• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μόνο 75 περιπολικά για όλη την Αττική

Διαβάστηκε από 3280 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/2/2019
 

Κατακερματισμένος και γερασμένος είναι ο στόλος της Ελληνικής Αστυνομίας, σύμφωνα με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Αστυνομικών Υπαλλήλων, με μόνο 75 «μάχιμα» περιπολικά για ολόκληρη την Αττική. Χειρότερη η κατάσταση στις μοτοσικλέτες.

Σοκ προκαλούν τα στοιχεία που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας, σε θέμα του «Έθνους», αναφορικά με την κατάσταση του στόλου των οχημάτων της ΕΛ.ΑΣ.. Σύμφωνα με τον Αντιπρόεδρο της ΠΟΑΣΥ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Αστυνομικών Υπαλλήλων), κ. Σταύρο Μπαλάσκα, ο αριθμός των περιπολικών της Αττικής ορίζεται στα 150 αυτοκίνητα.

Αναλυτικότερα, τα μισά από αυτά βρίσκονται στο συνεργείο και πιο συγκεκριμένα: το 30%, ήτοι περί τα 22 αυτοκίνητα, επισκευάζονται σε εξωτερικά συνεργεία, ενώ τα υπόλοιπα βρίσκονται στα συνεργεία της ΕΛ.ΑΣ. στην Αμυγδαλέζα, στα οποία όμως δεν υπάρχει επαρκές προσωπικό. Όσον αφορά στα λειτουργικά 75 περιπολικά, αυτά έχουν μέσο όρο ζωής τα 15 χρόνια έχοντας διανύσει κατά μέσο όρο περί τις 600.000 χλμ..
 

Χειρότερη εμφανίζεται η κατάσταση στις μοτοσικλέτες της ΕΛ.ΑΣ.: Το σύνολο του στόλου ανέρχεται στα 1.400 δίκυκλα, εκ των οποίων τα 740 βρίσκονται εκτός λειτουργίας, ενώ τα 660 είναι διαθέσιμα για τις ανάγκες του Σώματος. Οι περισσότερες από τις μοτοσικλέτες έχουν στα οδόμετρά τους περισσότερα από 250.000 χλμ., αριθμός τεράστιος για «μηχανές».

Σύμφωνα με τον κ. Μπαλάσκα, οι συνηθέστερες αιτίες βλαβών στα περιπολικά και τις μοτοσικλέτες της ΕΛ.ΑΣ. είναι τα ελαστικά, τα αναλώσιμα (τακάκια, φίλτρα, λάδια κ.ο.κ.), οι επισκευές των ταλαιπωρημένων από την απαιτητική χρήση κινητήρων και τα τρακαρίσματα. Το θέμα έχει φτάσει μέχρι και στη Βουλή, όπως δήλωσε σε τηλεοπτική εκπομπή ο Αντιπρόεδρος της ΠΟΑΣΥ ωστόσο, δεν έχει αλλάξει τίποτα προς το καλύτερο.

Τέλος, υπογραμμίζουμε πως, από ανώνυμες μαρτυρίες αστυνομικών στο autotriti.gr δεν είναι λίγες οι φορές που τα πληρώματα των περιπολικών βάζουν χρήματα από την τσέπη τους, ούτως ώστε να επισκευαστούν τα αυτοκίνητα ή οι μοτοσικλέτες για να μπορέσουν να βγουν στο δρόμο και να κάνουν περιπολία. Αρωγός σε αρκετές περιπτώσεις είναι και η τοπική αυτοδιοίκηση, που συνδράμει, όπως και όταν μπορεί, για την καταπολέμηση της εγκληματικότητας, ιδιαίτερα σε «κόκκινες» περιοχές από πλευράς παραβατικότητας.

Citroen C3 Aircross vs Peugeot 2008 vs Renault Captur

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Αποκλειστικό: Νέο Audi eQ3

Λύσεις στο αμάξι με 5 καθημερινά αντικείμενα

Η κίνηση στους δρόμους

Οδηγοί και μοτοσικλετιστές

Πέθανε η «κούρσα» ή πέθανε μόνο η φθηνή «κούρσα»;

Είναι το πρώτο ΤΤ έτοιμο να γίνει κλασσικό;

Hyundai i10 vs Kia Picanto vs Toyota Aygo

Δοκιμή: Υβριδικό Honda CR-V

Νέο DS 7 και σε Coupe;

Τι T-Cross, τι T-Roc: Που διαφέρουν;

Citroen C5 Aircross VS Audi Q3 VS VW Tiguan

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »