Η πρώτηνίκη ήρθε από τον Juha Kankkunen το 1989 με το «ST189», ενώ ο Carlos Sainz έκανε την παρθενική του νίκη με το Celica στο rally Ακρόπολις το 1990.
2 Φωτογραφίες »

Η πρώτηνίκη ήρθε από τον Juha Kankkunen το 1989 με το «ST189», ενώ ο Carlos Sainz έκανε την παρθενική του νίκη με το Celica στο rally Ακρόπολις το 1990.

30 νίκες στις ειδικές διαδρομές

173.832 Επισκέψεις στο άρθρο

Μπορεί η «πολιτική» έκδοση να κέρδισε τις εντυπώσεις και να τοποθετήθηκε επάξια δίπλα από άλλα σημαντικά αυτοκίνητα, όπως το Ford Escort RS, αλλά η «υστεροφημία» χτίστηκε στις ειδικές διαδρομές. Πίσω από το τιμόνι του Toyota Celica βρέθηκαν τεράστιες προσωπικότητες του μηχανοκίνητου αθλητισμού και στο βιογραφικό του ιαπωνικού μοντέλου έχουν γραφτεί 30 νίκες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Η πρώτη ήρθε από τον Juha Kankkunen το 1989 με το «ST189», ενώ ο Carlos Sainz έκανε την παρθενική του νίκη με το Celica στο rally Ακρόπολις το 1990. Αυτή ήταν άλλωστε και η χρονιά που ο Ισπανός κέρδισε το πρωτάθλημα οδηγών. Ήταν η πρώτη φορά, οπού οδηγός πίσω από αυτοκίνητό της Toyota κέρδισε τον παγκόσμιο τίτλο.

Η λαμπρή ιστορία γράφτηκε την τριετία 1992-1994, με τους οδηγούς Carlos Sainz, Juha Kankkunen και Didier Auriol να κερδίζουν σερί πρωταθλήματα οδηγών πίσω από το Toyota Celica.
2 Φωτογραφίες »

Η λαμπρή ιστορία γράφτηκε την τριετία 1992-1994, με τους οδηγούς Carlos Sainz, Juha Kankkunen και Didier Auriol να κερδίζουν σερί πρωταθλήματα οδηγών πίσω από το Toyota Celica.


Η λαμπρή ιστορία γράφτηκε την τριετία 1992-1994, με τους οδηγούς Carlos Sainz, Juha Kankkunen και Didier Auriol να κερδίζουν σερί πρωταθλήματα οδηγών πίσω από το Toyota Celica. Σα να μην έφταναν τα πρωταθλήματα οδηγών, η Toyota διέπρεπε και στον τομέα των κατασκευαστών, με τον πρώτο τίτλο στην ιστορίας της να έρχεται το 1993 και τον δεύτερο «back-to-back» την ακριβώς επόμενη χρονιά. Το αγωνιστικό Toyota Celica χάρισε μία ονειρική πενταετία στην Toyota, που όμοια της δεν υπήρξε μέχρι που εμφανίστηκε το GR-Yaris κάνοντας το δικό του σερί σήμερα!

Σελίδα 1Toyota Celica: Όταν οι Ιάπωνες έκαναν πλάκα στο WRC με τη Celica GT-4
Σελίδα 2ST165 και ST189: Έως 225 ίππους
Σελίδα 3ST205: Η τρίτη και τελευταία γενιά
Σελίδα 430 νίκες στις ειδικές διαδρομές
Σελίδα 5Ξέρετε ότι:
FORD E-TRANSIT
OPEL