• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τα αθλητικά στοιχεία σχεδίασης, η μειωμένη απόσταση από το έδαφος και οι μεγάλοι τροχοί που στο εσωτερικό τους φιλοξενούν αντίστοιχου μεγέθους δισκόφρενα προδιαθέτουν για τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου.

Τα αθλητικά στοιχεία σχεδίασης, η μειωμένη απόσταση από το έδαφος και οι μεγάλοι τροχοί που στο εσωτερικό τους φιλοξενούν αντίστοιχου μεγέθους δισκόφρενα προδιαθέτουν για τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου.

Νέο Citroen C4 Cactus VTS

Διαβάστηκε από 12498 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/12/2017
 

Λίγες εβδομάδες μετά το λανσάρισμα του ανανεωμένου Citroen C4 Cactus ήρθε στο φως της δημοσιότητας η πρώτη πρόταση ανεξάρτητου σχεδιαστή για την κορυφαία εκδοχή του.

Το Citroen C4 Cactus στην ανανεωμένη του εκδοχή, αφήνει πίσω του μέρος από τον «παιχνιδιάρικο» χαρακτήρα που το καθιέρωσε, υιοθετώντας ένα περισσότερο πολυτελές, αλλά συμβατικό ύφος. Η πιο elegant εμφάνιση φαίνεται πως έδωσε έμπνευση στους ανεξάρτητους σχεδιαστές της X-Tomi Design, οι οποίοι προχώρησαν στη σχεδίαση της «καυτής» Racing εκδοχής του γαλλικού Crossover, που δεν αποκλείεται μάλιστα να λάβει την ονομασία VTS.

Αισθητικά, το C4 Cactus VTS διαθέτει αθλητικά χαρακτηριστικά στο σύνολο του αμαξώματος, σύμφωνα πάντα με την ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα του X-Tomi, με προεξάρχον στοιχείο τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με μεγαλύτερους αεραγωγούς, όπως επίσης και τα LED φώτα ημέρας που παραπέμπουν σε εκείνα του DS 3 Performance των 208 ίππων.
 

Πέραν αυτού, ανεπαίσθητα τονισμένες εμφανίζονται οι καμπύλες του μοντέλου, που σε συνδυασμό με τους μεγαλύτερους τροχούς και την μειωμένη απόσταση από το έδαφος ολοκληρώνουν το πάζλ των σπορ χαρακτηριστικών του C4 Cactus VTS. Η ταυτότητα του γαλλικού μοντέλου, που δεν είναι άλλη από τα airbumps δεν απουσιάζει από τα πλαϊνά, όντας όμως τοποθετημένη στο χαμηλότερο μέρος του αμαξώματος με σαφώς μικρότερες διαστάσεις.

Όσον αφορά στην «καρδιά» του ισχυρού γαλλικού μικρού θα λέγαμε πως είναι σχεδόν βέβαιη η επιλογή του 1.600άρη THP τετρακύλινδρου turbo βενζινοκινητήρα που συναντούμε στα hothatch του γαλλικού Group –Peugeot 208 GTi, DS3 Performance, Peugeot 308 GTi- με πιθανότερη τη version ισχύος 208 ίππων, χωρίς ωστόσο να αποκλείεται να δοθεί ψήφος εμπιστοσύνης στην έκδοση απόδοσης 165 ίππων (στο 308 GTi αποδίδει 272 άλογα). Για την μετάδοση της κίνησης υπεύθυνο θα είναι ένα μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων, που θα μεταφέρει την κίνηση στους εμπρόσθιους τροχούς, ενώ πληροφορίες αναφέρουν πως υπάρχει πιθανότητα να εφοδιαστεί με Torsen διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ως δάνειο από το DS3 Performance.

Περισσότερες πληροφορίες τέλος για την «καυτή» έκδοση του γαλλικού Crossover αναμένεται να ανακοινωθούν λίγο πριν το επικείμενο ντεμπούτο του, το οποίο αναμένεται μέσα στο 2018.

Δοκιμή: Νέο Ford Fiesta Active

Αποκλειστικό: Τα 3 νέα SUV της Audi

Alfa Stelvio εναντίον Porsche;

Ποια ηλεκτρονικά έκαναν τα αυτοκίνητα χειρότερα;

Η κίνηση στους δρόμους

Ξέρεις να οδηγείς με χειροκίνητο κιβώτιο;

Έχεις ντίζελ; Δες τι πρέπει να προσέξεις

Τι χωράει το πορτ-μπαγκάζ των μικρομεσαίων;

Βάλε του λίγο ...χέρι!

Βελτίωσε επιδόσεις τώρα! Με 3 κινήσεις

Κάντου το καλύτερο πλύσιμο με 5 κινήσεις!

Nέο Geely SX12

Πρώτη Δοκιμή: Νέο Citroen C5 Aircross

To «θηρίο» Βureko 6x6

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130 PS από 22.550 ευρώ

FORD: Δείτε το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα MyFiesta

RENAULT: CAPTUR & CLIO στην πιο δελεαστική τιμή, με όφελος έως 2.000€!

PEUGEOT: Ανανεωμένο 208 από 13.200€

SKODA: Skoda Fabia από 11.280€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »