Αναφερθήκαμε πριν ακριβώς στις επιλογές Normal και Sport του Selec-Terrain (σ.σ. υπάρχει και η Eco), όμως άξιο αναφοράς είναι ότι ανάμεσα στα οδηγικά προφίλ του Jeep Avenger είναι αυτά που τονίζουν τις εκτός δρόμου ικανότητές του, Jeep γαρ… Συγκεκριμένα, το μοντέλο έχει τα προγράμματα SUD, MAD και SNOW για τα τερέν που λέει το όνομά τους, ενώ υπάρχει και η λειτουργία Hill Descent για πιο εύκολες καταβάσεις. Σε αυτήν την περίπτωση μάλιστα το σύστημα δεν επεμβαίνει στα φρένα, αλλά στον ηλεκτροκινητήρα ο οποίος φρενάρει το όχημα (σ.σ. δουλεύει καλύτερα με νεκρά, παρά με D στο κιβώτιο).
Είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε το μοντέλο στην ειδική off road πίστα του Μπαλόκο και έχουμε να πούμε πως το Jeep Avenger e-Hybrid είναι ένα ικανό SUV που θα κινείται μεν τον περισσότερο χρόνο της ζωής του μέσα στην πόλη, όμως εκτός θα δείχνει και τον δεύτερο χαρακτήρα του, τον off-road. Σε αυτόν συμβάλλουν η μεγάλη απόσταση από το έδαφος (20 εκ.), αλλά και οι καλές γωνίες ράμπας και αναχώρησης των 20, 20 και 34 μοιρών αντίστοιχα.