λειτουργίας (ECO, Normal, Sport).

Μικρό και ευέλικτο µέσα στην πόλη χαρίζει ηρεµία στον οδηγό, προσφέροντας ευχάριστες και ασφαλείς µετακινήσεις. Η πιο σφιχτή ανάρτηση διαχειρίζεται αποτελεσµατικά το έξτρα βάρος και παρόλο που φυσιολογικά δεν µπορεί να έχει την άνεση των συµβατικών εκδόσεων, διαθέτει υψηλή ποιότητα κύλισης, τόσο εντός όσο και σε εκτός πόλης, αλλά και έναν ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα.

Σελίδα 1Mega Test: Με 15 ηλεκτρικά σε πόλη & αυτοκινητόδρομο
Σελίδα 2Audi e-tron 55: Ηλεκτρίζει σε όλα του
Σελίδα 3Citroen e-C4 C-Cross: Διαφέρει & ξεχωρίζει και ως ηλεκτρικό
Σελίδα 4DS 3 Crossback E-Tense: H Avant garde των ηλεκτρικών B-SUV
Σελίδα 5Ford Mustang Mach-E RWD Extended Range 292 PS: Mε το δεξί…
Σελίδα 6Honda e Advance 154 PS: Ξέρει να κερδίζει τις εντυπώσεις
Σελίδα 7Hyundai Kona Electric 204 PS: Ο χιλιοµετροφάγος
Σελίδα 8Kia e-Niro & e-Soul Long Range 204 PS: Πρωταθλητές αυτονομίας
Σελίδα 9Lexus UX 300e 204 PS: Ξεχωρίζει µε τη µοναδικότητά του
Σελίδα 10Mercedes EQA 250: Ξέρει να ξεχωρίζει
Σελίδα 11Nissan LEAF e+: Ο πρωτοπόρος των ηλεκτρικών στην Ελλάδα
Σελίδα 12Opel Mokka-e 136 PS: Φωνάζει µοντέρνο από µακριά
Σελίδα 13Peugeot e-208: Ο αθόρυβος λέων
Σελίδα 14Skoda Enyaq iV 60 180 PS: Level up
Σελίδα 15VW ID.3: To Golf του 21ου αιώνα
Toyota
test center