Τι κάνει την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία να είναι σήμερα στα καλύτερά της;
Φαίνεται πως τα χρόνια της ουδετερότητας, της μετριοπάθειας και της εσωστρέφειας πέρασαν για τους Ιάπωνες κατασκευαστές. Αν η φετινή έκθεση του Τόκυο έχει να μας πει κάτι, τότε είναι ξεκάθαρο, πως μετά από ανάπαυλα 20 ετών η Αυτοκρατορία Αντεπιτίθεται. Πως;
Ο αντιπρόεδρος της Nissan, Αλφόνσο Αλμπαίσα, παραπονιόταν ότι οι εκθέσεις του Τόκυο της δεκαετίας του 90 ήταν πολύ πιο μεγάλες, φανταχτερές και ενδιαφέρουσες από ότι τα περασμένα χρόνια. Με εξαίρεση τη φετινή.
Βλέπεις ο Αλμπαίσα, όπως πολλοί άλλοι, θυμάται καλά την εποχή που έμεινε γνωστή ως η “ιαπωνική έκρηξη” ή και “φούσκα” για άλλους, όταν οι εγχώριοι κατασκευαστές δεν προλάβαιναν να λανσάρουν αυτοκίνητα που ήταν το ένα καλύτερο από το άλλο. Έτσι βλέπαμε τους Ιάπωνες να ξεπερνούν τους Ευρωπαίους κατασκευαστές σε κατηγορίες που ήταν παραδοσιακά απάτητες, όπως τα μικρά και τα μικρομεσαία, βλέπαμε του Ιάπωνες να μονοπωλούν τα SUV, λανσάροντας μοντέλα όταν οι Ευρωπαίοι ακόμη δεν γνώριζαν καν την κατηγορία. Και βλέπαμε και την κόντρα στα σπορ μοντέλα, με όλες τις μάρκες να συμμετέχουν, από την Toyota με τη Supra, τη Nissan με τα 200SX και 300ZX, την Mazda με τα RX7 αλλά και το V6 MX-3, την Subaru με τα WRX και τη Mitsubishi με τα Evo αλλά και τα GTO και Eclipse, και φυσικά το NSX της Honda.
Αλήθεια είναι πως η κρίση της ιαπωνικής οικονομίας στα τέλη της δεκαετίας του 90 έδωσε τέλος σε όλα αυτά και έβαλε την αυτοκινητοβιομηχανία της χώρας σε μία άλλη τροχιά, πιο έντονα τεχνολογική αλλά και πιο συμβατική σχεδιαστικά και εμπορικά.
Η φετινή έκθεση του Τόκυο δείχνει όμως πως αυτή η φάση της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας έχει τελειώσει, και πως μπαίνουμε σε μία νέα χρυσή εποχή. Τα δείγματα είναι πολλά. Από τη μία η Nissan με το πρώτο σε πωλήσεις ηλεκτρικό μοντέλο, το Leaf, να μπαίνει στη δεύτερη γενιά του, με ένα σπορ και ένα SUV να ετοιμάζονται. Χωρίς να ξεχνάμε το Qashqai και την αλλαγή που έφερε στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και τον ανταγωνισμό του, όπως το Toyota C-HR που έβαλε τη σχεδίαση στην ατζέντα της Toyota και πάλι.
Και μετά η Honda, με νέο NSX, ένα απίστευτο Civic Type-R και μια γκάμα να ετοιμάζεται στα πλαίσια των μοντέλων EV που μας έδειξε. Χωρίς να ξεχνάμε πως περιμένουμε νέο S2000, αλλά και Toyota Supra, ενώ και η Mitsubishi επανέρχεται με το Evo, την ίδια στιγμή που Toyota F86, Subaru BRZ και Mazda MX-5 βρίσκονται στην κορυφή της καριέρας τους. Και όσο για τη Mazda, με δύο πρωτότυπα, ένα για το επόμενο Wankel σπορ μοντέλο της και ένα για το νέο Mazda3, χώρια τα νέα μοτέρ βενζίνης που λειτουργούν σαν ντίζελ, περιμένουμε με αδημονία.
Δεν είναι όλα αυτά δείγματα της ολικής επαναφοράς της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας στο προσκήνιο; Δεν φαίνεται πως οι Ιάπωνες κατασκευαστές ετοιμάζονται να πάρουν τα σκήπτρα και να οδηγούν τις εξελίξεις πάλι, όπως δύο δεκαετίες πριν; Εσείς είστε έτοιμοι για το επόμενο γιαπωνέζικο αυτοκίνητό σας;
Οι γιαπωνεζοι ποτε δεν ειχαν πτωση δεν εχασαν τον δρομο τους ουτε ειχαν πισωγυρισματα.
Απλα εριξαν το ενδιαφερον τους σε κατηγοριες που εχουν σημερα τα ηνια...υβριδικα υδρογονου ηλεκτροκινητα...και πετυχαν τεραστια εξελιξη στην πολυτελη κατηγορια αναδεικνυοντας τα lexus infiniti σε διεθνη brand και αυτο της acura σε μια απο της κορυφαιες θεσεις στην αμερικη και κινα...ενω εξακολουθουν με διαφορα να ειναι η βασιλιαδες στα kei cars οπως και στην ποιοτητα αξιοπιστια ασφαλεια και τεχνολογια των αυτοκινητων τους.
Οτι εδω στην ελλαδα οπως και στο συνολο της ευρωπης εχουμε κανει θεους τους γερμανους που ειναι μια απλη φουσκα διαφημιστικη που χωρις την βοηθεια των παρατρεχαμενων θα ηταν μετριοτητες αποδεικνυει το επιπεδο αγνοιας που εχουμε μη γνωριζοντας την πραγματικη πορεια των γεγονοτων....οποιος τα παρακολουθει γνωριζει πως ειναι η αληθεια και δεν ζει σε ονειρο!
Ο καθενας βλέπει αυτο που θέλει αγαπητε tuttimulti και λουκια αλλος βλέπει ιταλικα αλλος γαλλικα αλλος γερμανικα και αλλος ιαπωνικα. Και αγωνιστικη αιγλη εχουν και σπορ αυτοκίνητα ξερουν να βγαζουν.Και αγαπητοι συνομιλητές οταν θέλετε να πειτε οτιδήποτε τεκμηριωστε το οχι απλα λογια.μην κάνετε σαν τον κουμουνιστη που δεν ξέρει τι εστι κομμουνισμός.
Πειραιώτη , η αλήθεια είναι πως οι Ιάπνωες κατασκευάζουν υπέροχα φωτοβολταϊκά πάρκα με ρόδες. Οτιδήποτε πέρα από αυτό δεν τους ενδιαφέρει πλέον. Αν εσύ θαυμάζεις το Χ Ιαπωνικό σεντάν έναντι μιας Gulia τότε καλά κάνεις αλλά σταμάτα να μας το παρουσιάζεις και σαν καθολική αλήθεια.
Οι ιαπωνικές εταιρείες είναι καλές στα μικρά αμαξακια πόλης που ούτε άνεση θες τόσο ούτε τεχνολογία. Premium δεν μπορούν να φτιάξουν καλά. Ο ιδανικος συνδυασμος ειναι αμαξάκι ιαπωνικο για τη πόλη και γερμανικό για ταξίδια με άνεση ασφάλεια και αξιοπιστία.
Θα συμφωνήσω με τον Πειραιώτη 100% γιατι ετσι ειναι τα πράγματα ακριβώς. Μη κοιτάμε μόνο τη ψωροκωσταινα! Η απορία μου ειναι η εξής. Γιατι το συγκεκριμένο θέμα http://www.zougla.gr/automoto/article/evropeko-bonus-sta-iaponika-aftokinita πέρασε ‘απαρατήρητο’ απο το autotriti;;;;;
Να σας πω και εγώ την εμπειρία μου. Τα 2 εταιρικά VW Passat 1.4 150hp ACT Highline (τιμή καταλόγου 2017 27,000) και Toyota Corolla 1.6 Valvematic 132hp Lounge (τιμή καταλόγου 2017 26,000). Οι διαφορές ως προς εξοπλισμό και αίσθηση ποιότητας καθαρά νικάει το VW που νιώθεις premium. Επιδόσεις δεν σχολιάζω καν η διαφορά είναι τεράστια και εμφανής υπέρ VW. Ταξίδι Ελλάδα-Ρουμανία κατανάλωση VW 7.5 lt/100km Toyota 10.3 lt/100km. Ποιο ξεκούραστο το VW και μετά από ένα απότομο φρενάρισμα στην Εγνατία με την Corolla που άλλαξε 2 λωρίδες μόνη της μπορώ να υποθέσω και πιο ασφαλές. Εάν δεν αλλάξει η τιμολογιακή πολιτική των Ιαπωνικών πολύ προς τα κάτω δεν είμαι έτοιμος για γιαπωνέζικο αυτοκίνητό.
Αγαπητέ Nikosbuffon ελπίζω να μην ποινικοποιείται τελικά και η ηλικία κάποιου, διότι ζούμε στην Ελλάδα με ότι συνεπάγεται αυτό... διότι εσείς ξεκινήσατε τα περί ηλικίας...
Σας έγραψα στην τελευταία μου απάντηση και ίσως, κ.τ.λ. δεν την αντιλαμβάνεστε... το γνώστη των πάντων σας το επιστρέφω, διότι δεν το έπαιξα γνώστης των πάντων, κ.τ.λ. Το αν εσείς δεν αντιλαμβάνεστε, κ.τ.λ. είναι δικό σας θέμα.-
Η αγωνιστική αίγλη είναι τα πάντα όλα... και επειδή εσείς πρώτος μιλήσατε για ηλικίες σας λέω ότι ρωτήστε πάρα πολλούς γνώστες του όλου θέματος, δηλαδή περί αγώνων για να σας μιλήσουν για του λόγου το αληθές ή το ψευδές.-
Επίσης αν διαβάζετε τύπο γενικά όπως και εδώ σε ένα άρθρο περί πωλήσεων, αγώνων, γενικά... κάποιο στέλεχος της toyota-lexus το παραδέχτηκε αυτό που σας γράφω... μάλλον δεν το διαβάσετε ούτε εδώ στο autotriti.- Ελπίζω να μην πείτε και για αυτό το στέλεχος της toyota ότι είναι ηλικιακά μεγάλος και γνώστης των πάντων και ότι οι αγώνες που φέρουν την αίγλη είναι μόνο για τα media και την ιστορία όπως λέτε.- Και τόσοι άλλοι ασχέτως εθνικότητας που το παραδέχονται και αυτοί όλοι γνώστες των πάντων πρέπει να είναι σύμφωνα με τα λεγόμενα σας... ίσως ωφείλουν να σας συμβουλευτούν ως εξωτερικό συνεργάτη, τεχνικό σύμβουλο, κ.τ.λ.
Μήπως θα πρέπει και να καταργήσουμε τους αγώνες επειδή δεν φέρουν πωλήσεις, κ.τ.λ.; Μήπως κάτι άλλο; Να σας ακούσω ποιό είναι το σχέδιο σας πάνω στο θέμα.
Ίσως να αλλάξαν τα ήθη και τα έθιμα εν έτη 2017 και να μην το πήρα χαμπάρι... ότι πλεον δεν μετράνε οι αγώνες όμως οι πωλήσεις. Και τι λένε οι πωλήσεις όποιος κάνει τις περισσότερες είναι και καλός, κ.τ.λ. ολοκληρωμένος τελικά;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Δηλαδή όσοι δεν έχουν πάρα πολλές πωλήσεις αυτόματα δεν είναι και καλοί, κ.τ.λ.;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Τα δικά σας τελικά επιχειρήματα ποιά είναι; Ότι οι αγώνες είναι για τα media και την ιστορία μόνο;;;;;;;;;;;;;;;;; Όσοι δεν δέχονται την γνώμη σας τελικά τι γίνεται;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Ευτυχώς και οι του χώρου δεν ασπάζονται τα επιχειρήματα και την γνώμη σας... ΖΕΙ, κ.τ.λ. και η δική μας σχολή των αγώνων σε οποιαδήποτε μορφή τους... μετά από κάποια χρόνια το τι θα γίνει θα το δούμε...
Μπορείτε να φιλοσοφήσετε περί ανέμων και υδάτων, δεν σας το απαγόρεψα ούτε εγώ προσωπικά, ούτε κάποιος από εδώ.- Αν λέτε για εμένα προσωπικά ότι φιλοσοφώ και λέω περί ανέμων και υδάτων, σας το επιστρέφω και αυτό, διότι για να έχετε τέτοιες γνώμες μάλλον δεν είστε και τόσο πολύ γνώστης του χώρου των οχημάτων και των αγώνων.- Το αν αλλάξει η όλη φιλοσοφία τα επόμενα χρόνια και καταργηθούν οι αγώνες και ενδιαφέρουν μόνο οι πωλήσεις οχημάτων, να το δούμε και αυτό...
Δεν θίγομαι, σας απαντάω σε ότι μου λέτε... ελπίζω να μην ποινικοποιηθεί και αυτό...
Δεν σας είπα ότι μου είπατε ότι είμαι αριστερή, και βέβαια μόνη μου το είπα, όμως αναφέρατε ως παράδειγμα-επιχείρημα αόριστα κομμουνιστή που δεν ξέρει γιατί είναι κομμουνιστής. Ε δεν είμαστε όλοι το οτιδήποτε δίχως να γνωρίζουμε γιατί είμαστε, ούτε πουλάμε όλοι τρέλλα, κ.τ.λ.
Καθείς ξέρει για τον εαυτό του.-
Ναι αγαπητέ νικο γινεται το toyota να ειναι ακριβό γιατι σε βαθος χρονου παλι θα εχει κρατήσει την αξια παραπάνω απο το vw και είναι και ποιο αξιόπιστο και μετα μεσο ορο που κραταμε τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα οποτε toyota η bmw mercedes γιατι μονο αυτες οι μαρκες φανηκαν αξιοπιστες στην ελλλαδα και κρατανε καλη μεταπωλιτικη αξια
Αγαπητή λουκια επειδη εισαι λογικα μεγαλύτερη δεν σε κανει αυτόματα και γνωστη τον πάντων ωραια και οι αγώνες δεν κανουν της πωλησεις τελικα. Αγωνιστική αιγλη ειναι μονο για τα media και για την ιστορία για τιποτα αλλο οι πωλησεις δείχνουν την τελευταία πενταετια πως πανω απο 20 εκατομμύρια ειναι ιαπωνικα (10 μυρια Toyota 4 nissan 3honda και τα υπόλοιπα ολες οι αλλες) οτι και να λετε ειναι απλα λογια χωρις επειχηρηματα. Και να φιλοσοφο περι ανεμων και υδατων μπορω να το κανω και αυτο αγαπητή λουκια παρα το νεαρο της ηλικίας μου. Και αμα θυγεστε αγαπητή δειξτε μου τι λαθος εκανα η που σας εθιξα.και δεν ειπα οτι ειστε αριστερη μονη σας το ειπατε εγω απλώς παράδειγμα εφερα
Αγαπητέ συνομιλητή Nikosbuffon, 'ΓΗΡΑΣΚΩ ΑΕΙ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΣ'...
Και ΝΑΙ παραδέχομαι, ότι ΕΙΜΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΗ, όχι επαγγελματίας, σαν το συριζα, το κκε, κ.τ.λ.
Σε παρόμοια θέματα και χρόνια παλιότερα έχω αναλύσει με επιχειρήματα, αυτοκινητιστική ιστορία, κ.τ.λ. γράφοντας πάρα πολλά... κάποιες φορές, κ.τ.λ. κουράζουν, κ.τ.λ. όπως και το αν κρίνω προσωπικά το να γράψω τόσα πολλά...
Μπορεί να μην με έχεις διαβάσει εδώ... αυτό δεν σημαίνει ότι στον καθένα και κάθεμια θα κάθομαι να γράφω όποτε εκείνοι το επιθυμούν, κ.τ.λ. ή να αποδεικνύω πράγματα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ, κ.τ.λ. για εμένα προσωπικά...
Το timing είναι προσωπικό θέμα του κάθε ανθρώπου.-
...δεν μιλάω για συγκεκριμένη εθνικότητα και μάρκα οχήματος, μα για τους αγώνες, επί του συνόλου... αν παρακολουθείς δηλώσεις στελεχών ιαπωνέζων κατασκευαστών, θα διαπιστώσεις ότι αυτό το οποίο γράφω εδώ προσωπικά το παραδέχονται σε επίπεδο αγώνων... που οδηγεί σε άλλα πολύπλευρά πράγματα... τα οποία εν καιρό σε παρόμοια, κ.τ.λ. θέματα να ξανααναλύσω...
Αυτά τα ολίγα αγαπητέ ΣΥΝΤΡΟΦΕ και ας μην είσαι κομμουνιστής, φασίστας, κ.τ.λ. άλλωστε πάνω από όλα είναι η αγάπη και η ανθρωπιά...
Κακά τα ψέματα και το ξέρουν, κ.τ.λ. και οι ίδιοι οι Ιάπωνες... ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΑΙΓΛΗ ΑΛΛΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ.-
Βέβαια δεν τους βοηθάει και η ιδιοσυγκρασία τους, κ.τ.λ. να βοηθηθούν από άλλους... μέσα στην χώρα τους...
Για να πάρεις τα σκήπτρα ωφείλεις κ.τ.λ. να ΕΙΣΑΙ ΣΤΑ ΠΕΔΙΑ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ=ΑΓΩΝΕΣ... , ΟΧΙ ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΠΟΛΤΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ=ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ.-
Άνθρωπος και μηχανές να γίνονται ένα είτε στα χώματα, είτε στην άσφαλτο, είτε άλλου...
Έχουν πάρα πολύ δρόμο να το πετύχουν...
Οι γιαπωνεζοι ποτε δεν ειχαν πτωση δεν εχασαν τον δρομο τους ουτε ειχαν πισωγυρισματα. Απλα εριξαν το ενδιαφερον τους σε κατηγοριες που εχουν σημερα τα ηνια...υβριδικα υδρογονου ηλεκτροκινητα...και πετυχαν τεραστια εξελιξη στην πολυτελη κατηγορια αναδεικνυοντας τα lexus infiniti σε διεθνη brand και αυτο της acura σε μια απο της κορυφαιες θεσεις στην αμερικη και κινα...ενω εξακολουθουν με διαφορα να ειναι η βασιλιαδες στα kei cars οπως και στην ποιοτητα αξιοπιστια ασφαλεια και τεχνολογια των αυτοκινητων τους. Οτι εδω στην ελλαδα οπως και στο συνολο της ευρωπης εχουμε κανει θεους τους γερμανους που ειναι μια απλη φουσκα διαφημιστικη που χωρις την βοηθεια των παρατρεχαμενων θα ηταν μετριοτητες αποδεικνυει το επιπεδο αγνοιας που εχουμε μη γνωριζοντας την πραγματικη πορεια των γεγονοτων....οποιος τα παρακολουθει γνωριζει πως ειναι η αληθεια και δεν ζει σε ονειρο!
Ο καθενας βλέπει αυτο που θέλει αγαπητε tuttimulti και λουκια αλλος βλέπει ιταλικα αλλος γαλλικα αλλος γερμανικα και αλλος ιαπωνικα. Και αγωνιστικη αιγλη εχουν και σπορ αυτοκίνητα ξερουν να βγαζουν.Και αγαπητοι συνομιλητές οταν θέλετε να πειτε οτιδήποτε τεκμηριωστε το οχι απλα λογια.μην κάνετε σαν τον κουμουνιστη που δεν ξέρει τι εστι κομμουνισμός.
Πειραιώτη , η αλήθεια είναι πως οι Ιάπνωες κατασκευάζουν υπέροχα φωτοβολταϊκά πάρκα με ρόδες. Οτιδήποτε πέρα από αυτό δεν τους ενδιαφέρει πλέον. Αν εσύ θαυμάζεις το Χ Ιαπωνικό σεντάν έναντι μιας Gulia τότε καλά κάνεις αλλά σταμάτα να μας το παρουσιάζεις και σαν καθολική αλήθεια.
Οι ιαπωνικές εταιρείες είναι καλές στα μικρά αμαξακια πόλης που ούτε άνεση θες τόσο ούτε τεχνολογία. Premium δεν μπορούν να φτιάξουν καλά. Ο ιδανικος συνδυασμος ειναι αμαξάκι ιαπωνικο για τη πόλη και γερμανικό για ταξίδια με άνεση ασφάλεια και αξιοπιστία.
Θα συμφωνήσω με τον Πειραιώτη 100% γιατι ετσι ειναι τα πράγματα ακριβώς. Μη κοιτάμε μόνο τη ψωροκωσταινα! Η απορία μου ειναι η εξής. Γιατι το συγκεκριμένο θέμα http://www.zougla.gr/automoto/article/evropeko-bonus-sta-iaponika-aftokinita πέρασε ‘απαρατήρητο’ απο το autotriti;;;;;
Να σας πω και εγώ την εμπειρία μου. Τα 2 εταιρικά VW Passat 1.4 150hp ACT Highline (τιμή καταλόγου 2017 27,000) και Toyota Corolla 1.6 Valvematic 132hp Lounge (τιμή καταλόγου 2017 26,000). Οι διαφορές ως προς εξοπλισμό και αίσθηση ποιότητας καθαρά νικάει το VW που νιώθεις premium. Επιδόσεις δεν σχολιάζω καν η διαφορά είναι τεράστια και εμφανής υπέρ VW. Ταξίδι Ελλάδα-Ρουμανία κατανάλωση VW 7.5 lt/100km Toyota 10.3 lt/100km. Ποιο ξεκούραστο το VW και μετά από ένα απότομο φρενάρισμα στην Εγνατία με την Corolla που άλλαξε 2 λωρίδες μόνη της μπορώ να υποθέσω και πιο ασφαλές. Εάν δεν αλλάξει η τιμολογιακή πολιτική των Ιαπωνικών πολύ προς τα κάτω δεν είμαι έτοιμος για γιαπωνέζικο αυτοκίνητό.
Αγαπητέ Nikosbuffon ελπίζω να μην ποινικοποιείται τελικά και η ηλικία κάποιου, διότι ζούμε στην Ελλάδα με ότι συνεπάγεται αυτό... διότι εσείς ξεκινήσατε τα περί ηλικίας... Σας έγραψα στην τελευταία μου απάντηση και ίσως, κ.τ.λ. δεν την αντιλαμβάνεστε... το γνώστη των πάντων σας το επιστρέφω, διότι δεν το έπαιξα γνώστης των πάντων, κ.τ.λ. Το αν εσείς δεν αντιλαμβάνεστε, κ.τ.λ. είναι δικό σας θέμα.- Η αγωνιστική αίγλη είναι τα πάντα όλα... και επειδή εσείς πρώτος μιλήσατε για ηλικίες σας λέω ότι ρωτήστε πάρα πολλούς γνώστες του όλου θέματος, δηλαδή περί αγώνων για να σας μιλήσουν για του λόγου το αληθές ή το ψευδές.- Επίσης αν διαβάζετε τύπο γενικά όπως και εδώ σε ένα άρθρο περί πωλήσεων, αγώνων, γενικά... κάποιο στέλεχος της toyota-lexus το παραδέχτηκε αυτό που σας γράφω... μάλλον δεν το διαβάσετε ούτε εδώ στο autotriti.- Ελπίζω να μην πείτε και για αυτό το στέλεχος της toyota ότι είναι ηλικιακά μεγάλος και γνώστης των πάντων και ότι οι αγώνες που φέρουν την αίγλη είναι μόνο για τα media και την ιστορία όπως λέτε.- Και τόσοι άλλοι ασχέτως εθνικότητας που το παραδέχονται και αυτοί όλοι γνώστες των πάντων πρέπει να είναι σύμφωνα με τα λεγόμενα σας... ίσως ωφείλουν να σας συμβουλευτούν ως εξωτερικό συνεργάτη, τεχνικό σύμβουλο, κ.τ.λ. Μήπως θα πρέπει και να καταργήσουμε τους αγώνες επειδή δεν φέρουν πωλήσεις, κ.τ.λ.; Μήπως κάτι άλλο; Να σας ακούσω ποιό είναι το σχέδιο σας πάνω στο θέμα. Ίσως να αλλάξαν τα ήθη και τα έθιμα εν έτη 2017 και να μην το πήρα χαμπάρι... ότι πλεον δεν μετράνε οι αγώνες όμως οι πωλήσεις. Και τι λένε οι πωλήσεις όποιος κάνει τις περισσότερες είναι και καλός, κ.τ.λ. ολοκληρωμένος τελικά;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Δηλαδή όσοι δεν έχουν πάρα πολλές πωλήσεις αυτόματα δεν είναι και καλοί, κ.τ.λ.;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Τα δικά σας τελικά επιχειρήματα ποιά είναι; Ότι οι αγώνες είναι για τα media και την ιστορία μόνο;;;;;;;;;;;;;;;;; Όσοι δεν δέχονται την γνώμη σας τελικά τι γίνεται;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Ευτυχώς και οι του χώρου δεν ασπάζονται τα επιχειρήματα και την γνώμη σας... ΖΕΙ, κ.τ.λ. και η δική μας σχολή των αγώνων σε οποιαδήποτε μορφή τους... μετά από κάποια χρόνια το τι θα γίνει θα το δούμε... Μπορείτε να φιλοσοφήσετε περί ανέμων και υδάτων, δεν σας το απαγόρεψα ούτε εγώ προσωπικά, ούτε κάποιος από εδώ.- Αν λέτε για εμένα προσωπικά ότι φιλοσοφώ και λέω περί ανέμων και υδάτων, σας το επιστρέφω και αυτό, διότι για να έχετε τέτοιες γνώμες μάλλον δεν είστε και τόσο πολύ γνώστης του χώρου των οχημάτων και των αγώνων.- Το αν αλλάξει η όλη φιλοσοφία τα επόμενα χρόνια και καταργηθούν οι αγώνες και ενδιαφέρουν μόνο οι πωλήσεις οχημάτων, να το δούμε και αυτό... Δεν θίγομαι, σας απαντάω σε ότι μου λέτε... ελπίζω να μην ποινικοποιηθεί και αυτό... Δεν σας είπα ότι μου είπατε ότι είμαι αριστερή, και βέβαια μόνη μου το είπα, όμως αναφέρατε ως παράδειγμα-επιχείρημα αόριστα κομμουνιστή που δεν ξέρει γιατί είναι κομμουνιστής. Ε δεν είμαστε όλοι το οτιδήποτε δίχως να γνωρίζουμε γιατί είμαστε, ούτε πουλάμε όλοι τρέλλα, κ.τ.λ. Καθείς ξέρει για τον εαυτό του.-
Ναι αγαπητέ νικο γινεται το toyota να ειναι ακριβό γιατι σε βαθος χρονου παλι θα εχει κρατήσει την αξια παραπάνω απο το vw και είναι και ποιο αξιόπιστο και μετα μεσο ορο που κραταμε τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα οποτε toyota η bmw mercedes γιατι μονο αυτες οι μαρκες φανηκαν αξιοπιστες στην ελλλαδα και κρατανε καλη μεταπωλιτικη αξια
Αγαπητή λουκια επειδη εισαι λογικα μεγαλύτερη δεν σε κανει αυτόματα και γνωστη τον πάντων ωραια και οι αγώνες δεν κανουν της πωλησεις τελικα. Αγωνιστική αιγλη ειναι μονο για τα media και για την ιστορία για τιποτα αλλο οι πωλησεις δείχνουν την τελευταία πενταετια πως πανω απο 20 εκατομμύρια ειναι ιαπωνικα (10 μυρια Toyota 4 nissan 3honda και τα υπόλοιπα ολες οι αλλες) οτι και να λετε ειναι απλα λογια χωρις επειχηρηματα. Και να φιλοσοφο περι ανεμων και υδατων μπορω να το κανω και αυτο αγαπητή λουκια παρα το νεαρο της ηλικίας μου. Και αμα θυγεστε αγαπητή δειξτε μου τι λαθος εκανα η που σας εθιξα.και δεν ειπα οτι ειστε αριστερη μονη σας το ειπατε εγω απλώς παράδειγμα εφερα
Αγαπητέ συνομιλητή Nikosbuffon, 'ΓΗΡΑΣΚΩ ΑΕΙ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΣ'... Και ΝΑΙ παραδέχομαι, ότι ΕΙΜΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΗ, όχι επαγγελματίας, σαν το συριζα, το κκε, κ.τ.λ. Σε παρόμοια θέματα και χρόνια παλιότερα έχω αναλύσει με επιχειρήματα, αυτοκινητιστική ιστορία, κ.τ.λ. γράφοντας πάρα πολλά... κάποιες φορές, κ.τ.λ. κουράζουν, κ.τ.λ. όπως και το αν κρίνω προσωπικά το να γράψω τόσα πολλά... Μπορεί να μην με έχεις διαβάσει εδώ... αυτό δεν σημαίνει ότι στον καθένα και κάθεμια θα κάθομαι να γράφω όποτε εκείνοι το επιθυμούν, κ.τ.λ. ή να αποδεικνύω πράγματα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ, κ.τ.λ. για εμένα προσωπικά... Το timing είναι προσωπικό θέμα του κάθε ανθρώπου.- ...δεν μιλάω για συγκεκριμένη εθνικότητα και μάρκα οχήματος, μα για τους αγώνες, επί του συνόλου... αν παρακολουθείς δηλώσεις στελεχών ιαπωνέζων κατασκευαστών, θα διαπιστώσεις ότι αυτό το οποίο γράφω εδώ προσωπικά το παραδέχονται σε επίπεδο αγώνων... που οδηγεί σε άλλα πολύπλευρά πράγματα... τα οποία εν καιρό σε παρόμοια, κ.τ.λ. θέματα να ξανααναλύσω... Αυτά τα ολίγα αγαπητέ ΣΥΝΤΡΟΦΕ και ας μην είσαι κομμουνιστής, φασίστας, κ.τ.λ. άλλωστε πάνω από όλα είναι η αγάπη και η ανθρωπιά...
Κακά τα ψέματα και το ξέρουν, κ.τ.λ. και οι ίδιοι οι Ιάπωνες... ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΑΙΓΛΗ ΑΛΛΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ.- Βέβαια δεν τους βοηθάει και η ιδιοσυγκρασία τους, κ.τ.λ. να βοηθηθούν από άλλους... μέσα στην χώρα τους... Για να πάρεις τα σκήπτρα ωφείλεις κ.τ.λ. να ΕΙΣΑΙ ΣΤΑ ΠΕΔΙΑ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ=ΑΓΩΝΕΣ... , ΟΧΙ ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΠΟΛΤΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ=ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ.- Άνθρωπος και μηχανές να γίνονται ένα είτε στα χώματα, είτε στην άσφαλτο, είτε άλλου... Έχουν πάρα πολύ δρόμο να το πετύχουν...