• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μητρώο αυτοκινήτων: Ευκολία για όλους ή «φακέλωμα»;

Διαβάστηκε από 1692 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/7/2019
 

Γιατί πήρε τόσα χρόνια να καταγράφονται τα χιλιόμετρα κατά την εισαγωγή των μεταχειρισμένων; Πως ξέρουμε αν το μεταχειρισμένο που αγοράζουμε έχει γυρισμένα χιλιόμετρα; Ή αν έχει ανακατασκευαστεί μετά από τρακάρισμα; Θέλουμε να ξέρουμε ή όχι;


Ποιος ξέρει ποιος είναι ο λόγος πίσω από τη διστακτικότητα για την καταγραφή βασικών στοιχείων της ζωής ενός αυτοκινήτου; Για μία χώρα, ίσως τη μοναδική, όπου το αυτοκίνητο αποτελεί φορολογικό τεκμήριο, και περιουσιακό στοιχείο που πρέπει να δηλώνεται σα να είναι σπίτι, το να μην καταγράφεται κανένα άλλο στοιχείο του είναι λίγο περίεργο.

Έτσι αγοράζεις ένα αυτοκίνητο μεταχειρισμένο και δεν ξέρεις απολύτως τίποτε για το παρελθόν του. Ούτε πόσους ιδιοκτήτες είχε, ούτε αν το βιβλιαράκι με τις σφραγίδες του σέρβις σημαίνει στΆαλήθεια ότι έχει κάνει τα σέρβις στην ώρα του. Δεν ξέρεις αν έχει τρακάρει, ή αν έχει κοπεί στο ΚΤΕΟ ποτέ. Δεν ξέρεις φυσικά αν τα χιλιόμετρα που γράφει το κοντέρ είναι γνήσια, και με το ζόρι μπορείς να ξέρεις αν είναι κλεμμένο.

Και όμως, υπάρχει και άλλος τρόπος. Σε χώρες όπως η Αγγλία, ένα αυτοκίνητο από τη μέρα που ταξινομείται, είτε ως καινούργιο είτε ως μεταχειρισμένο εισαγωγής, αποκτά ένα μητρώο. Τι καταγράφεται στο μητρώο;

Τα χιλιόμετρα κατά την ταξινόμηση. Ο αριθμός των ιδιοκτητών. Τα χιλιόμετρα σε κάθε σέρβις ή κάθε έλεγχο ΚΤΕΟ. Το αρχείο των ελέγχων ΚΤΕΟ για το τι ζημιές παρουσίασε. Το αν έχει συμμετάσχει σε σύγκρουση και αν έχει υπάρξει ανασφάλιστο. Αν έχει πληρώσει τέλη κυκλοφορίας ή αν έχει μπει ποτέ σε ακινησία.

Δεν είναι αυτές οι πληροφορίες απολύτως χρήσιμες για κάποιον που θέλει να αγοράσει ένα αυτοκίνητο δεύτερο χέρι; Δεν θα ήταν καλύτερο να τις ξέρουμε ώστε να αποφασίσουμε όπως εμείς νομίζουμε, με όλα τα στοιχεία εν γνώσει μας;

Υπάρχει και ο αντίλογος, ότι ένας «μεγάλος αδελφός» για τα αυτοκίνητα παραβιάζει την ιδιωτικότητα και ουσιαστικά παρακολουθεί τη χρήση μας. Κάποιοι θα πουν πως με τα στοιχεία αυτά η αγορά μεταχειρισμένου θα γίνει πιο δύσκολή ενώ άλλοι πιστεύουν πως θα δημιουργηθούν νέες στρεβλώσεις.

Εσείς όμως τι λέτε; Πως σας ακούγεται ένα μητρώο αυτοκινήτων στην Ελλάδα; Θα θέλατε να έχετε πρόσβαση σε τέτοια στοιχεία πριν αγοράσετε; Και αν πουλάγατε; Θα βελτίωναν την εικόνα του αυτοκινήτου σας αυτά τα στοιχεία; Ή μήπως δεν θα βοηθούσαν και θα έριχναν την τιμή; Τι λέτε;

Citroen C5 Aircross VS Audi Q3 VS VW Tiguan

Nissan GT-R Vs Aprilia RSV4 στα Μέγαρα

Αποκλειστικό: Νέα Mercedes EQA

«Έχουμε κρίση, δεν πειράζει που ρυπαίνει το αμάξι μου»

Η κίνηση στους δρόμους

«Μάνα» είναι μόνο μία!

Εξαφάνισε μόνος σου τις γρατζουνιές

95 ή 100 οκτάνια;

Φρεσκάρισμα για το Honda Civic

BMW Σειρά 2 Vs Mercedes B-Class

Δοκιμή: Audi A1 40 TFSI

Έρχεται το πρώτο Pick-Up της Lada;

Έκδοση «αντίο» στη Rolls-Royce Ghost

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

MERCEDES: Γνώρισε τη νέα CLA Coupe. Η ζωή σου, οι κανόνες σου.

περισσότερα »