Πάνε με τα 1.000!

Πάνε με τα 1.000!

3.883 Επισκέψεις στο άρθρο (17/7/2015)

Το downsizing έχει περάσει για τα καλά και στα μικρομεσαία, με τους κατασκευαστές να φτιάχνουν αποδοτικούς κινητήρες 1.000 κ.εκ., οι οποίοι προσφέρουν επιδόσεις και λογική κατανάλωση καυσίμου.

Το Ford Focus εδώ και καιρό προσφέρεται με 1.000αρη κινητήρα απόδοσης 100 και 125 ίππων. Πλέον όμως τόσο το Opel Astra, όσο και το VW Golf θα εξοπλίζονται με χιλιάρια μοτέρ.Σε αυτή τη τάση, το Focus έδειξε το δρόμο μιας και ήταν το πρώτο μοντέλο εκ των τριών που τοποθέτησε 1.000αρι κινητήρα βενζίνης κάτω από το καπό του. 
Το Opel Astra εξοπλίζεται με έναν 3κύλινδρο 1.000άρη turbo βενζινοκινητήρα και είναι ο ίδιος που «φοράει» και το Opel Corsa, με ισχύ την ισχύ του όμως στο Astra να είναι ελαφρώς περιορισμένη, αγγίζοντας τα 105 άλογα, έναντι των 115 που αποδίδει στο Corsa.
Στην περίπτωση του Golf έχουμε ένα 3κύλινδρο turbo μηχανικό σύνολο με 115 ίππους, ενώ η ροπή αγγίζει το εντυπωσιακό νούμερο των 200 Nm. Καλές είναι και οι επιδόσεις μιας και το 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 9,7 δλ. με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 204 χλμ/ώρα.Πέρα όμως από τους 1.000αρηδες κινητήρες τα τρία δημοφιλή μικρομεσαία διαθέτουν και νέα χαρακτηριστικά και σε άλλους τομείς. Στο Ford Focus, έχει τοποθετηθεί το νέο infotainment, όπου μέσω της κεντρικής οθόνης ελέγχονται διαφορετικοί παράμετροι του αυτοκινήτου, όπως το κλιματιστικό, το ηχοσύστημα, ακόμα και το σύστημα πλοήγησης.
Το Opel Astra από την άλλη έχασε μερικά κιλάκια συγκριτικά με τον προκάτοχό του κι αυτό γιατί βασίζεται σε μια νέα ελαφρύτερη πλατφόρμα. Σύμφωνα με την Opel, το νέο πάτωμα είναι 50 κιλά ελαφρύτερο και παράλληλα, άλλα 77 κιλά έχουν κερδηθεί από το αμάξωμα. 
Συνολικά και ανάλογα με την έκδοση, το νέο Astra είναι ελαφρύτερο έως και κατά 200 κιλά σε σχέση με πριν, με άμεσα οφέλη σε κατανάλωση, απόδοση-επιδόσεις, αλλά και οδικά χαρακτηριστικά.
Η VW έχοντας την πολύ καλή πλατφόρμα MQB, έριξαν το μεγαλύτερο βάρος της εξέλιξής τους στο τομέα της αεροδυναμικής. Ανέκαθεν οι BlueMotion εκδόσεις της VW διακρίνονταν για την προσεγμένη αεροδυναμική τους. 
Αυτή η οποία ακολουθείται και στην περίπτωση του VW Golf 1,0 TSI το οποίο διαθέτει έναν εξαιρετικό αεροδυναμικό συντελεστή της τάξεως του cd: 0,28, με γρίλιες που ανοιγοκλείνουν μειώνοντας την αεροδυναμική αντίσταση, αλλά και ένα spoiler στο πίσω μέρος του VW Golf που ενισχύει την αεροδυναμική του.Εσείς τι γνώμη έχετε για τα 1.000αρια; Ποιο θα επιλέγατε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

CENNTRO ME EPIDOTHSH
Test Center