Η παλέτα των μηχανικών συνόλων αποτελείται από δύο επιλογές βενζίνης και τρεις diesel.

Η παλέτα των μηχανικών συνόλων αποτελείται από δύο επιλογές βενζίνης και τρεις diesel.

Aναμένεται σύντομα και μια υβριδική έκδοση.

Περνώντας στον εσωτερικό διάκοσμό, το τιμόνι κινείται στα ίδια πλαίσια με άλλα μοντέλα Peugeot.

Aναμένεται σύντομα και μια υβριδική έκδοση.

Η παλέτα των μηχανικών συνόλων αποτελείται από δύο επιλογές βενζίνης και τρεις diesel.

Nέο Peugeot 508

8.558 Επισκέψεις στο άρθρο (22/2/2018)

Στην επίσημη παρουσίαση του 508 προχώρησε η Peugeot λίγο πριν την αποκάλυψη του μπροστά στα μάτια του κοινού στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης. Γνωρίστε το νέο «λιοντάρι»!

Παρά το γεγονός ότι η κατηγορία των σεντάν χάνει συνεχώς έδαφος στις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού, η γαλλική μάρκα αποφάσισε να επενδύσει στο νέο 508, υιοθετώντας όμως ένα πιο πρακτικό fastback αμάξωμα με την ίδια την εταιρεία να το χαρακτηρίζει ως 5θυρο fastback coupe σεντάν.

Οι διαστάσεις του είναι 4.750 χλστ. μήκος, 1.400 χλστ. ύψος, 2.750 χλστ. μεταξόνιο και ο αποθηκευτικός του χώρος έχει αυξηθεί από τα 473 στα 485 λίτρα.

Όσον αφορά την εμφάνιση του, το μοντέλο υιοθετεί την γνωστή μοντέρνα κυψελωτή γρίλια της μάρκας που χαρακτηρίζει τα περισσότερα νέα προϊόντα της σε συνδυασμό με επιθετικής σχεδίασης εμπρός φωτιστικά σώματα. Το υπόλοιπο αμάξωμα χαρακτηρίζεται από την αρκετά coupe οροφή του και τις έντονες νευρώσεις και στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα φώτα που αποτελούνται από τρία σώματα LED που αποτελούνται με την σειρά τους από τέσσερις παράλληλες σχεδόν οριζόντιες γραμμές. Τέλος, το σύστημα εξάτμισης έχει δύο απολήξεις.
 
Περνώντας στον εσωτερικό διάκοσμό, το τιμόνι κινείται στα ίδια πλαίσια με άλλα μοντέλα Peugeot, ωστόσο το φινίρισμά του ξεχωρίζει καθώς αποτελείται από ξύλο και υψηλής ποιότητας δέρμα. Όπως αναμενόταν, ο πίνακας οργάνων είναι το 2ης γενιάς ψηφιακό ταμπλό i-Cockpit της Peugeot, ενώ δεσπόζει μια μεγάλη οθόνη αφής 10 ιντσών που υποστηρίζει το σύστημα infotainment και Ηead-Up Display με οθόνη 12,3 ιντσών. Στο τομέα των συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης οδήγησης προσφέρεται μεγάλος εξοπλισμός που περιλαμβάνει συστήματα όπως: Night Vision System, προσαρμοζόμενο cruise control, Active Safety Brake, σύστημα διατήρησης λωρίδας, Driver Attention Alert κ.α

Η παλέτα των μηχανικών συνόλων αποτελείται από δύο επιλογές βενζίνης και τρεις diesel. Στην βενζίνη, συναντάμε τον 1,6 λτ. PureΤech σε δύο εκδόσεις 180 ίππων και 225 ίππων (αποκλειστικά για την έκδοση GT), σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων. Στη βάση των μοτέρ πετρελαίου συναντάμε των 1.500άρη BlueHDi απόδοσης 130 ίππων είτε με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο είτε με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Το επόμενο βήμα είναι ο 2λιτρος BlueHDi των 160 ίππων ενώ στην κορυφή της γκάμας diesel βρίσκεται η πιο ισχυρή έκδοση του ίδιου μοτέρ με απόδοση 180 άλογα σε συνεργασία πάντα αυτόματη μετάδοση 8 σχέσεων. Πρέπει τέλος να σημειώσουμε ότι όλες οι επιλογές σε βενζίνη και diesel προσφέρονται με το σύστημα Start/Stop ενώ αναμένεται σύντομα και μια υβριδική έκδοση.

Η παραγωγή του νέου 508 θα γίνει στο εργοστάσιο του PSA Group στο Mulhouse της Γαλλίας με το εμπορικό του λανσάρισμα να γίνεται τον Σεπτέμβριο. Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστή η τιμολογιακή πολιτική που θα ακολουθήσει η εταιρεία.
 

Hyundai
vw