Αισθητικά, το νέο Peugeot 3008 δεν παρουσιάζει καμία διαφορά, παραμένοντας φρέσκο με ξεχωριστά σχεδιαστικά στοιχεία, προβάλλοντας δυναμικό και premium χαρακτήρα.

Η ανάρτηση είναι σε θέση να εξασφαλίσει αυξημένα επίπεδα άνεσης στους επιβάτες του μέσω της απορροφητικότητάς της και διατηρεί σε premium επίπεδα την ποιότητα κύλισης.

Οδική συμπεριφορά: Ανετο & ακόμα πιο ευχάριστο οδηγικά

78.211 Επισκέψεις στο άρθρο (25/3/2019)

Η οδική συμπεριφορά του Peugeot 3008 δεν αλλάζει ουσιαστικά παραμένοντας άνετο και ασφαλές σε κάθε περίπτωση ευχαριστώντας τον οδηγό του μέσω της αίσθησης που προσφέρει. Η ανάρτηση λοιπόν είναι σε θέση να εξασφαλίσει αυξημένα επίπεδα άνεσης στους επιβάτες του μέσω της απορροφητικότητάς της και διατηρεί σε premium επίπεδα την ποιότητα κύλισης, ενώ την ίδια στιγμή ανταποκρίνεται με τον καλύτερο τρόπο σε δρόμους με στροφές, με τις λογικές κλίσεις του αμαξώματος να μην κλονίζουν την σταθερότητα και την ουδετερότητά του. Στον ανοιχτό δρόμο, το αυτόματο κιβώτιο προσθέτει επιπλέον πόντους άνεσης στον οδηγό του Peugeot 3008, ενώ τα φρένα στέκονται στο ύψος των περιστάσεων με απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα σε 36,7 μ.. ¶λλο ένα στοιχείο που χαρίζει το αυτόματο κιβώτιο, είναι το σύστημα Advanced Grip Control που ενσωματώνει σε αυτή την έκδοση, το ηλεκτρονικό σύστημα που ελέγχει την ελκτική πρόσφυση των μπροστινών κινητήριων τροχών μέσω των πέντε διαφορετικών προγραμμάτων (Normal, Snow, Mud, Sand, ESP OFF) και που ουσιαστικά διευρύνει το εκτός δρόμου πεδίο δράσης του, όσο η απόσταση των 219 χλστ. από το έδαφος επιτρέπει.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

NEO TRAFIC
moto