USB-Α και USB-C και τώρα ασύρματη φόρτιση! Μήπως καλύτερα στα αυτοκίνητα να μην έχουν τίποτα παρά την κλασική υποδοχή του αναπτήρα;
autotriti team
Υπάρχει η σχολή που λέει «Δε με νοιάζει. Ούτε πόσες θύρες USB έχει, ούτε αν είναι τύπου Α ή τύπου C, και σίγουρα δε με νοιάζει αν έχει ασύρματη φόρτιση. Δεν θέλω τίποτε, αφού ό,τι και να βάλουν, εγώ πάλι τον δικό μου φορτιστή στο σπίτι θα χρησιμοποιώ». Από την άλλη υπάρχουν και εκείνοι που δεν κάνουν στιγμή χωρίς να φορτίσουν το smartphone τους ή κάποια άλλη συσκευή μέσα στο αυτοκίνητο.
Προσπαθούν οι κατασκευαστές να μείνουν εντός της πραγματικότητας που χαράζει η ψηφιακή εποχή και η κινητή τηλεφωνία. Επιτέλους, από τη μία, αλλά από την άλλη είναι τελείως άσκοπο. Δεν γίνεται ένα προϊόν με κύκλο ζωής τα 6 χρόνια, όπως το αυτοκίνητο, να παραμείνει σύγχρονο με ένα άλλο που έχει κύκλο μόλις 18 μήνες. Που σημαίνει πως ότι αγοράζεις σήμερα σε ένα αυτοκίνητο για να χρησιμοποιήσεις το κινητό σου τηλέφωνο, είναι ήδη ξεπερασμένο, ή θα ξεπεραστεί σε μερικούς μήνες.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Πάρε για παράδειγμα τις θύρες USB στα αυτοκίνητα. Όποιος ξέρει δύο πράγματα για το πως φορτίζουν τα κινητά, γνωρίζει πως φορτιστής από φορτιστή διαφέρει. Και διαφέρει στο πιο σημαντικό: στην ταχύτητα φόρτισης. Έρχεται το νέο μοντέλο και βάζει από μία θύρα USB για κάθε θέση. Καλοσύνη τους, αλλά είναι άχρηστη. Γιατί αυτές οι θύρες παρέχουν τη βασική, ελάχιστη, φόρτιση, που σημαίνει πως φορτίζουν αργά.
Στο αυτοκίνητο μπαίνω, βγαίνω, θέλω σε μισή ώρα το πολύ που περνάω μέσα, να μου φορτίσει το κινητό τουλάχιστον 20%, αν όχι παραπάνω. Οι θύρες αυτές δεν τα καταφέρνουν. Ειδικά σήμερα, που στα κινητά γίνεται μάχη για την ταχύτητα φόρτισης, και η κάθε μάρκα έχει το δικό της φορτιστή για να σου δώσει μέχρι και 80% σε 15 λεπτά, είναι αδιανόητο στο αυτοκίνητο να φορτίζεις με ρυθμό χελώνας. Που σημαίνει πως όλες αυτές οι θύρες απλά θα μείνουν άχρηστες, αφού πολύ απλά θα χρησιμοποιήσεις δικό σου φορτιστή.
Και όταν αλλάξεις κινητό, που θα έχει άλλη, νεότερη τεχνολογία φόρτισης που θα θέλει το δικό της φορτιστή για να πετύχει την ταχύτητα που επιθυμείς, θα αλλάξεις φορτιστή και τέλος. Γιατί το αυτοκίνητό σου θα έχει ακόμη αυτές τις πολλές θύρες που δεν κάνουν πλέον για τίποτε.
Βάλε τώρα και την ασύρματη φόρτιση. Αστείο πράγμα. Ταχύτητα χελώνας, πιάνει όλο το χώρο της κονσόλας, και το τηλέφωνο «χορεύειW σε κάθε στροφή ακόμα και αν έχει αντιολισθητικό υλικό στην βάση, ενώ για να το δεις πρέπει να κοιτάξεις κάτω. Αδύνατο & όχι πολύ χρησιμο. Ασε που το κινητό ζεσταίνεται!
Και το πιο περίεργο, καμία μάρκα, ίσως εκτός από την Dacia, δεν έχει μια βάση ώστε να βάλεις το κινητό εκεί που το θες, στο οπτικό σου πεδίο, κοντά στην πρίζα των 12V με τον δικό σου φορτιστή, όπως θες.
Ποιός θέλει τόσες άχρηστες θύρες USB; Ποιός τις χρησιμοποιεί; Και ποιός θέλει να πληρώνει κάτι που σε 18 μήνες το πολύ θα είναι ξεπερασμένο; Βγάλτε τα USB και δώσε μου πρίζες 12V. Καλύτερα. Ή μήπως όχι;