• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Παρουσιάστηκαν επίσημα τα πλάνα της Alfa Romeo για την αποκάλυψη της Giulia Veloce στο Παρίσι. Δίλιτρη turbo με νέο σύστημα τετρακίνησης! Μάθετε όλες τις λεπτομέρειες.

Νέα Giulia Veloce με 280 PS

12.374 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/9/2016

Νέες επίσημες πληροφορίες αποκάλυψαν τα σχέδια της Alfa Romeo για το Παρίσι. Η Giulia λανσάρεται στην «καυτή» έκδοση Veloce με νέο δίλιτρο turbo βενζινοκινητήρα και νέο σύστημα τετρακίνησης, μαζί με τις Giulietta, Mito, 4C Coupe και 4C Spider. Δείτε όλες τις λεπτομέρειες.

 
Η ιταλική φίρμα φαίνεται πως κρατούσε τον άσσο στο μανίκι, προκειμένου να πραγματοποιήσει δυναμική παρουσία στο διεθνές σαλόνι αυτοκινήτου στο Παρίσι. Σε λίγες μέρες λοιπόν θα λανσαριστεί επίσημα η νέα Giulia σε έκδοση Veloce, η οποία θα διατίθεται με δυο επιλογές κινητήρα. Η πρώτη είναι εκείνη με τον νέο αλουμινένιο turbo βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2,0 λτ. απόδοσης 280 ίππων ισχύος με 400 Nm ροπής, ο οποίος θα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων, ενώ η άλλη θα είναι εκείνη με τον turbo diesel κινητήρα χωρητικότητας 2,2 λτ. με απόδοση 210 ίππων ισχύος και 470 Nm ροπής.

Ο νέος βενζινοκινητήρας της ιταλικής μάρκας κάνει χρήση της τεχνολογίας MultiAir με ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα βαλβίδων, άμεσο ψεκασμό με σύστημα υψηλής πίεσης, αλλά και turbo, ώστε να συνδυάσει την άμεση απόκριση κατά τις επιταχύνσεις με τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Παράλληλα με το λανσάρισμα της έκδοσης Veloce πραγματοποιεί την εμφάνιση του και το σύστημα τετρακίνησης με τεχνολογία Q4 της ιταλικής φίρμας.
Η αρχιτεκτονική του συστήματος Q4 περιλαμβάνει εμπρός και πίσω διαφορικό με πολύδισκο συμπλέκτη, το οποίο έχει σχεδιαστεί με βάση τις τεχνικές προδιαγραφές της μάρκας, με απώτερο σκοπό να διαχειριστεί με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο τη ροπή στρέψης. Με πιο απλά λόγια, το διαφορικό κατανέμει την κίνηση ανάλογα με την πρόσφυση σε κάθε τροχό. Πιο συγκεκριμένα υπό φυσιολογικές συνθήκες οδήγησης η νέα Giulia Veloce λειτουργεί σαν πισωκίνητη με τη μετάδοση της κίνησης να είναι 100% στους πίσω τροχούς, ωστόσο όταν κάποιος τροχός πλησιάσει κοντά στο μέγιστο επιτρεπόμενο όριο ολίσθησης, το σύστημα μεταφέρει το 60% της ροπής στον εμπρός άξονα. Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της Alfa Romeo το νέο σύστημα τετρακίνσης υπόσχεται δυναμική οδήγηση, σε συνδυασμό με χαμηλές τιμές κατανάλωσης καυσίμου.
 
Μαζί με τη νέα Giulia Veloce, στο περίπτερο της Alfa Romeo θα φιλοξενηθούν και οι ανανεωμένες Giulietta και Mito, όπως και η 4C Coupe και 4C Spider. Αξίζει δε να αναφερθεί ότι από τις 29 Σεπτεμβρίου, που είναι και η μέρα που η έκθεση ανοίγει τις πόρτες της για τον τύπο, η νέα Giulia Veloce θα είναι διαθέσιμη για παραγγελίες, με την τιμή της να ξεκινά από τις 50.500 ευρώ στην αγορά της Ιταλίας. 

 
  • Πειραιωτης

    Χρωμα αχτυπητο που την κανει ποθητη την jiulia. Xωρις βεβαια να το εχει και πολυ αναγκη γιατι απο μονο της η alfa ειναι πανεμορφη!

      11
  • italotsolias

    germanotsolias εχει ξαναγινει παλιοτερα κατι αντιστοιχο. εβγαλε η κουβάγκεν πανω στην γκόλφο ενα κουπέ που το έλεγαν ττ. κοστιζε 46 χιλιάρικα. Με χαλντεξ. Πάνω στο Golf MK4.

      5
  • loukia

    Έχει όλοκληρο το πακέτο της διαφορετικότητας όπως πάντα απέναντι στα Ευρωπαϊκά sedan οχήματα...Πάντα ψυχή ανυπέρβλητη ώστε να ξηλώνει την άσφαλτο ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΧΕΡΙΑ...

     
  • germanotsolias

    Το tt ειναι ενα πολυ ιδιαιτερο οχημα (ακρως γκομενικο) που ο αλλος βλεπωντας το μπορει να υποθεσει οτι κανει 200 χιλιαρικα.. Η φιατ τζουλια ειναι ενα απλο σενταν (ακρως καγκουρικο) που ο αλλος βλεπωντας υποθετει οτι κανει 20 χιλιαρικα... Σε καθε περιπτωση αλλες εποχες,τοτε εδινες 45 χιλ για αμαξι,σημερα τα δινεις;; Νταξει ειμαστε;(που λεει και ο τακαρος)

     
  • fan - fun?

    Πολύ καλό και όμορφο εργαλείο. Μόνο που κάνει καμιά 15αρια χιλιάρικα παραπάνω απ' ότι αξίζει. Μήπως η Αλφα την έχει ψωνίσει (τιμολογιακά) πριν καν αρχίσει να πουλάει:

     
  • Alexisbuffon

    Γιώργο βγήκε επιτέλους η έκδοση που περιμέναμε Η τιμή καλή είναι αν βάλεις και καμία προωθητική θα πέσει στα 45 όποτε φουλ για αγορά πάμε!!! Σε 3 μήνες θα είναι ετοιμοπαράδοτο απλά σε ξανά ρωτάω ξέρεις τι παίζει με το κιβώτιο δεν θέλω με τίποτα αυτόματο και στην αντιπροσωπεία επιμένουν ότι δεν βγάζει χειροκίνητο Σε παρακαλώ αν μάθεις κάτι πες μου

     
  • germanotsolias

    Ας του βαλουν τον 1.4 150ps με τιμη 32χιλ και τοτε ξανασυζηταμε!Τοσο ντορο για αμαξι με κοστος 45000€ πρωτη φορα βλεπω!