• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μητρώο αυτοκινήτων: Ευκολία για όλους ή «φακέλωμα»;

Διαβάστηκε από 1832 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/7/2019
 

Γιατί πήρε τόσα χρόνια να καταγράφονται τα χιλιόμετρα κατά την εισαγωγή των μεταχειρισμένων; Πως ξέρουμε αν το μεταχειρισμένο που αγοράζουμε έχει γυρισμένα χιλιόμετρα; Ή αν έχει ανακατασκευαστεί μετά από τρακάρισμα; Θέλουμε να ξέρουμε ή όχι;


Ποιος ξέρει ποιος είναι ο λόγος πίσω από τη διστακτικότητα για την καταγραφή βασικών στοιχείων της ζωής ενός αυτοκινήτου; Για μία χώρα, ίσως τη μοναδική, όπου το αυτοκίνητο αποτελεί φορολογικό τεκμήριο, και περιουσιακό στοιχείο που πρέπει να δηλώνεται σα να είναι σπίτι, το να μην καταγράφεται κανένα άλλο στοιχείο του είναι λίγο περίεργο.

Έτσι αγοράζεις ένα αυτοκίνητο μεταχειρισμένο και δεν ξέρεις απολύτως τίποτε για το παρελθόν του. Ούτε πόσους ιδιοκτήτες είχε, ούτε αν το βιβλιαράκι με τις σφραγίδες του σέρβις σημαίνει στΆαλήθεια ότι έχει κάνει τα σέρβις στην ώρα του. Δεν ξέρεις αν έχει τρακάρει, ή αν έχει κοπεί στο ΚΤΕΟ ποτέ. Δεν ξέρεις φυσικά αν τα χιλιόμετρα που γράφει το κοντέρ είναι γνήσια, και με το ζόρι μπορείς να ξέρεις αν είναι κλεμμένο.

Και όμως, υπάρχει και άλλος τρόπος. Σε χώρες όπως η Αγγλία, ένα αυτοκίνητο από τη μέρα που ταξινομείται, είτε ως καινούργιο είτε ως μεταχειρισμένο εισαγωγής, αποκτά ένα μητρώο. Τι καταγράφεται στο μητρώο;

Τα χιλιόμετρα κατά την ταξινόμηση. Ο αριθμός των ιδιοκτητών. Τα χιλιόμετρα σε κάθε σέρβις ή κάθε έλεγχο ΚΤΕΟ. Το αρχείο των ελέγχων ΚΤΕΟ για το τι ζημιές παρουσίασε. Το αν έχει συμμετάσχει σε σύγκρουση και αν έχει υπάρξει ανασφάλιστο. Αν έχει πληρώσει τέλη κυκλοφορίας ή αν έχει μπει ποτέ σε ακινησία.

Δεν είναι αυτές οι πληροφορίες απολύτως χρήσιμες για κάποιον που θέλει να αγοράσει ένα αυτοκίνητο δεύτερο χέρι; Δεν θα ήταν καλύτερο να τις ξέρουμε ώστε να αποφασίσουμε όπως εμείς νομίζουμε, με όλα τα στοιχεία εν γνώσει μας;

Υπάρχει και ο αντίλογος, ότι ένας «μεγάλος αδελφός» για τα αυτοκίνητα παραβιάζει την ιδιωτικότητα και ουσιαστικά παρακολουθεί τη χρήση μας. Κάποιοι θα πουν πως με τα στοιχεία αυτά η αγορά μεταχειρισμένου θα γίνει πιο δύσκολή ενώ άλλοι πιστεύουν πως θα δημιουργηθούν νέες στρεβλώσεις.

Εσείς όμως τι λέτε; Πως σας ακούγεται ένα μητρώο αυτοκινήτων στην Ελλάδα; Θα θέλατε να έχετε πρόσβαση σε τέτοια στοιχεία πριν αγοράσετε; Και αν πουλάγατε; Θα βελτίωναν την εικόνα του αυτοκινήτου σας αυτά τα στοιχεία; Ή μήπως δεν θα βοηθούσαν και θα έριχναν την τιμή; Τι λέτε;

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

Πρώτη εικόνα του SEAT el-Born παραγωγής

VW: «Στην Τουρκία το εργοστάσιο ή καθόλου»

Κοινή πλατφόρμα για Patrol και Pajero;

Nέα «καλούδια» για S2000 & Civic Type R

Η κίνηση στους δρόμους

Το ατού του Fisker Ocean είναι στη φόρτιση

Η VinFast σκοπεύει να γίνει παγκόσμια

Πατέντα της Porsche για ρυθμιζόμενη οροφή

Νέες υβριδικές εκδόσεις σε 3 μοντέλα Suzuki

Έδειξε το F9R η Factory Five (+vid)

Εσύ ξέρεις τα 10 ομορφότερα χωριά;

Δοκιμή: Νέο Renault Clio

Hyundai Tucson Vs Peugeot 3008 Vs VW Tiguan

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

MERCEDES: Mercedes: Ιδέες που μπορείς να αποκτήσεις

NISSAN: X-Trail με φουλ χώρους & καλή τιμή

RENAULT: All-new Renault CLIO. The best Clio ever! Ανακαλύψτε το...

MITSUBISHI: Οδήγησε τα όλα & αγόρασε από 10.240€

RENAULT: Δωρεάν Χειμερινός Έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »