Εσύ τι παραξενιές έχεις που επηρεάζουν την επιλογή σου;
Διαλέγεις αυτοκίνητο με τα χούγια σου;
5.513 Επισκέψεις στο άρθρο (28/2/2019)
Σε τι παραξενιές περιμένεις να ανταποκριθεί το αυτοκίνητο σου; Τι είναι αυτό που θα σε κάνει να φεύγεις από την αντιπροσωπία για να πας να δεις άλλο αμάξι;
autotriti team
Όλοι έχουμε τις συνήθειες μας, καλές ή κακές. Τις παραξενιές μας, που μας κάνει να έχουμε απαιτήσεις και να περιμένουμε το αυτοκίνητό μας να ανταπεξέλθει. Εσείς τι χούγια έχετε και τι περιμένετε από ένα αυτοκίνητο;
Τι κάνεις την πρώτη φορά που μπαίνεις σε ένα αυτοκίνητο που σκέφτεσαι να αγοράσεις; Θα φτιάξεις το κάθισμα, θα ρυθμίσεις το τιμόνι, θα ακουμπήσεις τον λεβιέ των ταχυτήτων. Μέχρι εδώ καλά. Μετά;
Βλέπεις στην οδήγηση έχουμε αποκτήσει ο καθένας μερικές συνήθειες που μας κάνουν να βλέπουμε πέρα από αυτά που προσφέρει ένα αυτοκίνητο «στα χαρτιά». Μπορεί λοιπόν να λέει ότι έχει 11 ποτηροθήκες, όμως για κάποιους η ποτηροθήκη πίσω από το χειρόφρενο είναι άχρηστη, και ακόμη και αν το αυτοκίνητο είναι άριστο, το γεγονός ότι δεν μπορούν να βάλουν το ποτήρι του καφέ τους μπροστά από το λεβιέ, είτε σε θέση στην κονσόλα, είτε κάτω από τον αεραγωγό του κλιματισμού, είναι αποτυχία.
Παραξενιές δημιουργεί επίσης και το ύψος του μπράτσου ανάμεσα στα καθίσματα. Δηλαδή το πόσο ψηλό ή χαμηλό είναι. Για κάποιους ένα χαμηλό μπράτσο είναι ξενέρωμα, ενώ άλλοι έχουν πρόβλημα με το πόσο εμπρός ή πίσω είναι.
Ακόμη χειρότερό γίνεται το «κόλλημα» με το πόσο φαρδύ είναι το περβάζι του παραθύρου για να ακουμπάς τον αγκώνα. Αν είναι πολύ λεπτό, ο αγκώνας πέφτει, αν είναι πολύ ψηλό, δεν φτάνεις. Αν δεν είναι αρκετά πλατύ, ο αγκώνας πονάει, και έτσι μεταξύ ύψους, φάρδους και μεγέθους, αν δεν κάτσει ο αγκώνας καλά, έχεις βγει από το αμάξι και την αντιπροσωπία και έχεις πάει σε άλλη μάρκα. Έτσι, γιατί δεν βολεύτηκε ο αγκώνας σου.
Παραξενιές έχουμε και στο πόδι. Ειδικά αν ο χώρος δίπλα από το συμπλέκτη για το αριστερό πόδι δεν είναι αρκετός ή βαθύς. Όταν δεν πατάς τον συμπλέκτη, αν το πόδι σου είναι σε περίεργη θέση τότε πιάνεται. Και ξανά, αν δεν βολεύεται το πόδι, φεύγεις.
Από τις θέσεις των διακοπτών των παραθύρων, τη θέση του διακόπτη των αλάρμ, τον διακόπτη των φώτων στο λεβιέ ή σε διακόπτη στο ταμπλό, και το πως δουλεύουν οι «κεραυνοί» στα φώτα, και πως ανάβουν οι προβολείς, η λίστα με τα «χούγια» πάει μακριά. Το πεντάλ του γκαζιού είναι ακόμη ένα χούι. Κρέμεται από πάνω ή έχει άρθρωση στο δάπεδο; Είναι το φρένο αρκετά πλατύ και τελικά είναι ο συμπλέκτης ελαφρύς και απομονώνει σχετικά χαμηλά ή πρέπει να σηκώσεις όλο το αριστερό πόδι για να ξεκινήσεις.
Μικρές, απλές λεπτομέρειες που δεν έχουν καμία σχέση με το αυτοκίνητο, τα τεχνικά του, πόσο καλό είναι, αλλά μετράνε, συχνά περισσότερο από τα άλλα, γιατί έχουν να κάνουν με τις παραξενιές μας, με το πως έχουμε συνηθίσει, και το τι χούγια έχουμε στο αυτοκίνητο.
Εσείς τι παραξενιές έχετε; Τι περιμένετε να βρείτε που να σας βολεύει για να συμπαθήσετε ένα αυτοκίνητο; Και τι είναι αυτό που παρότι ένα μοντέλο μπορεί να σας αρέσει, θα το αφήσετε και θα φύγετε να δεν ανταποκρίνεται στις παραξενιές σας; Τι λέτε;
Βασική προϋπόθεση για μένα είναι η άνεση. Κι όταν είσαι 1.90 ύψος και 140 κιλά βάρος, όσο να'ναι έχεις ένα θεματάκι στο να βρεις ένα αμάξι με την κατάλληλη διαρρύθμιση ώστε να μπορείς να χρησιμοποιήσεις και τα τέσσερα μέλη σου απροβλημάτιστα....
Μπορεί να ακούγεται τραβηγμένο, όμως η τεχνολογία των καθισμάτων είναι υψηλής σημασίας, κυρίως για τον οδηγό! Δύσκολο να απαιτούμε την υπερυψηλή τεχνολογία των καθισμάτων, πχ, της Mercedes S-Class, όμως τα μειονεκτήματα των καθισμάτων, όπως κακή πλευρική στήριξη, άνεση, τζιβάρισμα κλπ επιδρούν αποφασιστικά στην οδηγική διάθεση του οδηγού, μιας και είναι το μόνο σημείο επαφής του με το αμάξωμα
Μου κάνει εντύπωση ότι το κάθισμα του οδηγού δεν διαφοροποιείται ουσιαστικά από του συνοδηγού, και δεν αναφέρομαι σε μερικές πρόσθετες ρυθμίσεις, αλλά σε καλύτερη σχεδίαση, υλικά, πλευρική στήριξη κλπ. Είναι ένας τομέας όπου θα μπορούσε να εξοικονομηθούν χρήματα (από το κάθισμα του συνοδηγού) για να βελτιώσουν το κάθισμα του οδηγού, που εξ' ορισμού χρησιμοποιείται πολύ περισσότερο και ο κάτοχός του έχει μεγαλύτερες απαιτήσεις απ' αυτό.
Βασική προϋπόθεση για μένα είναι η άνεση. Κι όταν είσαι 1.90 ύψος και 140 κιλά βάρος, όσο να'ναι έχεις ένα θεματάκι στο να βρεις ένα αμάξι με την κατάλληλη διαρρύθμιση ώστε να μπορείς να χρησιμοποιήσεις και τα τέσσερα μέλη σου απροβλημάτιστα....
Μπορεί να ακούγεται τραβηγμένο, όμως η τεχνολογία των καθισμάτων είναι υψηλής σημασίας, κυρίως για τον οδηγό! Δύσκολο να απαιτούμε την υπερυψηλή τεχνολογία των καθισμάτων, πχ, της Mercedes S-Class, όμως τα μειονεκτήματα των καθισμάτων, όπως κακή πλευρική στήριξη, άνεση, τζιβάρισμα κλπ επιδρούν αποφασιστικά στην οδηγική διάθεση του οδηγού, μιας και είναι το μόνο σημείο επαφής του με το αμάξωμα
...προσωπικά έχω πάρα πολλές στο θέμα όχημα και οδήγηση... που ότι δεν μου κάνει το μετατρέπω και τέλος.-
Μου κάνει εντύπωση ότι το κάθισμα του οδηγού δεν διαφοροποιείται ουσιαστικά από του συνοδηγού, και δεν αναφέρομαι σε μερικές πρόσθετες ρυθμίσεις, αλλά σε καλύτερη σχεδίαση, υλικά, πλευρική στήριξη κλπ. Είναι ένας τομέας όπου θα μπορούσε να εξοικονομηθούν χρήματα (από το κάθισμα του συνοδηγού) για να βελτιώσουν το κάθισμα του οδηγού, που εξ' ορισμού χρησιμοποιείται πολύ περισσότερο και ο κάτοχός του έχει μεγαλύτερες απαιτήσεις απ' αυτό.