• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Όταν η Peugeot έβγαλε το 206CC δεν περίμενε ποτέ ότι η αγορά θα άλλαζε τόσο ριζικά.

Μήπως να πάρεις ό,τι CC βρεις μπροστά σου;

Διαβάστηκε από 8690 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/3/2019
 

Μήπως να αγοράσετε ότι CC βρείτε μπροστά σας; Μήπως είναι από τα μοντέλα που θα γίνουν τα κλασικά του μέλλοντος;

Υπάρχουν σίγουρα μοντέλα που θα γίνουν τα κλασσικά του μέλλοντος; Μάλλον όχι, όμως αυτά που έχουν τις περισσότερες πιθανότητες είναι αυτά που εξαφανίστηκαν μετά από ένα μεγάλο «μπαμ» στην αγορά. Και τέτοια μοντέλα σήμερα είναι τα CC. Μήπως είναι ώρα να αγοράσετε;

Όταν η Peugeot έβγαλε το 206CC δεν περίμενε ποτέ ότι η αγορά θα άλλαζε τόσο ριζικά. Και όταν σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές άρχισαν να παράγουν το ένα μετά το άλλο μοντέλα με σκληρή αναδιπλούμενη οροφή με τον χαρακτηρισμό «coupe-cabriolet» κανείς δεν περίμενε ότι θα κρατούσαν τόσο λίγο.

Από την Mercedes SL μέχρι το Mitsubishi Colt και από το Nissan Micra μέχρι την ΒΜW Σειρά 3, η μόδα του CC μετέτρεψε οτιδήποτε θα μπορούσε να είχε μαλακή οροφή και να είναι κάμπριο, σε ένα ρομποτικό κομψοτέχνημα. Οροφές με δύο ή τρία στοιχεία, αναδιπλούμενες όπως του Megane CC ή βυθιζόμενες όπως του Wind, και αυτά μόλις σε μία μάρκα, τη Renault.

Από άψογες και όμορφες εφαρμογές, όπως αυτή του VW Eos, μέχρι ατσούμπαλα σχήματα και τεράστιους πίσω όγκους, όπως αυτή του Focus CC, η μόδα έφερε αυτοκίνητα στην παραγωγή που δεν υπήρχε ποτέ άλλοτε περίπτωση να δούμε «ανοιχτά».

Και όπως εμφανίστηκαν, έτσι εξαφανίστηκαν. Σε μία το πολύ δύο γενιές, τα CC μας άφησαν για πάντα. Γιατί; Σίγουρα το κόστος παραγωγής, αφού η οροφή μόνο συχνά κόστιζε όσο το μισό αυτοκίνητο, ανεβάζοντας την τιμή ενός μικρού σε επίπεδα μεσαίου και ενός μικρομεσαίου σε επίπεδα μεγάλου. Σε πολλές περιπτώσεις η τιμή ενός μικρομεσαίου CC με ένα ατμοσφαιρικό 1.600άρι ήταν υψηλότερη από την κορυφαία GTI. Και οι επιδόσεις φυσικά καμία σχέση.

Ακόμη πιο περίπλοκη ήταν η παραγωγή, αφού οι κατασκευαστές αναγκάζονταν να συνεργάζονται με τους προμηθευτές που εγκαθιστούσαν γραμμές παραγωγής μέσα στις γραμμές παραγωγής.

Και φυσικά η αξιοπιστία. Ένα τόσο βαρύ και πολύπλοκο εξάρτημα όσο μια αναδιπλούμενη οροφή, κατασκευασμένη όσο πιο οικονομικά γίνεται για να ταιριάζει σε ένα μικρομεσαίο, και σε μία μονάδα-προσθήκη στην γραμμή παραγωγής, είχε πολλές πιθανότητες να βγάλει προβλήματα. Προβλήματα που «γονάτισαν» τις εγγυήσεις και έκαναν το όλο εγχείρημα ασύμφορο.

Τέτοιες ιστορίες όμως είναι αγαπημένες στα ιστορικά της αυτοκίνησης. Τα αυτοκίνητα που έμειναν να θυμόμαστε ήταν αυτά τα ιδιαίτερα, διαφορετικά, περίεργα και όχι τόσο εμπορικά. Τα αυτοκίνητα που θα θυμόμαστε στο μέλλον θα είναι και αυτά το ίδιο. Και λίγα ταιριάζουν στην περιγραφή καλύτερα από τα CC.

Μήπως λοιπόν αγοράζοντας ένα αγοράζετε ένα κομμάτι ιστορίας; Για εσάς ή για να το εξαργυρώσετε στο μέλλον; Τι λέτε; Αξίζει να αγοράσεις ένα CC μεταχειρισμένο σήμερα;

Τι νέο φέρνουν τα 3 νέα μικρά SUV που έρχονται;

Fiesta ST-Line VS Ibiza FR VS Swift Sport

Δοκιμή: Νέα Toyota Corolla Hybrid

Γεμίσαμε premium και ξεμείναμε από φθηνά αμάξια;

Η κίνηση στους δρόμους

Υβριδικό το επόμενο Civic Type R;

Νέο Kia Ceed Vs Volkswagen Golf

Δοκιμή: Υβριδικό Hyundai Tucson

Που πάνε η X1 και ο νέος «`Ασσος» χωρίς βενζινοκινητήρες;

Ράλι Σαρδηνίας: Ανέλπιστη νίκη ο Σόρντο

Διάλεξε Χαλκιδική: Βουτιές και διασκέδαση

Ομορφιές και ατελείωτες δραστηριότητες!

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Reverse Sales με προνομιακή χρηματοδότηση και 5ετή εγγύηση

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

PEUGEOT: 208 & SUV 2008 Signature με το μεγαλύτερο όφελος!

MERCEDES: Mercedes me Adapter: Upgrade your Mercedes

DACIA: Duster. Πιο δυνατό από ποτέ! Με νέο κινητήρα βενζίνης 1.3 με 130 & 150hp. Από 15.980€

περισσότερα »