Τα 2 μικρομεσαία GTi έχουν ενθουσιάσει τους λάτρεις της γρήγορης οδήγησης και ήδη έχουν ξεκινήσει τα πηγαδάκια για το πιο είναι το καλύτερο. Εσείς τι ψηφίζετε;
Ποιό μοντέλο είναι ο βασιλιάς των GTI; Μπορεί η Renault να τα βάλει με τη Honda; Και μπορεί το Type R να σταθεί απέναντι στο Megane RS που για πολλούς βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας; Και τελικά, πως μπορεί να μένουν έξω από αυτή τη μάχη οι Γερμανοί;
Το νέο Megane RS είναι πλέον έτοιμο να δείξει ποιός είναι ο αρχηγός στην κατηγορία των μικρομεσαίων πυραύλων. Με περισσότερες πόρτες, αλλά λιγότερα κυβικά, το Renault μοιράζεται το 1.800άρι μοτέρ του με το ολοκαίνουργιο Alpine, και στην πορεία τα «βρίσκει» με τον έλληνα εφοριακό αφού είναι το μόνο που μπορεί να αγοραστεί χωρίς χαράτσια και στη χώρα μας.
Όμως η κόντρα έχει δυσκολέψει. Το νέο Civic Type R ειναι καλύτερο από ποτέ. Με τούρμπο μοτέρ άνω των 300 ίππων, δείχνει το όφελος των επιπλέον 200 κυβικών με διαφορά σχεδόν 40 άλογα από το γαλλικό μοντέλο.
Στις επιδόσεις όμως η διαφορά δεν είναι αντίστοιχη. Βλέπεις οι Γάλλοι προσφέρουν το RS και με σειριακό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, εκτός από το 6άρι μηχανικό, όμως το Civic έρχεται με στάνταρ το μπλοκέ διαφορικό. Στο Megane θα πρέπει να πας στην έκδοση Cup για να το αποκτήσεις, μαζί με περισσότερες ρυθμίσεις της ανάρτησης.
Εκεί που όμως το Megane αφήνει πίσω του τον ανταγωνισμό είναι η τετραδιεύθυνση. Ρυθμισμένη ώστε οι πίσω τροχοί να κλείνουν αντίθετα από τους εμπρός ακόμη και σε σχετικά υψηλότερες ταχύτητες, κάνει το Renault βασιλιά των κλειστών στροφών, ακόμη και χωρίς το μπλοκέ. Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο με το αν το RS είχε πιο κοντό μεταξόνιο, κερδίζοντας έτσι σε αμεσότητα αλλαγής κατεύθυνσης. Σε συνδυασμό με το μπλοκέ, το Renault στρίβει όπως τίποτε άλλο.
Από κει και πέρα οι Γάλλοι προτάσουν την συγγένεια με το νέο Alpine, αλλά σε ότι αφορά την κόντρα με την Honda, και την εντός Formula 1 μάχη, με τους Γάλλους να υπερέχουν σαφώς έναντι της απογοητευτικής απόδοσης των ιαπώνων.
Λέει όμως αυτό κάτι για τα δύο αυτοκίνητα; Εσείς είστε πιστός γιαπωνέζος ή γάλλος; Και τελικά είναι το RS καλύτερο από το Type R ή μήπως μαλώνουν σε ξένο, γερμανικό αχυρώνα; Ποιό μοντέλο είναι ο βασιλιάς της κατηγορίας;
καλο το ιαπωνικο....αλλα το megane δεν εχει αντιπαλο!οποιος κατεχει απο αυτοκινηση αναγνωριζει το καλυτερο στησιμο του γαλλικου μοντελου...αλλωστε και το ιδιο το ρεπορταζ αυτο λεει..το ρενο στριβει.....μην μπερδευουμε την συνολικη εικονα με το ειδικο αφιερωμα...τα gti ειναι γαλλικη υποθεση..
ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΥΠΕΡΕΧΕΙ ΤΟ CIVIC ΚΑΙ ΣΕ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΣΤΥΛ. ΑΝ ΛΑΒΟΥΜΕ ΥΠ' ΟΨΙΝ ΟΤΙ ΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ "ΑΠΡΑΚΤΙΚΑ" ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΙΔΙΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟ ΓΑΛΛΙΚΟ ΘΑ ΠΟΥΛΗΘΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥ ΣΤΗ ΜΙΣΗ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΙΑΠΩΝΙΚΟΥ. (ΑΝ ΠΟΥΛΗΘΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΠΟΥΛΗΘΕΙ)
συμπληρωματικα...απο ποτε οι διαφωνουντες ειναι αμπαλοι?εχω εμπειρια και απο τα δυο....οσο για τη μεταπωλητικη αξια η την αξιοπιστια..οσοι τονιζετε αυτα τα δυο ειστε εκτος θεματος κυριοι!με σεβασμο προς εκεινους που ευκολα κρινουν...το ρενο καλυτερο και συν τοις αλλοις value for money!
Τόσους αμπαλους μαζεμενους πρωτη φορα βλεπω είναι ανέκδοτο να λενε οτι το Megane είναι καλύτερο. Σε τι είναι καλύτερο στο στησιμο χαχχαχαχ. Οταν παγκοσμιος σε 4 ήπειρους το honda θεωρείται βασιλιας στα μπροστοκινητα hot hatch. Και συν της αλλης είναι το γρηγορότερο μπροστοκινητο στο nurburgring χωρις τετραδιευθυνση και μαλακιες.
...στις πίστες κρίνονται όλα... βέβαια δεν παύει να είναι οχήματα πολιτικά... με ότι συνεπάγεται αυτό... η honda έβγαλε ως σασί τι καλύτερο εως τώρα civic r... η renault έχει το know how και έχει περάσει κατά καιρούς σε στήσιμο την honda... όπως και άλλοι ξεπέρασαν αν όχι σκληροπυρηνικά την renault... κάποιοι άλλοι σκληροπυρηνικά ξεπέρασαν renault, honda, vw όμως χάνουν σε λεπτομέρειες και αντισταθμίζεται η κατάσταση, κ.τ.λ.
Το γαλλικό είναι έτη φωτός καλύτερο από τον αντίπαλο του σε όλους τους τομείς! Άσε που το civic είναι πιο άσχημο και από τον κουασιμοδο
καλο το ιαπωνικο....αλλα το megane δεν εχει αντιπαλο!οποιος κατεχει απο αυτοκινηση αναγνωριζει το καλυτερο στησιμο του γαλλικου μοντελου...αλλωστε και το ιδιο το ρεπορταζ αυτο λεει..το ρενο στριβει.....μην μπερδευουμε την συνολικη εικονα με το ειδικο αφιερωμα...τα gti ειναι γαλλικη υποθεση..
ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΟ MEGANE!!!!!
ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΥΠΕΡΕΧΕΙ ΤΟ CIVIC ΚΑΙ ΣΕ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΣΤΥΛ. ΑΝ ΛΑΒΟΥΜΕ ΥΠ' ΟΨΙΝ ΟΤΙ ΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ "ΑΠΡΑΚΤΙΚΑ" ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΙΔΙΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟ ΓΑΛΛΙΚΟ ΘΑ ΠΟΥΛΗΘΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥ ΣΤΗ ΜΙΣΗ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΙΑΠΩΝΙΚΟΥ. (ΑΝ ΠΟΥΛΗΘΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΠΟΥΛΗΘΕΙ)
συμπληρωματικα...απο ποτε οι διαφωνουντες ειναι αμπαλοι?εχω εμπειρια και απο τα δυο....οσο για τη μεταπωλητικη αξια η την αξιοπιστια..οσοι τονιζετε αυτα τα δυο ειστε εκτος θεματος κυριοι!με σεβασμο προς εκεινους που ευκολα κρινουν...το ρενο καλυτερο και συν τοις αλλοις value for money!
Τόσους αμπαλους μαζεμενους πρωτη φορα βλεπω είναι ανέκδοτο να λενε οτι το Megane είναι καλύτερο. Σε τι είναι καλύτερο στο στησιμο χαχχαχαχ. Οταν παγκοσμιος σε 4 ήπειρους το honda θεωρείται βασιλιας στα μπροστοκινητα hot hatch. Και συν της αλλης είναι το γρηγορότερο μπροστοκινητο στο nurburgring χωρις τετραδιευθυνση και μαλακιες.
Megane
...στις πίστες κρίνονται όλα... βέβαια δεν παύει να είναι οχήματα πολιτικά... με ότι συνεπάγεται αυτό... η honda έβγαλε ως σασί τι καλύτερο εως τώρα civic r... η renault έχει το know how και έχει περάσει κατά καιρούς σε στήσιμο την honda... όπως και άλλοι ξεπέρασαν αν όχι σκληροπυρηνικά την renault... κάποιοι άλλοι σκληροπυρηνικά ξεπέρασαν renault, honda, vw όμως χάνουν σε λεπτομέρειες και αντισταθμίζεται η κατάσταση, κ.τ.λ.