• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το Οpel Insignia Country Tourer είναι υπερυψωμένη έκδοση του στέισον βάγκον Opel Insignia (Sports Tourer) με ψιλο-crossover εμφάνιση.

Το Οpel Insignia Country Tourer συνδυάζει την κομψότητα ενός καλοσχεδιασμένου station wagon με το δυναμισμό ενός crossover.

Κομψό και αρκετά ποιοτικό είναι το εσωτερικό, όπως σε κάθε άλλο Opel, άλλωστε.

Η τονισμένη απόσταση από το έδαφος και οι αυξημένες διαδρομές της ανάρτησης σε συνδυασμό με την «έξυπνη» τετρακίνηση δίνουν στο Insignia Country Tourer την ικανότητα για light εκτός δρόμου περιηγήσεις.

Δοκιμή: Opel Insignia Country Tourer 2,0 CDTI 4X4

Διαβάστηκε από 20761 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/10/2014

To Οpen Insignia Country Tourer συνδυάζει στοιχεία από τα πρακτικά μεσαία στέισον με την τετρακίνηση και κάποιες ικανότητες από τα crossover σε ένα πακέτο για «ανήσυχους» οικογενειάρχες.

 
Στα γρήγορα: 
• Κοστίζει 35.7 00 ευρώ
• Είναι 2,0 λτ. turbodiesel με 163 PS
• Καίει 6,4 λτ./100 χλμ.
• Πληρώνει 380,25 ευρώ τέλη

Εμφάνιση, Χώροι-Πρακτικότητα, Crossover χαρακτήρας, Τετρακίνηση
Τιμή, θόρυβος και κραδασμοί κινητήρα, Aίσθηση τιμονιού

Το Οpel Insignia Country Tourer είναι υπερυψωμένη έκδοση του στέισον βάγκον Opel Insignia (Sports Tourer) με ψιλο-crossover εμφάνιση γεννημένη για να αντιμετωπίσει μοντέλα, όπως τα Audi A4 Allroad, VW Passat 
Alltrack και Skoda Octavia Scout.

Απευθύνεται σε οικογενειάρχες, αλλά και χομπίστες, που δεν είναι οπαδοί του… καναπέ, αλλά αρέσκονται στο κυνήγι της light περιπέτειας. Ειδικά στην τετρακίνητη έκδοση, που δοκιμάσαμε με τον 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα…

Εντυπωσιακό
Η καλλίγραμμη και αεροδυναμική σιλουέτα του ανανεωμένου στέισον Οpel Insignia διαθέτει αυξημένη απόσταση από το έδαφος (+20 χλστ.), αλλά κυρίως χαρακτηριστικές «ποδιές» στους δύο προφυλακτήρες και πλαστικά προστατευτικά στο πλάι και στους θόλους των τροχών. Σε συνδυασμό με το μεγάλο μήκος των σχεδόν 5 μέτρων και τους μεγάλους τροχούς δημιουργείται ένα εντυπωσιακό και αρκετά αθλητικό στην όψη σύνολο, που δεν περνά απαρατήρητο. Αλίμονο άλλωστε… Από την άλλη όμως η τιμή του αυτοκινήτου είναι αρκετά υψηλή. Με 35.700 ευρώ (38.500 ευρώ χωρίς απόσυρση) έχει όλα τα φορολογικά βάρη που συνεπάγεται ο 2λιτρος κινητήρας, αλλά ταυτόχρονα μπαίνει και σε χωράφια των κλασικών SUV μοντέλων, από τα οποία όμως είναι αρκετά πιο γοητευτικό και, σε πολλές περιπτώσεις, πιο πρακτικό.

 

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα