
Octavia RS ή Golf GTI στα ίδια λεφτά;
Octavia RS ή Golf GTI στα ίδια λεφτά;
8.964 Επισκέψεις στο άρθρο (11/3/2015)
Διπλάσιο αριθμό likes προσέλκυσε η νέα Octavia RS από το Golf GTI.
autotriti team
Η Octavia RS 230 είναι η ισχυρότερη Octavia ever. Έχει 230 άλογα, από 2λίτρα με turbo, κάνει το 0-100 σε 6,7 δευτερόλεπτα, έχει τελική 250 χλμ./ώρα και εξοπλίζεται και με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο διαφορικό για να κρατάει καλά στον δρόμο.
Από την άλλη, το VW Golf GTI εφοδιάζεται με τον ίδιο 2λιτρο turbo κινητήρα, έχει τα ίδια άλογα, κάνει 6,4 για το 0-100, και «τελικιάζει» και αυτό στα 250. Είναι και αυτό το ισχυρότερο Golf GTI που έγινε ποτέ.
Και όμως φαίνεται ότι η «ταπεινή» Octavia, με 3 γενιές στην πλάτη της, έναντι 7 του «θρυλικού» Golf, με ιστορία συνδεδεμένη με την τσέχικη καταγωγή της φίρμας, παρά με τη γερμανική, έχει περισσότερους fans.
Τι έχει αλλάξει και ο κόσμος ενθουσιάζεται με ένα οικογενειακό και όχι με ένα hot hatch με μακρά αυτοκινητιστική πορεία, που κοστίζουν τα ίδια λεφτά (γύρω στα 30.000 – 31.000 ευρώ και τα δύο); Μήπως γιατί είναι «πιο αυτοκίνητο», γιατί προσφέρει μεγαλύτερους χώρους, γιατί ο αγοραστής σήμερα θέλει να αγοράζει το «πακέτο» που τα κάνει όλα;
Στην Octavia παίρνεις όσα και στο Golf, χωρίς να υπολείπεσαι σε τεχνολογία. Τα δύο μοντέλα μοιράζονται το ίδιο πάτωμα, τον ίδιο κινητήρα, τα ίδια γκάζια, τα ίδια βοηθήματα (βλ. μπλοκέ), την ίδια (ουσιαστικά) ανάρτηση, την ίδια sport macho εμφάνιση. Μόνο που στο πληθωρικό Octavia ταξιδεύεις γρήγορα με άνεση για 5 κανονικούς επιβάτες και έχεις χώρο αποσκευών 590 λίτρα (210 παραπάνω από του Golf).
Δεν έχεις και τη «ρετσινιά» του νεόπλουτου, ή του πλούσιου γόνου που το αγοράζει για το «φαίνεσθαι», αφού ως αμάξωμα δείχνει ότι δεν το πήρες μόνο για ακριβές βόλτες, αλλά έχεις και οικογένεια και υποχρεώσεις.Aλλωστε, το «ταμπελάκι» της Skoda φαίνεται (όπως προέκυψε και από το θέμα με το Polo) ότι είναι πιο «φιλικό» στον χρήστη και σε επίπεδο after sales (βλ. δε θα με γδάρουν αν αλλάξω τακάκια). Και αυτό μετράει σήμερα που δεν αγοράζεις μόνο με «συναίσθημα».
Από την άλλη, μήπως όλα αυτά συμβαίνουν γιατί το Golf GTI δεν είναι πλέον «WOW» (που είναι και της μόδας), αλλά ένα ακόμα καλό hot hatch που δεν μπορεί (ενδεχομένως) να κοιτάξει στα μάτια νέες αφίξεις (όπως το νέο Type-R) ή το φθηνότερο εσωτερικό ανταγωνισμό με περισσότερα άλογα (βλ. SEAT Leon CUPRA);
Βλέπετε, η πολλή μοιρασιά στον όμιλο VW έχει διώξει τη γοητεία και τη μοναδικότητα που παλιά ήταν αποκλειστικά προνόμιο των «καλών» GTI εκδόσεων και όχι καμιάς 10αριάς μοντέλων με διαφορετικά σηματάκια; Οπότε, αν θες γρήγορο, καλύτερα να πάρεις κάτι που δε θα αναγκαστείς να το αλλάξεις όταν κάνεις οικογένεια. Aρα δε θα χάσεις και χρήματα στην αλλαγή.Εσείς τι λέτε; Είναι το Octavia RS πιο hot από το VW Golf GTI επειδή «χωράει» περισσότερες ανάγκες;
Χρήστος Σκιρδής
Υ.Γ.Λέει ο Σκιρδής που έχει 2 παιδιά και πεθερά με πολλές αποσκευές και φοβάται μην τον γδάρουν όταν αλλάξει τακάκια. Εσείς τι λέτε όμως;
Πέτρος Τριανταφύλλης
Gti ο 20αρης εργενης με τα λεφτά του μπαμπά.octavia +_ 30αρης οικογενειάρχης η to be οικογενειάρχης με τα δικά του λεφτά. Σε κάθε περίπτωση τα 2000cc στην Ελλάδα του σήμερα θεωρώ ότι είναι απαγορευτικά.
καιρος να ξεφουσκωσει το υπερτιμημενο γκολφ!!στο κατω κατω τι ακριβως προσφερει παραπανω απο ολο τον ανταγωνισμο??μονο καλη διαφημιση και περιοδικα που το βγαζουν τοπ.απο βλαβες ομως κραταει τα ινια
Προσωπικά, σαν εικοσάχρονος φοιτητής, χωρίς γυναίκα κ παιδιά, επιλέγω το GTi. Πρώτα από όλα, η εξωτερική του εμφάνιση, δεν είναι τόσο κραυγαλέα όσο του RS. Επιπλέον, αυστηρώς προσωπικά, θεωρώ πως το Golf λίγο καλύτερη ποιότητα στο εσωτερικό. Ακόμα, λόγω του μικρότερου βάρους του, είναι ταχύτερο από στάση κ σε ρεπρίζ, πιο απολαυστικό, σταθερό κ ασφαλές στις στροφές, με μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος κ οικονομικότερο σε κατανάλωση. Τέλος, όπως έχουμε δει μέχρι τώρα, το όνομα Golf πουλάει! Εννοώ, ότι με βάση τα μέχρι τώρα δεδομένα τουλάχιστον, κρατάει καλύτερα τη τιμή του κ έχει μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία, αν αποφασίσω να το πουλήσω. Συνοψίζοντας λοιπόν, GOLF, γιατί ομορφότερο κ ποιοτικότερο (κατά τη γνώμη μου κ μόνο), ασφαλέστερο, ταχύτερο, πιο διασκεδαστικό κ με καλύτερη μεταπωλητική αξία.
Η Octavia όμως σε όποια έκδοση και να την αγοράσεις είναι μια τίμια πρόταση, ποιοτικό αυτοκίνητο και γενικά αξίζει τα χρήματα που θα δώσεις.
Σε οτι αφορα το gti πας στο leon cupra γιατι εχει ιδια τεχνολογια,ιδιους χωρους,ιδια παγια,περισσοτερα γκαζια και στοιχιζει ενα 5χιλιαρο λιγοτερα.Οσο για το οικογενειακο octavia θας πας ποτε με 250 με την οικογενεια;Οποτε πας στο passat 1.4 tsi 150hp που σε παει (σχεδον) αερα,εχει πολυ λιγοτερα παγια εξοδα-καυσιμα,ειναι σαφως πιο πολυτελες και στοιχιζει 6-7 χιλιαρικα λιγοτερα.
Οκταβια! Εχω το octavia5 rs motorsport 240 αλογατακια και καληνυχτα σας! Οι κηδειες που κανεις σε διαφορους τυχαρπαστους οταν στεκονται διπλα και νομιζουν οτι δεν εχει συναμη ειναι ολα τα λεφτα συν απλετος χωρος για εκδρομες με φιλαρακια και 200+ στην εθνικη... Και για ολους που πουλατε μπαρουφες μου φενεται τ αμαξι εχει 74400 χλμ και δεν εχει κανει ουτε γκιχ μαλλον κατι εσεις κανετε σε αυτα δεν εξηγειται αλλιως
Εξαιρετικά και τα 2, αλλά ως νέος προτιμώ περισσότερο τη σταθερή κλασική αξία, το VW Golf GTI τον δημιουργό και άρχοντα των GTI! Είναι το απόλυτο, το πιο καυτό, το καλύτερο...
Θελουμε δεν θελουμε το ονομα μετραει και σαν μεταπωληση αλλα και σαν statuw image κατι το οποιο καλως η κακως εχει μια βαρυτητα, εκτος και αν θελεις το αυτοκινητο σου να μοιαζει σαν τα χιλιαδες ταξι Octavia πχ. Στα ιδια λεφτα κανενας δεν θα κοιταξει αν μπορει να εχει 200 λιτρα πορτμπαγκαζ περισσοτερο η αν μπορει να μεταφερει και την πεθερα του.Το GTI ειναι ασυναγωνιστο οχι μονο λογω καλυτερων οριακα επιδοσεων απο την RS αλλα κυριως για τον αερα, την ιστορια, το ονομα, την εμφανιση αλλα και την αξια μεταπωλησης.Δεν υπαρχει περιπτωση αυτα τα δυο αυτοκινητα να συγκρινονται περαιτερω γιατι ακομα και αν ηταν ετσι και κατα καποιο τροπο η RS απειλουσε εμπορικα το GTI, δεν θα το επετρεπε η μαμα VAG. Ετσι απλα, για να υπαρχουν συγχρονως δεν υπαρχει σημειο συγκρισης μεταξυ τους και η εταιρεια το ξερει καλυτερα απο εμας.
ΞΥΠΝΑΤΕ !!! ουτε 1 ευρω στους Γερμανούς
ΚΑΝΕΝΑ ΑΠ ΤΑ ΔΥΟ . ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΜΑ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΔΙΑΦΟΡΑ!!ΠΡΟΤΙΜΩ ΕΝΑ FOCUS ST !!
Αφού τεχνικά είναι τόσο παραπλήσια και το κόστος δεν διαφέρει, μένει ο παράγοντας χώροι vs κόμπακτ διατάσεις.
Άλλαξε ο μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς. Παίρνουμε 2λιτρα του group και πάμε να του βάλουμε 10κάρικο και 20άρικο στο πρατήριο διότι δεν έχουμε παρά μόνο για τον καφέ. Καθαρά εκτός εποχής το συγκριτικό, πωλήσεις -το πολύ χαμηλών- 2ψήφιων αριθμών. Το μέλλον είναι στα οχήματα εκτός ομίλου και φυσικά στα 16άρια μοτέρ κύριοι.
Λοιπον επειδη διαβαζω πολλα και εχω αμαξι απι ομιλο vw δυο πραγματα τα ηλεκρικα ειναι για πεταμα μετα απο 4 χρονια παθαινουν εμπλοκη δευτερον σερβις καθε 7,500 οχι ρε φικε φριντεζα να χα λιγοτερο θα καιγε μεταπωληση γυρω στα 4,000 με το ζορι οποτε για μενσ Μαπα ουτε ιαπωνας γιατι και αυτοι γινανε πλειν ευρωπαιοι σχεδον οποτε Πεζο2 και εχω τε κεφαλι μου ησυχο καξ δεν πληρωνω και μια
ενας οικογενειαρχης που θελει αφθονους χωρους θα παρει την octavia!ενας εργενης,ενας νεαρος ή ενας οικογενειαρχης που εχει ηδη ενα μεγαλο οικογενειακο αμαξι αλλα θελει και ενα γρηγορο και εχει την αγοραστικη ικανοτητα φυσικα θα παρει το GTI
Οι απόψεις πάντα είναι πολλές και διφορούμενες σε ότι έχει να κάνει με αυτοκίνητα/κατασκευαστές καθώς οι παράγοντες είναι πολλοί και ασφαλώς ο καθένας έχει διαφορετικές προτεραιότητες και απαιτήσεις... Το μόνο που θα σας πω, έχοντας στο παρελθόν γαλλικά, γιαπωνέζικα και τέλος γερμανικά αυτοκινητα, είναι πως προσκυνώ στο GOLF GTI 5 με DSG που έχω από τις αρχές του 2007 !!! Το καλύτερο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει χωρίς κανένα ουσιαστικό πρόβλημα ! έχοντας ήδη κοντά στα 90.000 χιλ. Αν ποτέ το άλλαζα (που δεν πρόκειται...) πάλι το ίδιο θα αγόραζα :-) Φιλικά,
εννωειτε την Octavia..λογω χωρων! αν καποιος θελει το Golf για επιδοσεις ας παρει καλητερα το Golf R..και εκεινο 2λιτρο ειναι!! ;) το Gti το ειχα και με απογοητευσε...ακομη κλαιω τα λεφτα που ειχα δωσει!! μετα κατεφυγα στο R και τουλαχιστον κυκλοφορουσα με αξιοπρεπεια..
εννωειτε την Octavia..λογω χωρων! αν καποιος θελει το Golf για επιδοσεις ας παρει καλητερα το Golf R..και εκεινο 2λιτρο ειναι!! ;) το Gti το ειχα και με απογοητευσε...ακομη κλαιω τα λεφτα που ειχα δωσει!! μετα κατεφυγα στο R και τουλαχιστον κυκλοφορουσα με αξιοπρεπεια..
GOLF GTI φυσικα. 5 κλικ πανω απο ολα τα αλλα της κατηγοριας
...άλλα λόγια να αγαπιομαστε! Όπως πολυ ορθά είπαν πριν απο εμένα, 2λιτρα μοτερ στο Ελλαδισταν? Χα-χα! Μετά το τζόκερ, ναι! Πολυ καλα και τα δυο, πιο ολοκληρωμενο & ποιοτικό το GTI. Οσοι δεν.... τα πάνε καλά με το γνωστό Group VAG, με περιπου αυτά τα λεφτα και ανα σόνι κ καλά θελετε να φαίνεστε πλούσιοι (βλέπε 2λιτρο!) Focus ST !
Δεν νομίζω να υπάρχει μέτρο σύγκρισης ανάμεσα στα δύο αυτοκίνητα. Εκτός απο το κοινό τεχνολογικό υπόβαθρο που είναι σχεδόν κοινό, ποτέ καμία Octavia (που σε γενικές γραμμές είναι ενα καλό και τίμιο αυτοκίνητο ) αλλά κανένα άλλο αυτοκίνητο δεν θα γίνει Golf GTI . Είναι ο άρχοντας, ο δημιουργός της κατηγορίας hatchback και ο δημιουργός της υποκατηγορίας gti. Ο αέρας η πάντα διακριτική εμφάνιση, οι επιδόσεις , το κράτημα , τα φρένα αλλά ταυτόχρονα η ευκολία στην οδήγηση, μαζί με την 40ετή παράδοση δεν αφήνουν περιθώρια σύγκρισης. Σε κοντινή τιμή υπάρχει και η έκδοση performance για τους πιο απαιτητικούς. Η σύγκριση όμως αυτή θεωρώ οτι είναι εκτός εποχής για 2 πραγματικά πολύ καλά 2λιτρα. Δεν αγοράζει κανένας όμως δίλιτρα πλέον . Αν θέλετε οικογενειακό με χώρους μεγαλύτερους χώρους , πολυτέλεια και τεχνολογία αιχμής το νεο Passat 1.4 tsi με τα 150 αλογα και τη εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση , πάει πολύ γρήγορα με άνεση , 5 ατομα και 586 για λιτρα αποσκευες με καμια 25χιλιάρικα. Αν το νεο Passat σας φαίνεται ακριβό ή μεγάλο υπάρχει και το golf ή ο ανταγωνισμός του . Αν σας ενδιαφέρει η οικονομία και κάνετε πάνω απο 20.000km το χρονο δείτε και κανένα πετρελαιοκίνητο .
Octavia φίλοι μου = TDI . Βάζω μέσα τα μπαγκάζια μου την οικογένεια και πάω όπου θέλω τζάμπα. Τέλη γεια σας..Και πάει αέρα . Ποσό να τρέξεις με την οικογένεια μέσα δηλαδή με 220; Και ποσό νταβατζιλίκι πρέπει να πληρώσεις για λίγο γκάζι παραπάνω; Και με ένα γράψιμο θα σου βγει η βόλτα κάνα 500 ρικο.Είχα αυτοκινητο με 2000 κυβικά και ακομα ξυπνώ και βλέπω εφιάλτες...για μεταπώληση μην ακούω βλακείες για δίλιτρα.Οποίος δεν νοιάζεται για αυτά δεν θα πάρει ούτε golf GTI ούτε Octavia RS
Αυτός που θέλει μεγάλους χώρους θα πάρει SKODA.Γρήγορα και άνετα ταξίδια.Αυτός που έχει έως 2 παιδιά θα τσιμπήσει το GOLF για πιο ιδιαίτερες συγκινήσεις.Αυτός που έχει λεφτά,αυτός αποφασίζει.Είχα SEAT και έμεινα ευχαριστημένος μέχρι τα 4 χρόνια,έπειτα ...
Δεν έχουν σχέση όλοι λενε ίδιο αμαξι οταν οδηγήσεις το καθένα ξεχωριστά και εχεις εμπειρία απο αμάξια θα καταλάβεις το golf gti εχει και κάποια ιστορία σαν αμαξι μεταπώληση κράτημα ποιότητα κατασκευής και όνομα μακράν το καλύτερο
Λοιπον επειδη διαβαζω πολλα και εχω αμαξι απι ομιλο vw δυο πραγματα τα ηλεκρικα ειναι για πεταμα μετα απο 4 χρονια παθαινουν εμπλοκη δευτερον σερβις καθε 7,500 οχι ρε φικε φριντεζα να χα λιγοτερο θα καιγε μεταπωληση γυρω στα 4,000 με το ζορι οποτε για μενσ Μαπα ουτε ιαπωνας γιατι και αυτοι γινανε πλειν ευρωπαιοι σχεδον οποτε Πεζο2 και εχω τε κεφαλι μου ησυχο καξ δεν πληρωνω και μια
Απόλαυση από την οδήγηση θα εισπράξεις όποιο απ τα δύο κι αν επιλέξεις. Το ερώτημα για εμενα είναι: Θα κρατήσω το αυτοκίνητο για μια ζωή και να πάρω το Octavia που είναι και τεραστιο σε χωρους ή θα θέλω συντομα να το αλλαξω και αρα να παρω το Golf που κραταει και μεταπωλητική αξία; Προσωπικα θα εκανα την δευτερη επιλογη και θα επερνα Golf.
VW Golf Gti
Το octavia είναι sedan που απευθύνεται περισσότερο σε ανήσυχους οικογενειάρχες και το Gti είναι hatcbak για πιο νεανικούς αγοραστές και ίσως για ανύπαντρους . Τι συγκρίνουμε δηλαδή διαφορετικές κατηγορίες αυτοκινήτων? Να ήταν στην θέση του GTI ένα πχ. Passat RS να πω ναι θα προτιμούσα το VW σαν πιο ποιοτικό .