
Μόνο η οικονομία αρκεί;
3.391 Επισκέψεις στο άρθρο (20/7/2015)
Κοιτάμε μόνο την κατανάλωση;
autotriti team
Δε λέει κανείς πως η οικονομία καυσίμου είναι κακή. Ίσα ίσα, σήμερα είναι το νούμερο ένα χαρακτηριστικό που κοιτούν οι αγοραστές σε όλες τις χώρες τις Ευρώπης. Σε έρευνα που έγινε σε 22 ευρωπαϊκές χώρες (δεν συμμετείχε η Ελλάδα), η κατανάλωση βρέθηκε στην πρώτη θέση των χαρακτηριστικών που κοιτούν οι αγοραστές με δεύτερα τα τέλη κυκλοφορίας (τους ρύπους CO2 ή αντίστοιχο ανά χώρα).
Την ιπποδύναμη, το 0-100, τις ρεπρίζ και άλλα τέτοια βρίσκονται εντός 10άδας, αλλά στις πίσω θέσεις. Για φαντάσου, η ιπποδύναμη βρίσκεται κατά μέσο όρο στη θέση οκτώ. Δηλαδή πας να αγοράσεις αυτοκίνητο και κοιτάς επτά άλλα πράγματα πριν δεις τι ισχύ έχει, μεταξύ αυτών των επτά, και σημαντικότερο της ιπποδύναμης, και η δυνατότητα σύνδεσης κινητού τηλεφώνου.
Φαντάσου. Ενδιαφέρει δηλαδή περισσότερο πως θα μιλάς στο τηλέφωνο από το πως θα προσπερνάς. Βέβαια αλήθεια είναι πως οι καταναλωτές σήμερα είναι πολύ πιο ενημερωμένοι. Στην ίδια έρευνα ανάμεσα στα δέκα πιο δημοφιλή μοντέλα, 78% των αγοραστών ήξερε με αρκετή ακρίβεια πόση ισχύ έχει το κάθε αυτοκίνητο.
Θα έλεγε κανείς πως πρόκειται για ειδικούς. Δεν είναι όμως, και η απάντηση είναι απλή. Πόσα άλογα έχει περίπου ένα 1.600άρι ντίζελ; Απάντησες 100; Κέρδισες. Με την κατανάλωση να έχει καπελώσει την αγορά, τα στάνταρ πλέον χαρακτηριστικά είναι κοινά, και τα ξέρουν περίπου όλοι. Μπορεί να μην είναι 100, να είναι 120, καλή διαφορά, όμως απασχολεί λίγο τελικά γιατί ξέρουν ότι την θέλουν μόνο αν δεν έρχεται με αυξημένη κατανάλωση.Και τελικά περισσότερη διαφορά θα κάνει αν συνδέεται το κινητό στο ηχοσύστημα, παρά αν έχουν 20 άλογα περισσότερα.
Εσείς όμως είστε έτσι; Εσείς νοιώθετε το ίδιο ενθουσιασμένοι με την αγορά ενός αυτοκινήτου σήμερα που η κατανάλωση είναι το βασικότερο; Ή μήπως με όλες αυτές τις «περικοπές» χάθηκε και η όρεξη για καινούργιο αμάξι; Τι λέτε;
Spam: Ίσως η "κατανάλωση" να είναι το πιο υποκειμενικό κριτήριο για αγορά αυτοκινήτου. Και λέω: 1) Πολλοί απο εμάς, ότι κερδίζουμε απο κατανάλωση το δίνουμε σε ανταλλακτικά και αβαρίες. Ειδικά, εμείς οι κάτοχοι ευρωπαικών αυτοκινήτων το νιώθουμε στο πετσί μας(γενικεύω και μιλώ χωρίς στοιχεία και αριθμούς). 2) Στους καταλόγους ένα ίδιο μοντέλο με 1.2 και 1.4 κυβισμό, αναφέρεται ως πιο καθαρό και πιο οικονομικό το 1.2. Εάν ο υποψήφιος αγοραστείς, χρησιμοποιεί συχνά-πυκνά εθνική οδό, θα είναι όντως πιο οικονομικό το 1.2; Αμφιβάλω...
Ποιός είπε οτι τα σημερινά αυτοκίνητα στερούνται σε επιδόσεις στον βωμό της μείωσης της κατανάλωσης;; Το αντίθετο μάλιστα! Γίνονται πιο γρήγορα με χαμηλότερη κατανάλωση. Το οτι στη Αθήνα επετράπηκαν μόλις πρόσφατα τα diesel ενώ σε ολόκληρη την Ευρώπη υπάρχουν χρόνια τώρα δεν σημαίνει οτι "εφηύραμε" οικονομικά αυτοκίνητα... :p
Στις εποχές που ζούμε, για το μέσο Έλληνα οδηγό η οικονομία (σαν κριτήριο αγοράς) προφανώς και είναι αρκετό.
A3 1.6 TDI ΑΘΗΝΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΜΕ 100 ΚΜ/Η ΕΚΑΨΕ 3,6 LT/100. ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΣΤΙΣ ΕΠΟΧΕΣ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ, ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ.
Golf GTI MK5 DSG 10L/100KM και εχω ενα αυτοκινητο που κανει τα παντα. Προσπερναω παω αργα κανω την λεζαντα μου παω για ψωνια, για καφε, θαλασσα χωριο οπου θελω
προσαρμοζεσαι λογω συνθηκων....το 508 που εχω ειναι diesel και οικονομικο ειναι και μια προσπεραση την κανεις...πανε οι εποχες που δεν υπολογιζες τα καυσιμα...παντα σε συνδυασμο με σωστη οδηγηση.