• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
5 φωτογραφίες »

Οι περισσότερες εκδόσεις του MINI Countryman μπορούν να δεχθούν τετρακίνηση, που είναι φυσικά ιδανικός σύμμαχος στα σαθρά εδάφη. Στην άσφαλτο πάντως το ΜΙΝΙ Countryman ξεχωρίζει για την σπορτίφ αίσθησή του.

Στο δρόμο: Πιο ισορροπημένο το 2008

83.510 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/7/2020

Το Peugeot 2008 επιδεικνύει ένα ισορροπημένο προφίλ και καταφέρνει να έχει σε πρώτο πλάνο τόσο την αποτελεσματικότητα στο στρίψιμο, όσο και την ποιότητα κύλισης. H κατευθυντικότητα είναι απόλυτα ικανοποιητική, οι εντολές του οδηγού υλοποιούνται άμεσα και με ακρίβεια, ενώ παρά το αυξημένο κέντρο βάρους η διάθεση του συνόλου είναι μάλλον σπορτίφ. Στο ταξίδι τα καθίσματα κρατούν ξεκούραστο τον οδηγό και το μόνο που θα ενοχλήσει είναι ο αεροδυναμικός θόρυβος, που γίνεται αισθητός πάνω από τα 120 χλμ/ώρα. Στα συν και τα φρένα, αλλά και η απόσταση από το έδαφος των 170 χλστ., που είναι αρκετή για τις δυσκολίες της καθημερινότητας ή έναν χωματόδρομο.

Από την άλλη, το ΜΙΝΙ Countryman προσφέρει μια πιο σπορτίφ και fun-to-drive εμπειρία βασισμένο στα φαρδιά του μετατρόχια, στη σπορ ρύθμιση της ανάρτησης (με άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω μάλιστα) και στο εξαιρετικό σε απόκριση και ακρίβεια τιμόνι. Η συνολική αίσθηση, παρά το αυξημένο ύψος, δεν απέχει και πολύ από την καρτίστικη αίσθηση ενός 5θυρου ΜΙΝΙ με συγκρατημένη κλίση και ρυθμίσιμη συμπεριφορά. Η Sport λειτουργία του συστήματος παραμετροποίησης τονίζει όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά, αλλά η άνεση από την πλευρά της δεν θα λέγαμε ότι είναι από τα δυνατά σημεία του αυτοκινήτου, όπως και η ευελιξία μιας και το τιμόνι δεν «κόβει» αρκετά. Πάντως η απόσταση των 165 χλστ. από το έδαφος είναι αρκετή για τα εμπόδια που θα συναντήσει κανείς σε μια light απόδραση.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)