Θα συμφωνήσουμε ξανά ότι ο EcoBoost είναι ο σωστός κινητήρας για την Ευρώπη. Ο V8 όμως είναι το αληθινό must-have! Στην 5.0 έκδοση οι εξατμίσεις πίσω είναι τέσσερις πλέον.

Το εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο με τις πολύ μικρές διαδρομές απέκτησε και rev-matching λειτουργία για να φέρνει σε καλό σημείο τις στροφές του κινητήρα.

Κινητήρες-Μετάδοση: Αλλαγές στα γνωστά μοτέρ & νέο 10άρι αυτόματο

15.535 Επισκέψεις στο άρθρο (22/3/2018)

Με τα ίδια σύνολα που γνωρίζαμε θα ταξιδεύει μέχρι την Ευρώπη η ανανεωμένη Mustang, αλλά οι αλλαγές είναι παρΆόλα αυτά πολλές. Ο ΕcoBoost των 2,3 λίτρων ρυθμίστηκε εκ νέου και παρά τους μειωμένους ίππους που αποδίδει,θα συνεχίσει προφανώς να έιναι η πιο σωστή επιλογή για την Ευρώπη. Υπάρχει μια λειτουργία στιγμιαίου overboost στο απότομο πάτημα του γκαζιού γεγονός που δίνει πολλούς πόντους στην απόκριση ενώ και η ροπή είναι οριακά αυξημένη. Ωστόσο, ο πληθωρικός V8 θα είναι πάντα ο πιο κατάλληλος πρεσβευτής των αξιών της Mustang. Αν είναι να γευτείς αμερικανική κουζίνα, ας το κάνεις με όλα της τα «λιπαρά» αλλά και την πιο γεμάτη «γεύση». Στο πλαίσιο του λίφτινγκ τοποθετήθηκε ψεκασμός τόσο στον αυλό εισαγωγής όσο και στο θάλαμο καύσης. Η δε δύναμη αυξήθηκε σημαντικά και αυτό φαίνεται αμέσως στο δρόμο, ωστόσο μας άρεσε και μια αίσθηση καλύτερης καλλιέργειας που αφήνει πια ο εν λόγω κινητήρας. Επίσης, είναι εμφανώς αυξημένο το βάθος της απόδοσης. Φυσικά για τον ήχο, ούτε λόγος να γίνεται: κλασσικό αμερικανικό κόχλασμα, που δύσκολα θα βρείτε από αμιγώς ευρωπαϊκή κατασκευή.

Σημαντικά νέα όμως και στα συστήματα μετάδοσης όπου το εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο απέκτησε και rev-matching λειτουργία για να φέρνει σε καλό σημείο τις στροφές του κινητήρα. Σημαντικό για εμάς ότι διατηρήθηκαν οι πολύ μικρές διαδρομές του επιλογέα ενώ το κούμπωμά του έδειξε ακόμα πιο σίγουρο. Στα αυτόματα βέβαια, μεγάλη είδηση η έλευση του σαζμάν των 10 σχέσεων. Τα χαρακτηριστικά του βέβαια μπορεί να τα «τσιγκλίσει» ο οδηγός μέσα από τα προγράμματα οδήγησης που διαθέτει η Mustang.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Hyundai
4green