ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η νέο BMW X2 ανήκει στα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα της φίρμας.

Πισωκίνητη ή μπροστοκίνητη BMW;

9.736 Επισκέψεις στο άρθρο (21/1/2018)

Πως κοιτάτε τον ανταγωνισμό μιας προσθιοκίνητης BMW και πως μιας πισωκίνητης;

autotriti team

Πόσα μοντέλα της BMW με την κίνηση εμπρός ξέρετε; Όχι πολλά; Ετοιμαστείτε για μπόλικα. Αλλάζει αυτό το πως βλέπετε τη BMW; Ή μήπως αλλάζει το πως βλέπετε τον ανταγωνισμό;

Ας το δούμε από την αρχή. Ποια μοντέλα της BMW έχουν την κίνηση εμπρός; Προς το παρόν τρία. Η Σειρά 2 Active Tourer, η X1 και τώρα η X2. Και έρχονται κι άλλες. Όλη η επόμενη γενιά της Σειράς 1 και της Σειράς 2 θα μοιράζεται τα ίδια μηχανικά μέρη με αυτά τα τρία μοντέλα, και όλη τη γκάμα της Mini φυσικά. Ήδη στην Κίνα η νέα γενιά της Σειράς 2 έχει την κίνηση εμπρός.

Θα βρεθούν πολλοί, κυρίως οι σκληροπυρηνικοί της μάρκας, να πουν ένα σωρό αρνητικά για το ότι η BMW διαθέτει πλέον μία γκάμα μοντέλων με την κίνηση εμπρός. ¶λλοι θα πουν για «προδοσία» και ο καθένας θα καταθέσει τη δική του άποψη, όμως η ουσία είναι πως όταν το μέγεθος μικραίνει και η τιμή αγοράς πιέζεται από παντού, και τέλος, και πιο σημαντικά, όταν οι αγοραστές της κατηγορίας δεν ενδιαφέρονται καθόλου για τον άξονα μετάδοσης, τότε η κίνηση εμπρός είναι μονόδρομος.

Στο κάτω κάτω, αν τα Mini είναι ένδειξη, δεν μιλάμε και για τίποτε αρνητικό εδώ. Αν κάποιος μπορεί να αναδείξει την κίνηση εμπρός, τότε σίγουρα η BMW έχει όλα τα φόντα. Το πρόβλημα λοιπόν δεν είναι στον άξονα μετάδοσης. Το πρόβλημα αρχίζει όταν ο άξονας μετάδοσης δεν γίνει διαχωριστικό στοιχείο.

Βλέπεις μέχρι τώρα, όταν πλησίαζες σε μία αντιπροσωπία BMW ήξερες πως υπήρχε ένα τουλάχιστον χαρακτηριστικό που δεν θα βρεις αλλού, εκτός κι αν πας στον ορκισμένο αντίπαλο της μάρκας, την Mercedes. Όμως από τη στιγμή που αυτό το συστατικό λείπει, ανοίγονται πολλοί ορίζοντες. Γιατί να προτιμήσεις την Χ1 για παράδειγμα, όταν προσθιοκίνητα και πολύ καλά SUV φτιάχνουν κι άλλοι. Όταν τα δυναμικά χαρακτηριστικά δεν είναι πλέον τόσο μοναδικά, αλλά μπορείς σε ένα βαθμό να τα βρεις και αλλού.

Το ίδιο γίνεται τώρα με την νέα Χ2. Σχεδόν πανομοιότυπη με την GLA, αλλά και ένα σωρό άλλα μοντέλα, πιο προσιτά, χωρίς το σηματάκι αλλά όχι και χωρίς ουσία. Το πρόβλημα που έχει τώρα η BMW είναι πως από τη στιγμή που οι άλλοι κατασκευαστές έχουν κάνει άλματα εμπρός ως προς την ποιότητα και τεχνολογία, χωρίς την πίσω κίνηση στα μοντέλα που ανταγωνίζονται, έχει πολύ κόσμο να κοιτάζει δεξιά αριστερά πριν τα «ακουμπήσει» στην BMW.

Εσείς; Είστε ένας από αυτούς; Ή πάτε καρφί και μονοκούκι στη ΒΜW, είτε είναι πισωκίνητη είτε προσθιοκίνητη; ¶νοιξε αυτή η αλλαγή τους ασκούς του Αιόλου σε ότι αφορά τον ανταγωνισμό που φέρνει στο προσκήνιο; Τι λέτε; Κοιτάτε άλλα μοντέλα τώρα;

elk test
NISSAN