• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πέθανε η «κούρσα» ή πέθανε μόνο η φθηνή «κούρσα»;

Διαβάστηκε από 5347 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/8/2019
 

Που πήγαν τα προσιτά μοντέλα που «αγαπήσαμε» όπως το Almera, το Accent και το Lancer; Σκότωσαν τα crossover και την κούρσα ή αυτοκίνητα όπως η A-Class sedan έχουν νόημα σήμερα;

Μια κατηγορία (ακόμα) που επλήγη ιδιαίτερα από την σύσταση των μικρομεσαίων crossover, είναι αυτή των σεντάν μοντέλων της μικρομεσαίας κατηγορίας. Παλιότερα τα πράγματα ήταν πιο ξεκάθαρα βλέπετε. Ήθελες χώρους μεγαλύτερους από μικρό; Έπαιρνες το σεντάν αυτού. Ήθελες ακόμα μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ από τα μικρομεσαία; Έπαιρνες την σεντάν έκδοσή τους…

Σήμερα η κάλυψη στις παραπάνω ανάγκες του καταναλωτή, βρίσκεται στην κατηγορία των crossover. Και πάλι σε αυτά βρίσκει ο αγοραστής τους χώρους που επιθυμεί και είναι σαφώς πιο όμορφα, πιο πρακτικά και καλύτερα στο δρόμο.  Τι κάνεις όμως αν θες την κούρσα σου σήμερα;
 

Πριν 10 χρόνια έβγαινες μια βόλτα και συναντούσες παντού Accent, Cordoba και Almera μαζί με μερικά Cruze, πιο παλιά τα Shuma της Kia και πάντα για τους πιο ισχυρούς οικονομικά έπαιζαν τα δημοφιλή Astra, Focus, Corolla στις σεντάν εκδόσεις τους.

Τη «φθηνή» κούρσα σήμερα την προσφέρει μόνο η Fiat με το Tipo, η Citroen (C-Elysse από 13.090 ευρώ) και η Peugeot (301 από 13.150 ευρώ), ενώ έχουν εκλείψει τα mainstream μοντέλα σε σεντάν εκδόσεις.

Μόνο η Toyota επανήλθε με την Corolla στα σεντάν και αυτό επειδή δεν υπάρχει κανένα ενδιαφέρον για τα μεσαία σεντάν, τύπου Avensis, με εξαίρεση την πάντα επίκαιρη Skoda Octavia που όμως «παίζει» ανάμεσα σε μικρομεσαία και μεσαία κατηγορία. Από την άλλη βλέπουμε premium εταιρείες να στηρίζουν αυτή την κατηγορία. Των σεντάν δηλαδή. Όχι των προσιτών…

Η Mercedes πρόσφατα λάνσαρε και στη χώρα μας την Α-Class σε τέτοια έκδοση τη στιγμή μάλιστα που έχει την CLA, με την βασική βενζίνης να κοστίζει 28.000 και την πετρελαίου 32.000 ευρώ. Η Audi πολύ καιρό πριν διέθετε το Α3 Sport Sedan με τιμές από 24.250 ευρώ. Γιατί υπάρχει τέτοια διαφοροποίηση στην πολιτική των εταιρειών; Πέραν των στάνταρ πλέον μοντέλων (crossover όλων των διαστάσεων και μικρομεσαία χάτσμπακ), κανείς δεν κάνει ότι κάνει ο «διπλανός» του.

Εταιρείες που στο παρελθόν έπαιζαν «άμυνα» μέσα στο σεντάν ταμπλό, τώρα δεν εξετάζουν καν το ενδεχόμενο να προσφέρουν κάτι αντίστοιχο, ενώ άλλοι που δεν είχαν ποτέ κάποιο μοντέλο στην κατηγορία, και με την αμφίβολη πορεία  που μπορεί να έχουν σήμερα, παίζουν επίθεση. Σαν να πειραματίζονται και ψάχνουν τρόπο να μας ξεκολλήσουν από τα crossover , «μπερδεύοντάς» μας με επιπλέον επιλογές.

Εσείς τι λέτε; Θα λείψουν από κανέναν τα σεντάν αν τελικά εκλείψουν; Υπάρχει κόσμος που τα «γουστάρει» ακόμα και γιατί; Aντίστοιχα θα επιλέγατε ένα από τα νέα premium σεντάν σε σχέση με κάποιο αντίστοιχο crossover; Γενικότερα θα προτιμούσατε ένα σεντάν από ένα SUV;

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια

6 έξυπνα tips στην αγορά ελαστικών (+vid)

Προστατεύει ο συναγερμός το αυτοκίνητο;

Στο κλέβουν με ένα laptop!(vid)

Τι προσέχεις στα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά

Η κίνηση στους δρόμους

Πού να πας το μεγαλύτερο σ/κ του χρόνου!

Πιστός με αιτία;

Η μάχη της βασικής: Polo vs i20

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Αποκλειστικό: Η νέα Skoda Octavia

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

«Ηλέκτρισε» το Α6 η Audi

Ξέρεις τι είναι η ισχύς;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »