Honda e Advance 154 PS: Ξέρει να κερδίζει τις εντυπώσεις

96.565 Επισκέψεις στο άρθρο (26/8/2021)
Honda e Advance 154 PS: Ξέρει να κερδίζει τις εντυπώσεις
4 Φωτογραφίες »

Το Honda e µε το ρετροµοντέρνο στιλ του και την άκρως hi-tech καµπίνα του ξέρει να κερδίζει τις εντυπώσεις και να τραβά πάνω του τα βλέµµατα.
 
Ένα από τα πιο ιδιαίτερα ηλεκτρικά µοντέλα της ελληνικής αγοράς είναι το Honda e, το οποίο σε ιντριγκάρει µε τη σχεδίασή του. Η ρετροµοντέρνα αισθητική του αποτελείται από καθαρές γραµµές, µε τα φώτα -και στα δύο άκρα του αµαξώµατος- που θυµίζουν σπιρτόζικα µάτια, να κλέβουν τις εντυπώσεις, αν και highlight βέβαια είναι οι κάµερες αντί συµβατικών εξωτερικών καθρεπτών.

To Honda e είναι εξαιρετικά ευέλικτο ως αυτοκίνητο πόλης και ταυτόχρονα χάρη στην πίσω κίνηση και το ακριβέστατο τιμόνι γίνεται άκρως απολαυστικό.
4 Φωτογραφίες »

To Honda e είναι εξαιρετικά ευέλικτο ως αυτοκίνητο πόλης και ταυτόχρονα χάρη στην πίσω κίνηση και το ακριβέστατο τιμόνι γίνεται άκρως απολαυστικό.


Βλέπεις το µέλλον στην καµπίνα του
Αν η εξωτερική σχεδίαση του Honda e προκαλεί ενθουσιασµό, που να δείτε τι θα συµβεί όταν ανοίξετε την πόρτα (από τις pop-out χειρολαβές) και δείτε το εσωτερικό που µπορεί να φιλοξενήσει µέχρι και 4 επιβάτες. Είναι ό,τι πιο προηγµένο και digital έχετε δει, µε το ταµπλό να ενσωµατώνει 5 οθόνες, δύο 12,3ΆΆ για το infotainment, µία ως πίνακα οργάνων και δύο στις άκρες, που προβάλλουν την εικόνα των καµερών-καθρεφτών, οι οποίες σχηµατίζουν ένα ενιαίο πάνελ. Αυτό το φουτουριστικό στοιχείο συνδυάζεται εξαιρετικά µε τη vintage αισθητική και την κορυφαία ποιότητα υλικών.

Με αστικό προσανατολισµό και µε fun ταπεραµέντο
Το Honda e, το µοναδικό µίνι που είχαµε στο µεγάλο γύρο ηλεκτρικών, έχει σχεδιαστεί σύµφωνα µε το σύγχρονο τρόπο ζωής των ανθρώπων στην πόλη. Έτσι είναι τροµερά ευέλικτο, ενώ µέσω µπουτόν µπορεί αν επιλεχθεί οδήγηση µόνο µε ένα πεντάλ και η σχετικά σφιχτή ανάρτηση απορροφά τις αναταράξεις ικανοποιητικά. Βέβαια µε 154 ίππους η ακτίνα δράσης του είναι πιο διευρυµένη µε τους όποιους περιορισµούς να έρχονται λόγω της σχετικά µικρής αυτονοµίας του. Πάντως ο συνδυασµός της πίσω κίνησης µε τα γόνατα ΜακΦέρσον σε όλους τους τροχούς και το πληροφοριακό τιµόνι, χαρίζουν µια σπορτίφ οδική συµπεριφορά που θυµίζει κάρτ.

Σελίδα 1Mega Test: Με 15 ηλεκτρικά σε πόλη & αυτοκινητόδρομο
Σελίδα 2Audi e-tron 55: Ηλεκτρίζει σε όλα του
Σελίδα 3Citroen e-C4 C-Cross: Διαφέρει & ξεχωρίζει και ως ηλεκτρικό
Σελίδα 4DS 3 Crossback E-Tense: H Avant garde των ηλεκτρικών B-SUV
Σελίδα 5Ford Mustang Mach-E RWD Extended Range 292 PS: Mε το δεξί…
Σελίδα 6Honda e Advance 154 PS: Ξέρει να κερδίζει τις εντυπώσεις
Σελίδα 7Hyundai Kona Electric 204 PS: Ο χιλιοµετροφάγος
Σελίδα 8Kia e-Niro & e-Soul Long Range 204 PS: Πρωταθλητές αυτονομίας
Σελίδα 9Lexus UX 300e 204 PS: Ξεχωρίζει µε τη µοναδικότητά του
Σελίδα 10Mercedes EQA 250: Ξέρει να ξεχωρίζει
Σελίδα 11Nissan LEAF e+: Ο πρωτοπόρος των ηλεκτρικών στην Ελλάδα
Σελίδα 12Opel Mokka-e 136 PS: Φωνάζει µοντέρνο από µακριά
Σελίδα 13Peugeot e-208: Ο αθόρυβος λέων
Σελίδα 14Skoda Enyaq iV 60 180 PS: Level up
Σελίδα 15VW ID.3: To Golf του 21ου αιώνα
AUTOFIT PASXA
4green