Μήπως η διχρωμία, οι ρίγες και άλλα αυτοκόλλητα είναι ώρα να επανέλθουν για να κάνουν τα αυτοκίνητά μας ξεχωριστά;

Μονόχρωμα, δίχρωμα ή με ρίγες: Τι προτιμάς;

6.561 Επισκέψεις στο άρθρο (3/12/2019)

Μονόχρωμα, δίχρωμα, με ρίγες: Πόσο διάκοσμο θέλετε στη λαμαρίνα; Είναι τα αυτοκίνητα σήμερα βαρετά; Μήπως τέτοια «κολπάκια» τα κάνουν να ξεχωρίζουν;


Πόσο βαρετά βρίσκετε τα αυτοκίνητα σήμερα; Μήπως είναι ώρα να αποκτήσουν ποικιλία στα σχέδια και χρώματά τους; Μήπως η διχρωμία, οι ρίγες και άλλα αυτοκόλλητα είναι ώρα να επανέλθουν για να κάνουν τα αυτοκίνητά μας ξεχωριστά;
 
Από τη δεκαετία του 80 μέχρι σήμερα τα αυτοκίνητα είναι κυρίως μονόχρωμα. Η τεχνολογία στη βαφή προχώρησε τόσο πολύ που τα χρώματα απέκτησαν αρκετή ποικιλία για να τραβούν τα μάτια του κοινού. Τα μεταλλικά χρώματα, τα παστέλ, τα χρώματα που αλλάζουν αναλόγως γωνίας που είχε για ένα διάστημα η Alfa Romeo, τα διάφορα λευκά της Audi στο τέλος της δεκατίας του 90, και φυσικά τα μαύρα που τα είδαμε από σκούρα γκρι ως μαύρο ματ σε αυτοκίνητα από τη μικρή κατηγορία μέχρι και σε υπερπολυτελή S-Class της Mercedes.
 
Όμως το χρώμα ήταν βασικά ένα. Τα δίχρωμα αυτοκίνητα της δεκαετίας του 70 έκαναν 30 χρόνια να εμφανιστούν ξανά, με μοντέλα από τη Skoda και κυρίως τη Mini που εκτός από τη διχρωμία, επανέφερε και τον διάκοσμο με ρίγες, καρό και άλλα αυτοκόλλητα. Όμως οι επιλογές είναι λίγες.
 
Ειδικά σε ότι αφορά αυτοκίνητα με διάκοσμο όπως της Mini, τα παραδείγματα είναι ελάχιστα. H BMW έδωσε στην ηλεκτρική της γκάμα, i3 και  i5 έντονο χαρακτήρα καλύπτοντας κάποιες επιφάνειες με αυτοκόλλητα, και έτσι αυτά τα μοντέλα δείχνουν, και γι αυτό το λόγο, ξεχωριστά.
 
Επεμβάσεις με διάκοσμο σε άλλο χρώμα έχουμε δει και από τη Citroen στα C4 Cactus και στα C3 και C3 Aircross, και το νέο C5 Aircross. Εδώ δε μιλάμε για αυτοκόλλητα αλλά σίγουρα η διχρωμία που προσφέρουν αυτές οι επιφάνειες σπάνε το μονοκόμματο χρώμα και κάνουν τα μοντέλα αυτά, και γι` αυτό το λόγο, να δείχνουν πολύ ιδιαίτερα.
 
Μέχρι ενός σημείου, διάκοσμο τέτοιου είδους έχουμε δει και στη Renault, στα μασπιέ του Clio για παράδειγμα, ενώ από κει και πέρα μόνο ειδικές εκδόσεις κάποιων μοντέλων έχουν κάτι να πουν σε αυτό τον τομέα. Η Ford προσφέρει ρίγες σε κάποιες εκδόσεις των μοντέλων της, η Kia έχει μια πάρα πολύ όμορφη έκδοση του Stonic με αυτοκόλλητα και χτυπητά χρώματα, ενώ και η VW τοποθετεί μια λεπτή ρίγα σε κάποιες εκδόσεις των μοντέλων της.
 
Γιατί όμως τόση λίγη ποικιλία; Δεν σας αρέσουν οι διχρωμίες, οι ρίγες και τα αυτοκόλλητα; Θέλετε τα αυτοκίνητα μονόχρωμα και σκέτα; Μήπως θα ήταν καλύτερα τα αυτοκίνητα να αποκτήσουν λίγο χαρακτήρα, χρώμα, και ενδιαφέρον με περισσότερο διάκοσμο στο εξωτερικό τους; Τι λέτε;

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto