• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πιο δυναμική εμφάνιση διαθέτει η σειρά GT Line, όπου στο εμπρόσθιο μέρος ξεχωρίζουν τα ice cube LED φώτα ημέρας, καθώς και η γνωστή μας πλέον tiger nose.

Όλα τα μοντέλα GT Line διαθέτουν στάνταρ τα πλευρικά μαρσπιέ του μοντέλου GT, καθώς και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών

Αναβαθμισμένη ποιότητα διαθέτει το εσωτερικό του Cee`d GT Line με πολύ καλή συναρμογή. Το λογότυπο GT Line διακοσμεί όλη τη καμπίνα.

Το νέο Kia Cee`d GT Line διαθέτει μια άκρως δυναμική εμφάνιση, με το πακέτο GT Line να μπορεί να τοποθετηθεί σε όλους τους τύπους αμαξωμάτων του Cee`d

Στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο θα καταπίνετε χιλιόμετρα για πλάκα ενώ η ανάρτηση φιλτράρει καλά τις όποιες ανωμαλίες.

Ο 1.000αρης κινητήρας κινεί με άνεση το αμάξωμα του Cee`d, τραβώντας καλά από το χαμηλό φάσμα στροφών, με τη πτώση ισχύος να εμφανίζεται μετά τις 4.000 σ.α.λ.

Οδηγούμε: Ceed GT Line

27.462 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/9/2015

Εκτός από μια σειρά από αισθητικές αναβαθμίσεις, με τη νέα έκδοση Cee`d GT Line η Kia καλωσορίζει τον νέο downsized turbo κινητήρα της 1,0 T-GDI, καθώς και το νέο 7ταχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

 
Η πρώτη επαφή με το Cee`d GT Line έγινε στην έκθεση της Γενεύης, όπου και παρουσιάστηκε μαζί με το SportSpace Concept. Η εν λόγω έκδοση τοποθετείται ανάμεσα στις απλές εκδόσεις του Cee`d και στην γρήγορη GT έκδοση. Διαθέτει δυναμική εμφάνιση, αλλά πρωτίστως νέο 1.000άρη κινητήρα και 7ταχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που «κουμπώνει» στη diesel version.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Έκδοση 1,0 T-GDI (100 / 120 PS) 1,6 CRDi
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι/τύπος) 998 1.582
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 100/120 @ 6.000 136 @ 4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 171 @ 4.000 300 @ 1.750 - 2.500
0 -100 χλμ./ώρα (δλ.) 12,8 / 11,1 10,6
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα) 185 / 190 200
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 4,7 / 4,9 4,2
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 109 / 115 103
Βάρος (κιλά) 1.204 1.316
Tags: KIA CEED
 
  • JIM

    Πάρα πολύ καλό αμάξι με ποιότητα και δεν σπάει δεν χαλάει,και με 7 χρόνια εγγύηση για να μην ξεχνιόμαστε.

      15
  • Θανασης

    @stauros.καταλαβαμε την λογικη σου ,ελπιζω να μην θεωρείς τον εαυτό σου κατα την αγγλική ορολογία petrolhead,οταν μας λες για golf κλπ.πληρωνε στα συνεργεία για να λες εχω γκολφ και μεταπωλητική αξια.

      5
  • Θανασης

    @stauros.καταλαβαμε την λογικη σου ,ελπιζω να μην θεωρείς τον εαυτό σου κατα την αγγλική ορολογία petrolhead,οταν μας λες για golf κλπ.πληρωνε στα συνεργεία για να λες εχω γκολφ και μεταπωλητική αξια.

      2
  • alekos

    Αγαπητό Autotriti, Θα ήθελα να μας διευκρινίσεις δύο στοιχεία για αυτό το πολύ όμορφο αμάξι. A) Ο κινητήρας diesel 1,6 θα συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ή αφορά μόνο τον diesel για την έκδοση GT LINE? B) Γνωρίζετε την τιμολογιακή πολιτική τόσο για τον χιλιάρη κινητήρα όσο και για το νέο diesel?

      1
    • autotriti

      Απάντηση: Για τις τιμές δεν υπάρχει ακόμη επίσημη ανακοίνωση από την εταιρεία. Μόλις έχουμε κάτι επίσημο, θα το γράψουμε στο site. Επίσης, για το 1,6 diesel που ρωτήσατε θα συνδυάζεται και με χειροκίνητο κιβώτιο.

        1
  • ΓΙΩΡΓΟΣ-TS-192HP

    ΣΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΟΥΤΕ 120ΗΡ. Α! ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΛΑΔΙ ΓΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ...

      1
  • Stauros

    α ..ξεχασα την φορντ που γτιαχνει αμαξια πρωτης κατηγορίας , το φοκους , το μοντέο, ποιος δεν θα ηθελε να εχει τετοια αμαξια;

      1
  • Stauros

    τι να λέμε τώρα, δεν είναι καιρός για παιγνίδια.. καλές είναι όλες οι εταιρίες, αλλά δινεις κατι παραπάνω και παιρνεις πρωτο ονομα, κακα τα ψεματα....γιαπωνεζικο ΑΠΌ ΙΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ η γερμανικο ΑΠΌ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ...δεν υπαρχει ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ, καλα και τα γαλλικα και η Βολβο και η Φιατ , αλλά εάν σκέπτεσαι και μετρας και την συντηρηση και σκοπευεις να το κρατησεις χρονια το ριμαδι μηπως και πιασει καλη μεταπωλητικη αξια, δεν υπαρχει άλλος δρόμος..Γερμανια η ιαπωνια, δεν θα με χαλαγε ένα γκολφ, ένα αουντι η ένα μαζντα η σουμπαρου η τογιοτα, μιλαμε για οικογενειακα βεβαια, και όχι για παιγνίδια.....

      1