• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Όταν η Peugeot έβγαλε το 206CC δεν περίμενε ποτέ ότι η αγορά θα άλλαζε τόσο ριζικά.

Μήπως να πάρεις ό,τι CC βρεις μπροστά σου;

Διαβάστηκε από 8791 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/3/2019
 

Μήπως να αγοράσετε ότι CC βρείτε μπροστά σας; Μήπως είναι από τα μοντέλα που θα γίνουν τα κλασικά του μέλλοντος;

Υπάρχουν σίγουρα μοντέλα που θα γίνουν τα κλασσικά του μέλλοντος; Μάλλον όχι, όμως αυτά που έχουν τις περισσότερες πιθανότητες είναι αυτά που εξαφανίστηκαν μετά από ένα μεγάλο «μπαμ» στην αγορά. Και τέτοια μοντέλα σήμερα είναι τα CC. Μήπως είναι ώρα να αγοράσετε;

Όταν η Peugeot έβγαλε το 206CC δεν περίμενε ποτέ ότι η αγορά θα άλλαζε τόσο ριζικά. Και όταν σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές άρχισαν να παράγουν το ένα μετά το άλλο μοντέλα με σκληρή αναδιπλούμενη οροφή με τον χαρακτηρισμό «coupe-cabriolet» κανείς δεν περίμενε ότι θα κρατούσαν τόσο λίγο.

Από την Mercedes SL μέχρι το Mitsubishi Colt και από το Nissan Micra μέχρι την ΒΜW Σειρά 3, η μόδα του CC μετέτρεψε οτιδήποτε θα μπορούσε να είχε μαλακή οροφή και να είναι κάμπριο, σε ένα ρομποτικό κομψοτέχνημα. Οροφές με δύο ή τρία στοιχεία, αναδιπλούμενες όπως του Megane CC ή βυθιζόμενες όπως του Wind, και αυτά μόλις σε μία μάρκα, τη Renault.

Από άψογες και όμορφες εφαρμογές, όπως αυτή του VW Eos, μέχρι ατσούμπαλα σχήματα και τεράστιους πίσω όγκους, όπως αυτή του Focus CC, η μόδα έφερε αυτοκίνητα στην παραγωγή που δεν υπήρχε ποτέ άλλοτε περίπτωση να δούμε «ανοιχτά».

Και όπως εμφανίστηκαν, έτσι εξαφανίστηκαν. Σε μία το πολύ δύο γενιές, τα CC μας άφησαν για πάντα. Γιατί; Σίγουρα το κόστος παραγωγής, αφού η οροφή μόνο συχνά κόστιζε όσο το μισό αυτοκίνητο, ανεβάζοντας την τιμή ενός μικρού σε επίπεδα μεσαίου και ενός μικρομεσαίου σε επίπεδα μεγάλου. Σε πολλές περιπτώσεις η τιμή ενός μικρομεσαίου CC με ένα ατμοσφαιρικό 1.600άρι ήταν υψηλότερη από την κορυφαία GTI. Και οι επιδόσεις φυσικά καμία σχέση.

Ακόμη πιο περίπλοκη ήταν η παραγωγή, αφού οι κατασκευαστές αναγκάζονταν να συνεργάζονται με τους προμηθευτές που εγκαθιστούσαν γραμμές παραγωγής μέσα στις γραμμές παραγωγής.

Και φυσικά η αξιοπιστία. Ένα τόσο βαρύ και πολύπλοκο εξάρτημα όσο μια αναδιπλούμενη οροφή, κατασκευασμένη όσο πιο οικονομικά γίνεται για να ταιριάζει σε ένα μικρομεσαίο, και σε μία μονάδα-προσθήκη στην γραμμή παραγωγής, είχε πολλές πιθανότητες να βγάλει προβλήματα. Προβλήματα που «γονάτισαν» τις εγγυήσεις και έκαναν το όλο εγχείρημα ασύμφορο.

Τέτοιες ιστορίες όμως είναι αγαπημένες στα ιστορικά της αυτοκίνησης. Τα αυτοκίνητα που έμειναν να θυμόμαστε ήταν αυτά τα ιδιαίτερα, διαφορετικά, περίεργα και όχι τόσο εμπορικά. Τα αυτοκίνητα που θα θυμόμαστε στο μέλλον θα είναι και αυτά το ίδιο. Και λίγα ταιριάζουν στην περιγραφή καλύτερα από τα CC.

Μήπως λοιπόν αγοράζοντας ένα αγοράζετε ένα κομμάτι ιστορίας; Για εσάς ή για να το εξαργυρώσετε στο μέλλον; Τι λέτε; Αξίζει να αγοράσεις ένα CC μεταχειρισμένο σήμερα;

Επένδυση ή κόστος;

28% (χρήμα) vs 72% (ασφάλεια)!

Know how - Όχι περιττά - Τίμια χρέωση!

Nέα Porsche Taycan 4S

Η κίνηση στους δρόμους

Γνωρίστε το νέο ηλεκτρικό Uniti One

To νέο Peugeot 208 GTi;

Μπάντα, μπάντα, σουτ και... γκολ!

Στη Σόφια το νέο Juke

Στο Top 20 των εταιρειών η Mercedes-Benz Ελλάς

Στο σφυρί αυτή η Ferrari 458 Spider...

Διπλό ελαστικό δημιουργεί πανικό

Παραμένει στην γκάμα της BMW η i3

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »