ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δια στόματος του κου Wurz μαθαίνουμε πως: «Οι οδηγοί νιώθουν ότι ήρθε η ώρα να εφαρμοστεί η επιπλέον προστασία, το αργότερο μέχρι το 2017.».
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δια στόματος του κου Wurz μαθαίνουμε πως: «Οι οδηγοί νιώθουν ότι ήρθε η ώρα να εφαρμοστεί η επιπλέον προστασία, το αργότερο μέχρι το 2017.».

Μονοθέσια με κλειστό κόκπιτ

3.714 Επισκέψεις στο άρθρο (26/1/2016)

Με δύο θανάτους από τραύματα στο κεφάλι, οι πιλότοι της F1 πιέζουν ώστε τα μονοθέσιά τους να χουν από το 2017 ένα προστατευτικό «φωτοστέφανο». Θέλουν και καλύτερα λάστιχα…

autotriti team

Ως απόρροια των θανάτων των Jules Bianchi (F1) και Justin Wilson (IndyCar), υπάρχει αυξημένη ανησυχία για την προστασία του κεφαλιού του κάθε οδηγού που τρέχει με ανοικτό όχημα. Η ένωση των οδηγών (GPDA), με πρόεδρο τον Alex Wurz, αποφάσισε ομόφωνα για τις δύο αλλαγές που θέλει για το 2017.Η πρώτη αφορά στην ασφάλεια, με τους πιλότους να τάσσονται υπέρ του σχεδίου «φωτοστέφανο» για την προστασία του κεφαλιού. Ο Alex Wurz δήλωσε σχετικά: «Η έρευνα που έχουν κάνει στη FIA είναι πολύ εμπεριστατωμένη και η διαδικασία παρουσίασε μια ξεκάθαρη λύση. Τώρα, οι οδηγοί νιώθουν ότι ήρθε η ώρα να εφαρμοστεί η επιπλέον προστασία, το αργότερο μέχρι το 2017. Προφανώς, απαιτούνται διαρθρωτικές αλλαγές στο σασί, αλλά, με σχεδόν ένα χρόνο περιθώριο, δεν βλέπω κάποιο τεχνικό πρόσωπο να μιλά κατά αυτών των τόσο σημαντικών βελτιώσεων στην ασφάλεια, ιδίως αν ληφθούν υπόψη τα τελευταία σοβαρά ατυχήματα στις κατηγορίες open-wheel, με τραύματα στο κεφάλι.».Περισσότερα αγωνιστικά νέα στο Auto ΤρίτηΤο δεύτερο που ζητούν οι πιλότοι είναι ταχύτητα, που θα έρθει από καλύτερα ελαστικά, τα οποία θα μπορούν να αντέχουν μεγαλύτερη πίεση και για περισσότερο χρόνο. Ο κος Alex Wurz είπε αναφορικά με το ζήτημα: «Οι οδηγοί θέλουν να υπογραμμίσω με σαφήνεια, ότι θα ήθελαν η Pirelli να κατασκευάσει ένα ελαστικό που θα είναι πιο γρήγορο στις στροφές, αλλά και ασφαλές. Αν έχουμε κολλώδη ελαστικά, θα έχουμε ευτυχισμένους οδηγούς και ευτυχισμένοι οδηγοί σημαίνει αυθεντικές και ειλικρινείς επιδόσεις, αλλά κι ένα καθαρό μήνυμα για το προϊόν και την οδήγηση των αυτοκινήτων στο μέγιστο. Αυτό είναι που θέλουμε και από ότι φάνηκε και από την έρευνα των οπαδών που κάναμε πέρυσι, το ίδιο θέλουν κι εκείνοι.».Σε κάθε περίπτωση, τα αιτήματα των οδηγών θα πρέπει να εγκριθούν πρώτα από τις ομάδες και έπειτα από τη FIA. Παρόλα αυτά, ο κος Wurz ευελπιστεί η πρώτη έγκριση του σχεδίου που είχε προτείνει η Mercedes να γίνει ακόμα και μέσα στην εβδομάδα, με το ραντεβού του με τον τεχνικό διευθυντή της F1, να έχει προγραμματιστεί για την ερχόμενη Παρασκευή.

Η προστατευτική μπάρα που μοιάζει με «φωτοστέφανο» στο κεφάλι του οδηγού, δεν περιορίζει σημαντικά την ορατότητα.

Η προστατευτική μπάρα που μοιάζει με «φωτοστέφανο» στο κεφάλι του οδηγού, δεν περιορίζει σημαντικά την ορατότητα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »