Nέο Hyundai Veloster N ETCR

2.551 Επισκέψεις στο άρθρο (10/9/2019)

Η Hyundai καινοτομεί με το Veloster N ETCR αφού προσφέρει σε αγωνιστικό της 4 ηλεκτρικά μοτέρ και πίσω κίνηση για πρώτη φορά στην ιστορία της.

To ντεμπούτο του στην Φρανκφούρτη κάνει σήμερα το πρώτο ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο της Hyundai κάτω από την ονομασία Veloster N ETCR, με την μάρκα να κάνει λόγο πως το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε στις εγκαταστάσεις που διατηρεί η φίρμα στο Alzenau της Γερμανίας.

Το αγωνιστικό μπορεί να βασίζεται στο Veloster Ν, ωστόσο στον τομέα των μηχανικών μέρων, το μοντέλο είναι σε μεγάλο βαθμό διαφορετικό αφού, πλέον, η ισχύς του πηγάζει από 4 ηλεκτρικά μοτέρ που στέλνουν την κίνηση αποκλειστικά στους πίσω τροχούς με την Hyundai να ανακοινώνει πως τόσο το ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο όσο και η πίσω κίνηση προσφέρονται σε αγωνιστικό για πρώτη φορά.

Ακριβείς πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Veloster N ETCR δεν έχουν αποκαλυφθεί αλλά γίνεται λόγος πως εξοπλίζεται με μια μπαταρία 65kWh και ότι το βάρος του είναι 1.700 κιλά. Με δεδομένο πως πρέπει να ανταγωνιστεί το CUPRA e-Racer, ισχύς του αγωνιστικού υπολογίζεται πως θα είναι κοντά στα 700 άλογα και ότι η επίδοση του στα 0-100χλμ./ώρα θα είναι κοντά στα 3 δευτερόλεπτα.

Η Hyundai εργάζεται πάνω στο Veloster N ETCR για περίπου ένα χρόνο και η κατασκευή του πρωτότυπο ολοκληρώθηκε πριν από λίγες μόνο μέρες. Στόχος της φίρμας είναι να κατασκευαστούν δύο αγωνιστικά που θα λάβουν μέρος στο πρωτάθλημα ETCR και η τεχνογνωσία που θα αναπτυχθεί μέσα από την συμμετοχή των δύο αυτοκινήτων να χρησιμοποιηθεί στο μέλλον στα μοντέλα ευρείας παραγωγής.
 

VW CRAFTER LEASEPRO
test center