AUTOCHECK

Η προσπάθεια της Mitsubishi να κάνει το L200 πιο φιλικό στον χρήστη αποτυπώνεται και στο εσωτερικό, το οποίο είναι προσεγμένο σε σχεδίαση και ποιότητα, και παρέχει, ειδικά στην έκδοση της δοκιμής, όλα τα κομφόρ.

Ο κινητήρας έχει 180 άλογα και πολύ ροπή που του επιτρέπει να έλξει μεγάλα φορτία.

Η μεγάλη καρότσα είναι ένα από τα πλεονεκτήματα του μοντέλου. Αν το επιλέξεις ως επιβατικό, θέλει κάλυμμα…

Mitsubishi L200 ClubCab 2,4 DI-D 180 PS

15.416 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/10/2015

Με 180 άλογα, τετρακίνηση που δεν κολλάει στο χώμα και καλή συμπεριφορά στην άσφαλτο, το ανανεωμένο Mitsubishi L200 κλείνει το μάτι σαν επιβατικό.

 
Στα γρήγορα:
- Είναι 2,4 λτ. turbodiesel με 180 άλογα
- Καίει 6,4 λτ./100 χλμ.
- Κοστίζει 28.500 ευρώ
- Πληρώνει 380,25 ευρώ τέλη

Πολλοί θεωρούν πως τα pick-up απευθύνονται μόνο στους αγρότες και τους επαγγελματίες, ωστόσο αυτό δεν ισχύει πια, μιας και μπορείς να τα αποκτήσεις ως IX. Απλώς, μετά θα πρέπει να πληρώνεις κανονικά τέλη και φόρους ως επιβατικό… Σε κάθε περίπτωση, τα αυτοκίνητα με καρότσα είναι για κάποιους το ιδανικό αυτοκίνητο να οδηγείς. Δεν κολλάει πουθενά, κάθεσαι ψηλά και αρχοντικά, ενώ τα πιο σύγχρονα είναι ασφαλή και πιο άνετα στο δρόμο. Δοκιμάζουμε το Mitsubishi L200 ClubCab με τον ισχυρό κινητήρα των 180 ίππων.

Στο χώμα και στην άσφαλτο
Οι εκτός δρόμου δυνατότητες του L200 με την εξελιγμένη 4κίνηση SuperSelect II (έχει κεντρικό διαφορικό με κλείδωμα και κοντά) πραγματικά δεν παίζονται και δύσκολα θα κολλήσεις. Αυτό όμως ήταν αναμενόμενο. Αυτό που δεν περιμένεις και σου κάνει θετική εντύπωση είναι η οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο. Σίγουρα το L200 δεν συγκρίνεται με επιβατικό, καθώς το πλαίσιο τύπου σκάλας γίνεται αμέσως αισθητό (χοροπηδάει στις ανωμαλίες), ωστόσο μπορείς να πας άνετα ένα μακρινό ταξίδι με 120 χλμ./ώρα και να κινηθείς όσο σου επιτρέπουν τα 5,2 μέτρα μήκους μέσα στην πόλη. Το τιμόνι έχει επαρκή πληροφόρηση, τα φρένα ικανοποιητική αίσθηση.

Tags: MITSUBISHI