Η Opel έδωσε στο Astra GSe την ισορροπία που χρειάζεται ένα τέτοιο όχημα μεταξύ πρόσφυσης και άνεσης. Xάρη στα αυτορυθμιζόμενα αμορτισέρ Koni με τεχνολογία FSD μπορεί να «αλλάζει» χαρακτήρα αναλόγως τ
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Opel έδωσε στο Astra GSe την ισορροπία που χρειάζεται ένα τέτοιο όχημα μεταξύ πρόσφυσης και άνεσης. Xάρη στα αυτορυθμιζόμενα αμορτισέρ Koni με τεχνολογία FSD μπορεί να «αλλάζει» χαρακτήρα αναλόγως των συνθηκών.

Όχι supercar, αλλά σίγουρα με σπορ προσανατολισμό

48.274 Επισκέψεις στο άρθρο (8/6/2023)

Τα 7,5 δευτερόλεπτα που θέλει για να πιάσει τα πρώτα 100 χλμ. από στάση φανερώνουν ότι δεν πρόκειται για κάποιο supercar, αλλά σίγουρα δεν είναι κι ένα απλό υβριδικό μοντέλο. Μην ξεχνάμε πως ζυγίζει και 1.658 κιλά!


Τα μπροστινά καθίσματα είναι άνετα τόσο σε αίσθηση, όσο και σε χώρο.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τα μπροστινά καθίσματα είναι άνετα τόσο σε αίσθηση, όσο και σε χώρο.

Όταν πατήσεις τέρμα το γκάζι, το αυτοκίνητο θα πεταχτεί μπροστά, προσφέροντας μια ευχάριστη αίσθηση, ενώ οι αναρτήσεις, παρόλο που το Astra είναι χαμηλωμένο, εξακολουθούν να απορροφούν έντεχνα τις ανωμαλίες και σε συνδυασμό με τα ευρύχωρα καθίσματα προσφέρουν εντυπωσιακά επίπεδα άνεσης. Το μόνο που φέρεται παράταιρο είναι ο θόρυβος που κάνουν τα 18αρια στενά ελαστικά.

Η Opel έχει βάλει το χέρι της στην τελική, όπου την έχει περιορίσει ηλεκτρονικά στα 235 χ.α.ω, μια κίνηση που αποδεικνύεται σοφή, αφού μετά τα 200 ο θόρυβος στην καμπίνα είναι κουραστικός. Η γερμανική εταιρία πείραξε και άλλους τομείς στο GSe, δίνοντας του την ισορροπία που χρειάζεται ένα τέτοιο όχημα μεταξύ πρόσφυσης και άνεσης. Το τιμόνι είναι σπορ χωρίς να είναι σπασμωδικό, τα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης επεμβαίνουν μόνο όταν τα πράγματα πάνε να γίνουν εξαιρετικά επικίνδυνα και χάρη στα αυτορυθμιζόμενα αμορτισέρ Koni με τεχνολογία FSD μπορεί να «αλλάζει» χαρακτήρα αναλόγως των συνθηκών.

Συμπέρασμα

Αλλάζουν τα δεδομένα και θα πρέπει να συνηθίσουμε πως οι γρήγορες εκδόσεις όλο και πιο συχνά θα χρησιμοποιούν ρεύμα (όσο και αν ξενίζει κάποιους)  για να πετύχουν το σκοπό τους. Το Astra λοιπόν είναι ένας εκπρόσωπος της νέας σχολής που συνδυάζει τον ηλεκτρισμό με την οδηγική απόλαυση.
 

Σελίδα 1Οδηγούμε: Νέο Opel Astra GSe με 225 PS & κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ.
Σελίδα 2Όχι supercar, αλλά σίγουρα με σπορ προσανατολισμό
TI LINGLONG AGORAZO
skoda