Το κλασικό Mini αποκτά στην επόμενη γενιά του και μια 5θυρη έκδοση, με μακρύτερο μεταξόνιο και περισσότερη πρακτικότητα. (Ηλεκτρονικά επεξεργασμένη εικόνα)

Το hatchback μοντέλο «πιάστηκε στα πράσα», χωρίς ίχνος καμουφλάζ, αποκαλύπτοντας αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία του νέου αυτοκινήτου.

Tο 5θυρο ΜΙΝΙ έχει μικρύνει τις εμπρός πόρτες, ώστε να κάνει… χώρο για τις πίσω.

5θυρο ΜΙΝΙ το φθινόπωρο του 2014

8.689 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/1/2014

Μέσα στη φετινή χρονιά, το κλασικό ΜΙΝΙ θα αποκτήσει 5 πόρτες και θα προστεθεί στη γκάμα για μεγαλύτερη πρακτικότητα, ενώ θα αποτελεί το πρώτο αμιγώς 5θυρο μοντέλο της εταιρείας.

 
Το 2014 θα είναι η χρονιά, που για πρώτη φορά θα δούμε 5θυρο ΜΙΝΙ Cooper στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας. Το hatchback μοντέλο «πιάστηκε στα πράσα», χωρίς ίχνος καμουφλάζ, αποκαλύπτοντας αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία του νέου αυτοκινήτου.

Παρατηρώντας την φωτογραφία που διέρρευσε, το 5θυρο ΜΙΝΙ έχει μικρύνει τις εμπρός πόρτες, ώστε να κάνει… χώρο για τις πίσω. Μπορεί να μην είναι μεγάλες οι πίσω πόρτες, ωστόσο η πρακτικότητα του μοντέλου… ανεβαίνει επίπεδο σε σχέση με το 3θυρο αμάξωμα. Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες, η άνεση αυξήθηκε, μιας και τα πόδια των πίσω επιβατών έχουν κατά 5 εκατ. περισσότερο «αέρα» σε σχέση με την 3θυρη έκδοση, ενώ η δεύτερη σειρά των καθισμάτων θα μπορεί να φιλοξενήσει 3 ενήλικες.

Το μοντέλο που απαθανατίστηκε στις φωτογραφίες αποτελεί την γρήγορη έκδοση, ΜΙΝΙ Cooper S, το οποίο –να θυμίσουμε ότι- εφοδιάζεται με έναν 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 189 ίππων, ενώ στοιχεία όπως η αεροτομή στην οροφή και η διπλή απόληξη της εξάτμισης, που βρίσκεται στη μέση του νέου διαχύτη υπογράφουν τον «S» χαρακτήρα του μοντέλου.

Αυτό που αξίζει να σημειωθεί στην περίπτωση του νέου 5θυρου MINI, καθώς και στο νέο ΜΙΝΙ, το οποίο παρουσιάστηκε στο Τόκιο και στο Λος Αντζελες το 2013, έχει να κάνει με την υιοθέτηση μιας ολοκαίνουργιας προσθιοκίνητης πλατφόρμας. Η πλατφόρμα αυτή με την κωδική ονομασία «UKL1» δεν θα αποτελέσει αποκλειστικό προνόμιο των μοντέλων της MINI, αλλά λίγο αργότερα, θα αποτελέσει τη βάση και για την επόμενη γενιά της BMW Σειρά 1, η οποία θα είναι και η πρώτη προσθιοκίνητη στην ιστορία. 

Επιστρέφοντας τώρα στη MINI, με το νέο δάπεδο θα μειωθεί το βάρος του οχήματος και θα προσφέρεται ακόμα περισσότερη ακαμψία. Τέλος, το 5θυρο ΜΙΝΙ θα παρουσιαστεί μέσα στο φθινόπωρο του 2014.