Απολαυστικό, αυθεντικό Fastback σχήμα από τους ειδικούς στο αντικείμενο αυτό. Στο δρόμο η Mustang εστιάζει ακόμα πιο πολύ στην οδηγική ευχαρίστηση, χωρίς να χάνει το στόχο της άνεσης.

Η νέα Mustang στρίβει με πολύ μικρές κλίσεις, ειδικά όταν είναι εφοδιασμένη με το νέο σύστημα ανάρτησης με προσαρμοζόμενη απόσβεση.

Στο δρόμο: Aκόμα πιο ουσιαστική, ακόμα πιο ευρωπαία

15.515 Επισκέψεις στο άρθρο (22/3/2018)

Όπως έχει γίνει σε διάφορους τομείς της Mustang, έτσι και στην οδηγική αίσθηση υπάρχουν σχετικά μικρές βελτιώσεις, αλλά σε πολυάριθμα σημεία του μοντέλου. Πρώτο και κύριο, έχει γίνει πιο πολιτισμένη η ανάρτηση. Έχει χάσει κάποιες νευρικές αντιδράσεις σε «κατσαρά» τμήματα του δρόμου και είναι αισθητά βελτιωμένη σε ποιότητα κύλισης και θόρυβο από την επαφή με το δρόμο. Η παρουσίαση στη νότια Γαλλία, μας έφερε στη διάσημη Route Napoleon, το ξακουστό ορεινό πέρασμα από χαμηλά στη θάλασσα, μέχρι πίσω στη Γκρενόμπλ – ή τη «Γκρεμόμπλ» όπως σωστά είπε συνάδελφος, εξαιτίας των εντυπωσιακών γκρεμών που σε συνοδεύουν στο πλάι, στα μεγάλα υψόμετρα από τα οποία περνάει η χάραξη. Αρχικά, σκέφτεσαι ότι η Μustang θα φρακάρει σε τόσο στενά κομμάτια, θα νιώσει άβολα. Οι διαστάσεις της όμως κρύβονται καλά και η ανάρτηση, προαιρετικά πλέον με νέο διαρκώς προσαρμοζόμενο σύστημα απόσβεσης, MagneRide, χαρίζει μοναδική ευελιξία, άμεσες αλλαγές κατεύθυνσης και εξαιρετικό έλεγχο των κλίσεων, χωρίς ταυτόχρονα να γίνεται απόλυτη σε ρυθμίσεις και να κουράζει. Το δε τιμόνι, είναι πολύ γεμάτο σε αίσθηση, κι αν η ακρίβεια δε φτάνει τα γερμανικής και συγκεκριμένα βαυαρικής σχολής επίπεδα, η αποτελεσματικότητα του είναι οπωσδήποτε αξιόλογη. 

Πολύ δυνατά τα φρένα, μοιάζουν να είναι σε μια διαρκή κατάσταση εγρήγορσης και μόλις πιέσεις έστω και λίγο το αντίστοιχο πεντάλ, παίρνεις αμέσως την αίσθηση και την αυτοπεποίθηση που θες, χωρίς κενά. Θα θέλαμε μόνο να είναι λίγο μειωμένη την αίσθηση βάρους που εισπράττεις από το αμάξωμα της δίθυρης καλλονής της Ford, παρόλο που οι τιμές που ανακοινώνονται είναι φυσιολογικές για ένα όχημα με μήκος σχεδόν 4,8 μέτρων. Αυτό που μένει, αυτό που ίσχυε πριν το λίφτινγκ και ενισχύθηκε κι άλλο μετά από αυτό, είναι ότι αυτή η γενιά της Mustang έχει πλούσιο και ουσιαστικό οδηγικό ενδιαφέρον, με έναν χαρακτήρα όμως ο οποίος όσο κι αν έχει πλησιάσει τα ευρωπαϊκά γούστα, διατηρεί ένα σεβαστό βαθμό διαφορετικότητας. Κι αυτό μόνο υπέρ της είναι.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
moto